اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971005335948401

چگونه از هزینه اجاره و رزرو اقامتگاه در هنگام سفر بکاهیم؟

کد: 13971005335948401

https://goo.gl/nknbL2

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه کم کردن هزینه اجاره و رزرو اقامتگاه در حین سفر از جمله موارد مهم سفر به شمار می‌آید، این که بتوان هزینه‌ سفر خود را کاهش داده ولی در عین حال سفری جذاب داشت هنری است که با کمک اتاقک برای تمامی علاقه‌مندان به سفر دست یافتنی شده است.

چگونه از هزینه اجاره و رززرو اقامتگاه در هنگام سفر بکاهیم ؟
چگونه از هزینه اجاره و رزرو اقامتگاه در هنگام سفر بکاهیم؟

هیچهایک، راه حلی آسان برای کاهش هزینه‌های سفر

سفر همیشه بخشی شیرین از زندگی افراد است اما برای آن باید هزینه زیاد طی کردن مسیر و اجاره ویلا یا یک خانه مناسب را پرداخت کنیم. هیچهایک یک سبک سفر ارزان قیمت است که این روزها طرفداران زیادی دارد. با هیچهایک می‌توان این هزینه‌ها را تا حدی کاهش داد.

هیچهایک برای سفر به تمام شهرها استفاده می‌شود و فرقی ندارد مقصد شهر کوچکی است یا مرکز استان. در این نوع سفر شخص در خروجی شهر منتظر خودرویی که به سمت مقصدشان می‌رود می‌ایستند، مقصد را روی یک تکه مقوا می‌نویسند و رو به ماشین‌های در حال حرکت می‌گیرند. فراموش نکنید حتما گروهی، حداقل دو نفره، سفر کنید و صورت خود را نپوشانید. شما و راننده در اولین برخورد می‌توانید به هم اعتماد کنید پس دیده شدن صورت به شکل کامل شانس شما را برای سوار شدن به ماشین افزایش می‌دهد. برای اقامت در شهر مقصد هم می‌توان از مسافرخانه‌ها استفاده کرد. مثلا اگر به تهران سفر می‌کنید می‌توانید یک مسافرخانه ارزان در تهران را انتخاب کنید و اقامت کم‌هزینه و خوبی داشته باشید.

اگر مقصد شهرهای مذهبی باشد شانس اقامت در خانه‌های کوچک اطراف حرم را خواهید داشت. این خانه‌‌ها ارزان هستند و برای چند شب اقامت گزینه مناسبی‌ محسوب می‌شوند. اگر به مشهد سفر می‌کنید باید بدانید که قیمت اجاره هتل آپارتمان در مشهد بسیار کم‌هزینه‌تر از شهرهای دیگر است. اگر گروهی به این شهر سفر می‌کنید می‌توانید برای اقامت یک هتل آپارتمان اجاره کنید تا هر نفر بخش کمی از اجاره‌بها را پرداخت کند.

اگر به صورت کلی به هزینه‌های سفر نگاه شود متوجه می‌شویم که بیشترین هزینه را برای اجاره اقامتگاه پرداخت می‌شود و برای کاهش هزینه سفر بهتر است راهی برای پرداخت اجاره کمتر پیدا کرد. مجموعه اتاقک، در راستای کاهش هزینه‌های سفر، با قرار گرفتن به‌عنوان واسطه بین مسافر و میزبان این امکان را فراهم کرده است که با هزینه خیلی کم در اکثر شهرهای ایران اقامتگاه اجاره کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاقک

اتاقک سامانه هوشمند اجاره محل اقامت مسافر است که در حال حاضر در 80 شهر ایران در حال فعالیت است. اتاقک با هدف برطرف ساختن نیازهای افراد جامعه در خصوص سفر و گردشگری ایجاد شده است که گردشگران بتوانند با کمترین هزینه و همچنین سریع‌ترین حالت در محیطی امن سکونت کنند. اتاقک از طریق سامانه تحت وب، اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، شما را با میزبانان مرتبط می‌سازد. همچنین شما می‌توانید به راحتی از طریق پرداخت آنلاین هزینه اقامت، قبل از سفر محل اقامت خود را رزرو و پرداخت کنید.

اطلاعات تماس
  • 021267*****
[نمایش اطلاعات]