اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971004335848401

بهترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر شما کدام است؟

کد: 13971004335848401

https://goo.gl/eTEhRQ

، تهران , (اخبار رسمی): هیچهایک یک سبک سفر ارزان قیمت است که این روزها طرفداران زیادی دارد و با کمک آن می‌توانیم این هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهیم.

بهترین راهکار ها برای کاهش هزینه‌های سفر شما کدام است ؟
بهترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر شما کدام است؟

سفر همیشه جزو شیرین‌ترین بخش‌های زندگی بوده و همچنان هم است. اما برای سفر باید هزینه زیادی برای رسیدن به مقصد و اجاره یک خانه مناسب پرداخت شود. در کنار روش‌های ارزان قیمتِ سفر می‌توان از سرویس‌های اجاره ویلا اتاقک هم استفاده کرد. پرداخت هزینه کم برای اقامت در شهر مقصد تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌های سفر دارد.

جالب است بدانید هیچهایک فقط برای سفر به شهرهای کوچک استفاده نمی‌شود. فرقی ندارد مقصد شما پایتخت است یا یکی از شهرهای کوچک اطراف ایران، در این نوع سفر مسافر در خروجی شهر منتظر خودرویی که به سمت مقصد می‌رود می‌ایستید. فراموش نکنید که باید نام مقصد را روی یک تکه مقوا بنویسید و رو به ماشین‌ها بگیرید. حتما گروهی، حداقل دو نفره، سفر کنید و صورتتان را نپوشانید. شما و راننده در اولین برخورد می‌توانید به هم اعتماد کنید پس دیده شدن صورت به شکل کامل شانس شما را برای سوار شدن به ماشین افزایش می‌دهد. برای اقامت در شهر مقصد هم می‌توان از مسافرخانه‌ها استفاده کنید. مثلا اگر به تهران سفر می‌کنید می‌توانید یک مسافرخانه ارزان در تهران را انتخاب کنید و با پرداخت هزینه‌ای کم اقامت راحتی داشته باشید.

اگر مقصد مشهد است باید بدانید که قیمت اجاره روزانه هتل آپارتمان در مشهد بسیار ارزان‌تر از شهرهای دیگر است. اگر گروهی به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید برای اقامت یک هتل آپارتمان اجاره کنید تا هر نفر هزینه خیلی کمی بابت اقامت پرداخت کند.

اگر به صورت کلی به هزینه‌های سفر نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیشترین هزینه را برای اجاره اقامتگاه پرداخت می‌کنیم و برای کاهش هزینه سفر بهتر است راهی برای پرداخت اجاره کمتر پیدا کنیم. مجموعه اتاقک، در راستای کاهش هزینه‌های سفر، با قرار گرفتن به‌عنوان واسطه بین مسافر و میزبان این امکان را فراهم کرده است که با هزینه خیلی کم در اکثر شهرهای ایران اقامتگاه اجاره کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در 80 شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی