اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971004335808401

هیچهایک، راه حلی آسان برای کاهش هزینه‌های سفر

کد: 13971004335808401

https://goo.gl/Syvgw4

، تهران , (اخبار رسمی): هیچهایک یکی از راه حل‌های آسان برای کاهش هزینه‌های سفر است که این روزها به عنوان یک سبک پرطرفدار بین علاقه‌مندان به سفر و گردشگری رواج یافته است.

هیچهایک، راه حلی آسان برای کاهش هزینه‌های سفر
هیچهایک، راه حلی آسان برای کاهش هزینه‌های سفر

این روزها سفرهای ارزان بین مردم رواج پیدا کرده و تقریبا به یک سبک پرطرفدار تبدیل شده است. قبلا برای سفر باید هزینه زیادی برای رفت‌وآمد و اجاره ویلا، هتل یا یک اقامتگاه مناسب پرداخت می‌شد. اما با روش هیچهایک می‌توان این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش داد. البته برای سفرهای هیچهایکی باید نکاتی را رعایت کرد تا سفری ایمن و دلچسب داشته باشیم.

هیچهایک فقط برای سفر به شهرهای کوچک استفاده نمی‌شود. می‌توان برای هر نوع سفر با هر مقصدی از این روش استفاده کرد. در این روش شما و کوله‌پشتی پر از وسیله‌تان در خروجی شهر منتظر خودرویی که به سمت مقصدتان می‌رود می‌ایستید. برای این کار باید نام مقصد را روی یک تکه مقوا، بزرگ و خوانا، بنویسید و رو به ماشین‌های در حال حرکت بگیرید. صورت خود را نپوشانید و حتما به شکل گروهی، حداقل دو نفر، سفر کنید. برای اقامت در شهر مقصد هم می‌توان از مسافرخانه‌ها استفاده کرد. مثلا اگر به تهران سفر می‌کنید می‌توان با اجاره یک اتاق از یک مسافرخانه در تهران اقامت مطمئن و راحتی داشت.

اگر مقصد، شهرهای مذهبی باشد شانس اقامت در خانه‌های کوچک اطراف حرم را خواهید داشت. این خانه‌ها ارزان قیمت‌ هستند و امکانات رفاهی مناسبی هم دارند. البته اگر تمایل دارید در سفرهای گروهی در خانه ساده‌ای اقامت نکنید اجاره هتل آپارتمان پیشنهاد می‌شود. به‌عنوان مثال اگر به شهر مشهد سفر می‌کنید می‌توانید در مرکز شهر به این نوع از اقامتگاه دسترسی داشته باشید. در واقع این منطقه به مرکز هتل آپارتمان مشهد شباهت دارد.

اگر به صورت کلی به هزینه‌های سفر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیشترین هزینه را برای اجاره اقامتگاه پرداخت می‌شود و برای کاهش هزینه سفر بهتر است راهی برای پرداخت اجاره کمتر پیدا کنیم. مجموعه اتاقک، در راستای کاهش هزینه‌های سفر، با قرار گرفتن به‌عنوان واسطه بین مسافر و میزبان این امکان را فراهم کرده است که با هزینه خیلی کم در اکثر شهرهای ایران اقامتگاه اجاره کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در 80 شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]