اطلاعات تماس
  • 091936*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807024073910363

زیتونت و یکی از بهترین رستوران‌های رودبار قرارداد همکاری امضا کردند

کد: 139807024073910363

http://bit.ly/2kYVeav

، رودبار , (اخبار رسمی): سامانه گردشگری روستایی زیتونت و رستوران ماه نشین بعنوان یکی از بهترین رستوران‌های شهرستان رودبار با یکدیگر برای ارائه خدمات بهتر و با قیمت مناسب تر قرارداد همکاری امضا کردند

زیتونت و یکی از بهترین رستوران های رودبار قرارداد همکاری امضا کردند
زیتونت و یکی از بهترین رستوران‌های رودبار قرارداد همکاری امضا کردند

بخشی از گردشگری روستایی ارائه غذاهای محلی است. شکم گردی برای هر کسی که وارد استان گیلان می‌شود به عنوان یک بخش جذاب است. گیلان به عنوان یکی از استان‌های خلاق در غذا شناخته شده و طعم و مزه غذای گیلانی چیزی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت.

رستوران ماه نشین روستای اسطلخ جان، یکی از بهترین رستوران‌های گیلان و شهرستان رودبار است که در یک منطقه ی زیبا قرار گرفته است. خوشبختانه اکثر گردشگرانی که از این رستوران استفاده می‌کنند رضایت دارند و همین عامل باعث شد تا زیتونت نیز بخواهد از خدمات این رستوران خوب رودبار استفاده کند.

یکی از ارزش های پیشنهادی زیتونت در کنار رزرو خانه روستایی، استفاده از غذای محلی آن روستاهاست. غذای محلی رستوران ماه نشین بسیار طعم و مزه لذیذی دارد که باعث شد این مجموعه نیز از این غذای خوشمزه بهره مند شود.

گردشگران روستاهای اسطلخ جان، حلیمه جان، شیرکوه، دیورش، استخرگاه که رزرو اقامتگاه خود را از طریق زیتونت انجام داده‌اند، می‌توانند با تخفیف 20 درصدی از خدمات این رستوران استفاده کنند. کافیست با بخش پشتیبانی زیتونت هماهنگ کرده تا کد تخفیف در ایمیل ثبت شده در زیتونت ارسال شود و هنگام مراجعه به این رستوران از این تخفیف بهره مند شد.

رستوران ماه نشین در روستای اسطلخ جان و در کنار یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری، دریاچه طبیعی روستا با محیطی بسیار تمیز و کارکنانی مودب میزبان جمع خانوادگی و دوستانه مسافران خواهد بود.

این رستوران انواع غذاهای ایرانی و گیلانی را طبخ می‌کند و قیمت غذا در این رستوران به طور میانگین 30 تا 40 هزار تومان است.

با توجه به این که در روستای اسطلخ جان انواع محصولات کشاورزی و دامی تولید می‌شود، کیفیت مواد اولیه رستوران ماه نشین بالاست و همین باعث می‌شود غذای لذیذی به مشتریان ارائه شود.

گردشگرانی که در شهرستان‌های لاهیجان، رودسر، فومن، تالش، صومعه سرا، شفت اقامتگاه خود را از زیتونت رزرو کرده‌اند، با توجه به اینکه امکان استفاده از این رستوران را دارند، می‌توانند کد تخفیف 20 درصدی را از پشتیبانی زیتونت دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیتونت

سامانه گردشگری روستایی و محصولات کشاورزی روستایی در ایران

اطلاعات تماس
  • 091936*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سرگرمی و تفریح