اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806114009610431

آیا با تبدیل ازدواج موقت به دایم می‌توان وام ازدواج دریافت کرد؟

کد: 139806114009610431

http://bit.ly/2lFUqHw

، مشهد , (اخبار رسمی): آیا کسی که قصد تبدیل عقد موقت به دایم را دارد می‌تواند وام ازدواج بگیرد؟ ملاک برای دریافت وام ازدواج سامانه تسهیلات بانک مرکزی است که اگر اجازه ثبت نام در این سایت به افراد داده شود، مشکلی برای دریافت وام وجود ندارد.

آیا با صیغه یا تبدیل ازدواج موقت به دایم می توان وام ازدواج دریافت کرد؟
سوالات خود در مورد وام ازدواج را از ما بپرسید

این سامانه تاریخ ازدواج افراد را به صورت آنلاین از ثبت احوال دریافت می‌کند و اگر تاریخ ازدواج بعد از 1 فروردین 96 باشد و همچنین قبلا وام ازدواج دریافت نشده باشد، می‌توان اقدام به دریافت وام ازدواج کرد.

از لحاظ قانونی چنانچه فرد شرایط بالا را داشته باشد منعی برای دریافت وام ازدواج نخواهد داشت. البته متاسفانه شنیده شده که برخی بانک‌ها در این زمینه کارشکنی می‌کنند و علی رغم ثبت نام فرد در سایت وام ازدواج به آن‌ها وام پرداخت نمی‌کنند. در این موارد پیشنهاد می‌شود ثبت نام قبلی خود را حذف و مجدد برای بانک جدیدی اقدام به ثبت نام کرد. 

پرسش‌های زیادی تاکنون در این زمینه مطرح شده است.

باید گفت که اگر فردی تاکنون وام دریافت نکرده و صیغه 99 ساله داشته باشد نمی‌تواند وام بگیرد زیرا وام فقط به ازدواج‌های رسمی که دارای قباله ازدواج هستند تعلق می‌گیرد.

افرادی که عقد موقت بوده‌اند و اکنون در حال عقد هستند حتی اگر ازدواج برای چندین سال پیش باشد می‌توانند تاریخ ازدواجشان را الان ثبت کنند و مشکلی برای دریافت وام نخواهند داشت.

افرادی که ازدواج انها موقت بوده و عقد محضری نداشته و صاحب فرزند هم هستند اگر اکنون اقدام به عقد محضری کردند، وام ازدواج به آنها تعلق می‌گیرد به شرطی که از تاریخ عقد محضری آنها بیش از 2 سال نگذشته باشد.

بنابراین به ازدواج‌های موقتی که چندین سال پیش انجام شده و زوجین دارای فرزند نیز هستند به شرطی که عقد آنها محضری و مربوط به بعد از سال 96 باشد، وام ازدواج تعلق می‌گیرد.

منع قانونی برای ازدواج‌های سال 96 به بعد وجود ندارد و می‌توان وام دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خدمات اینترنتی کندو

ما وام ازدواج شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای هر بانکی که بخواهید ثبت نام می کنیم در حال حاضر ثبت درخواست وام ازدواج برای برخی بانک ها امکان پذیر نیست چرا که این بانک ها در لیست بانک های دارای بودجه در استان مورد نظر نیستند. در ضمن ممکن است در ساعاتی از شبانه روز که شما به سایت مراجعه نمی کنید بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شود و بلافاصله از لیست خارج شود و شما متوجه نشوید. به همین دلیل ما جهت رفاه حال شما عزیزان خدمتی را ارایه نموده ایم که از این طریق شما درخواستتان را برای ما ارسال می کنید و ما در اولین فرصت پیش آمده (به محض این که بانک مورد نظر شما به لیست بانک های دارای بودجه اضافه شد) اقدام به ثبت اطلاعات شما در سایت اصلی وام ازدواج و ارسال کد رهگیری برایتان می نماییم . به این ترتیب اگر در ساعاتی که شما به سایت مراجعه نمی کنید نیز بانک مورد نظر به لیست بانک های دارای بودجه در استان شما اضافه شود شما چیزی را از دست نداده اید و ما برای شما درخواستتان را ثبت می کنیم. پس اگر مدت زیادی است که می خواهید تقاضای وام ازدواج بدهید اما به دلیل نبودن بانک مورد نظرتان در لیست بانک های دارای بودجه در استان شما موفق نشده اید، وقت را تلف نکنید و درخواستتان را برای ما ارسال کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه