اطلاعات تماس
  • 091936*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710123376810363

روغن زیتون رودبار را در سراسر ایران تحویل بگیرید

مشکل خرید روغن زیتون اصل و بکر برطرف شد

کد: 139710123376810363

https://goo.gl/tqia8t

، رودبار , (اخبار رسمی): خرید روغن زیتون هم مثل عسل مشکلی است که معمولا خانواده‌های ایرانی دارند و پس از خرید به این نتیجه می‌رسند که کیفیت مناسب را نداشته است. این مشکل در بخش روغن زیتون و زیتون توسط زیتونت برطرف شده و ایرانیان می‌توانند به صورت آنلاین خریداری کنند.

مشکل خرید روغن زیتون اصل و بکر برطرف شد
خرید آنلاین زیتون و روغن زیتون رودبار در زیتونت

خرید روغن زیتون اصل مشکلی بود که دیگر برطرف شد، چرا می‌گوییم برطرف شد، دلیل داریم.

اول از همه اینکه رودبار با زیتون پیوند خورده، البته کشور ما در تولید روغن زیتون همچنان ضعف دارد و نمی‌تواند تقاضای داخل را پاسخ دهد، به همین دلیل یا روغن زیتون وارد می‌کند یا سودجویانی روغن زیتون را با روغن‌های دیگر که معمولا روغن کلزا است که تقریبا رنگ مشابهی با روغن زیتون دارد ترکیب می‌کنند و به بازار کشور عرضه می‌شود.

همان‌طور که ممکن است بدانید روغن زیتون از حدود 5000 سال قبل بر سر سفره‌های مردم بوده است و همچنان به دلیل ارزش غذایی و سلامت این محصول، تقاضایش رو به فزونی است.

موضوع مهمی که وجود دارد، عوامل بسیاری است که می‌تواند باعث کیفیت روغن زیتون شود. یک اینکه در زمان مناسب چیده شود، متاسفانه به دلیل سود بیشتر و تجاری دیدن و نه ارزش آفرین بود، زیتون‌ها زودتر از موعد چیده می‌شوند.

نکته بعدی انتقال سریع زیتون به کارخانه‌های روغن‌کشی است که معمولا با سانتریفیوژ که در آن با استفاده از نیروی گریز از مرکز مواد را از یکدیگر جدا و روغن‌گیری می‌کنند. انتقالی که نباید بیش از 8 ساعت از زمان چیدن تا زمان روغن‌گیری به طول بیانجامد که خب به دلیل کندی و نداشتن بارانداز و سیستم‌های حمل مناسب بیش از این‌ها طول می‌کشد.

زیتونت می‌خواهد این مشکل را برطرف کند و روغن زیتون و زیتون با کیفیت به مردم سراسر ایران ارائه دهد.

شما در زیتونت خواهید دید که روغن‌های زیتون برحسب برگه‌های آزمایش رتبه‌بندی و قیمت‌گذاری می‌شوند، از نقد و بررسی دیگران متوجه خواهید شد که کدام محصولات توانسته‌اند نظر خریداران قبلی را تامین کنند.

در زیتونت طی یک‌سال گذشته مجموعه‌ای از مقالات در مورد زیتون و روغن زیتون منتشر شده است تا ضمن دادن اطلاعات به روز به خواننده سایت، امکان انتخاب بهتر زیتون و روغن زیتون را نیز فراهم کند.

علاقه‌مندان جهت مطالعه مقالات زیتونت در مورد زیتون و روغن زیتون و خرید محصولات کشاورزی رودبار می‌توانند از لینک‌های خرید روغن زیتون بکر رودبار و خرید زیتون ممتاز رودباراقدام کنند.

زیتونت تلاش دارد ضمن ارزش آفرینی، کمک کند تا سراسر ایران امکان استفاده از روغن زیتون، زیتون و زیتون پرورده و سایر فرآوری‌های زیتون را داشته باشند و درب منزل با کیفیت عالی دریافت کنند.

زیتونت آماده همکاری با شرکت‌ها، تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها نیز است. برای این منظور می‌توان از طریق شماره‌های موجود در بخش تماس و یا ایمیل [email protected] درخواست همکاری خود را ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیتونت

سامانه گردشگری روستایی و محصولات کشاورزی روستایی در ایران

اطلاعات تماس
  • 091936*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی