اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970925333818401

بهترین مقصدهای گرشگری در فصل زمستان

کد: 13970925333818401

https://goo.gl/nochD7

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه اولین راه‌حل برای فرار از روزمرگی و زندگی ماشینی سفر بوده است. خیلی‌ها فصل‌های گرم را برای مسافرت می‌پسندند اما شهرهایی در ایران چهار فصل هستند و در فصل سرد هم می‌توان به آنها سفر کرد و از هوای مطبوع بهاری آنها لذت برد.

بهترین مقصدهای گرشگری در فصل زمستان
بهترین مقصدهای گرشگری در فصل زمستان

موضوع اصلی در سفر هزینه اقامت در شهر مقصد است. این روزها به کمک استارتاپ‌های فعال در حوزه سفر این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. در ادامه این مطلب شهرهایی که مناسب سفر در فصل سرد هستند و آب و هوای عالی برای گشت‌وگذار در این فصل دارند، معرفی خواهد شد.

بندرعباس

بندرعباس بزرگترین بندر ایران است و  در قدیم بندر گمبرون یا گامبرون نام است.

این شهر در جنوب ایران قرار دارد و در تمام روزهای سال میزبان مسافران مختلف است. برای سفر به بندرعباس راه‌های مختلفی مثل هواپیما، قطار، اتوبوس و یا خودروهای سواری وجود دارد. سکونت در این شهر اصلا سخت نیست. به غیر از هتل‌های زیبایی، که در تمام نقاط شهر، وجود دارد می‌توانید با اجاره ویلا یا سوئیت چند روزی را در شهر اقامت داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به بندرعباس غذاهای محلی مثل «دوپیازه میگو» و «هواری» را امتحان کنید. در گشت و گذاری که در این شهر دارید می‌توانید به «موزه مردم‌شناسی » سر بزنید و با فرهنگ مردم این منطقه بیشتر آشنا شوید.

‌چابهار

چابهار تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد و یکی از منطقه‌های آزاد بازرگانی ایران است.

چابهار طبیعتی زیبا و مردمی دوست داشتنی دارد. آب‌وهوای این منطقه گرم، معتدل و مرطوب است. این بندر گرم‌ترین نقطه کشور در زمستان و خنک‌ترین بندر جنوبی ایران در تابستان است.

دشت کهیر، تالاب لیپار، خلیج گواتر،اسکله‌های زیبا،کوه‌های مریخی و مینیاتوری، رودخانه باهوکلات و جزیره شیطان بخشی از مناطق دیدنی این منطقه است.

تنورچه، املت سوزی، دوغ‌پا، شیرینی چنگال و کراهی میگو غذاهایی هستند که خوردن آن  در سفر به چابهار توصیه می‌شود.

آبادان

آبادان از منطقه‌های آزاد بازرگانی در جنوب ایران است که یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های نفت جهان را دارد. نام قدیم این شهر «بهمن‌شیر» است و در زمان جنگ جهانی دوم یکی از مهم‌ترین شهرهای خاورمیانه بوده است.

فلافل و سمبوسه از معروف‌ترین خوراک‌های آبادان است که هر کسی در سفر به این شهر حداقل یک بار طعم آن را چشیده است. پاکور، امگشت، کبه عربی، رنگینک،  خورش بامیه و ماهی صبور از دیگر غذاهای محلی این شهر هستند که خوردن آنها ا توصیه می‌شود.

توصیه می‌شود اگر قصد گشت‌وگذار به آبادان را دارید حتما به بازار ماهی‌فروشان، ته‌لنجی‌ها، اروندرود و بهمنشیر نیز سر بزنید.

همانطور که در ابتدای متن هم اشاره شد این روزها استارتاپ‌هایی شروع به فعالیت کردند که مساله تهیه اقامتگاه در سفرها را برطرف می‌کنند. اتاقک یکی از این استارتاپ‌ها است که به راحتی شرایط اجاره اقامتگاه در شهرهای مختلف مثل اجاره مسافرخانه در تهران و اجاره سوئیت در مشهد، را فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در 80 شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]