اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711303489610431

پرداخت وام ازدواج 30 ملیونی چه زمان آغاز می‌شود؟

کد: 139711303489610431

https://goo.gl/WHe2d6

، مشهد , (اخبار رسمی): پس از تصویب افزایش وام ازدواج به 30 میلیون تومان برای سال 98 در کمیسیون تلفیق این سوال برای بسیاری پیش آمده که چه زمانی ثبت نام وام 30 میلیون تومانی ازدواج آغاز می‌شود و از چه زمانی این وام به زوج‌های جوان پرداخت می‌شود؟

ثبت نام وام ازدواج 30 میلیونی کی شروع می شود؟
ثبت نام وام ازدواج 30 میلیونی از چه زمانی آغاز می شود؟

با توجه به تجارب سال‌های گذشته به احتمال زیاد برای وام ازدواج سال 98 نیز همین اتفاق رخ خواهد داد و از اواسط فروردین ماه سایت برای ثبت‌نام وام ازدواج 30 ملیونی باز خواهد شد

آخرین خبری که منتشر شده حاکی از این است که زهرا سعیدی مبارکه عضو فراکسیون زنان مجلس در گفتگو با خبرگزاری موج در خصوص افزایش مبلغ وام ازدواج سال 98 اعلام کرد: «هنوز در این مورد زمان دقیقی مشخص نشده و اجرای این طرح مشروط به این است که در ابتدا در صحن تصویب و محل تامین این بودجه معلوم شود و مسئله اجرای این طرح که با دولت است.»

وی در این گفتگو اعلام کرد هنوز ابهاماتی در خصوص افزایش وام ازدواج وجود دارد و این موضوع قطعی نشده است. اما از آنجایی که یکی از مهمترین اولویت‌های نمایندگان مجلس بحث ازدواج جوانان است به احتمال بسیار زیاد این موضوع در صحن علنی رای خواهد آورد و مابقی به عهده دولت است که چگونه آن را اجرا کند.

با توجه به صحبت‌های این نماینده مجلس و سایر اخبار به دست آمده هنوز زمان دقیق آغاز ثبت نام و پرداخت وام ازدواج 30 تومانی مشخص نیست.

اما سال گذشته پس از اعلام رییس جمهور مبنی بر افزایش وام ازدواج در 19 دی ماه 97 قرار بود از همان روز بعد پرداخت وام 15 میلیون تومانی آغاز شود اما این اتفاقات نیافتاد و سرانجام از چهاردهم فروردین ماه سامانه بانک مرکزی ثبت نام وام ازدواج 15 میلیون تومانی را آغاز کرد.

با توجه به تجارب سال‌های گذشته به احتمال زیاد برای وام ازدواج سال 98 نیز همین اتفاق رخ خواهد داد و از اواسط فروردین ماه سایت برای ثبت نام وام ازدواج 30 ملیونی باز خواهد شد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کندو مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات اینترنتی کندو

ما وام ازدواج شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای هر بانکی که بخواهید ثبت نام می کنیم در حال حاضر ثبت درخواست وام ازدواج برای برخی بانک ها امکان پذیر نیست چرا که این بانک ها در لیست بانک های دارای بودجه در استان مورد نظر نیستند. در ضمن ممکن است در ساعاتی از شبانه روز که شما به سایت مراجعه نمی کنید بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شود و بلافاصله از لیست خارج شود و شما متوجه نشوید. به همین دلیل ما جهت رفاه حال شما عزیزان خدمتی را ارایه نموده ایم که از این طریق شما درخواستتان را برای ما ارسال می کنید و ما در اولین فرصت پیش آمده (به محض این که بانک مورد نظر شما به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شد) اقدام به ثبت اطلاعات شما در سایت اصلی وام ازدواج و ارسال کد رهگیری برایتان می نماییم . به این ترتیب اگر در ساعاتی که شما به سایت مراجعه نمی کنید نیز بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه در استان شما اضافه شود شما چیزی را از دست نداده اید و ما برای شما درخواستتان را ثبت می کنیم. پس اگر مدت زیادی است که می خواهید تقاضای وام ازدواج بدهید اما به دلیل نبودن بانک مورد نظرتان در لیست بانک های دارای بودجه در استان شما موفق نشده اید، وقت را تلف نکنید و درخواستتان را برای ما ارسال کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار