اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710133378010401

مراحل ثبت شرکت

کد: 139710133378010401

https://goo.gl/YxUmkY

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه با توجه به گسترش امکانات دولت الکترونیک به منظور کاستن از حجم ترددها به ادارات دولتی و ترافیک ناشی از آن، بسیاری از امور اداری من جمله مراحل ثبت شرکت به صورت الکترونیک درآمده و می‌توان از طریق اینترنت برای این کار اقدام کرد و یا از موسسات ثبت خواست که این کار را انجام دهند.

مراحل ثبت شرکت
مراحل ثبت شرکت

شریک خود را پیدا کنید

حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ۲ نفر و در شرکت‌های سهامی خاص این تعداد برابر با ۳‌نفر است. در گام اول باید شریک قابل اعتمادی برای خود پیدا کنید. مسئولیت هر سرمایه‌گذار در شرکت با مسئولیت محدود، به اندازه میزان سرمایه او است.

ورود به سامانه ثبت شرکت‌ها

به پایگاه اینترنتی اداره کل ثبت شرکت‌ها به نشانی Irsherkat.ssaa.ir مراجعه کرده در این سامانه به قسمت پذیرش درخواست ثبت شرکت بروید. فرمی پیش روی شما ظاهر می‌شود که باید مرحله به مرحله آن را تکمیل کنید.

تعیین نام شرکت

حالا باید نام شرکت را در فرم «نام و نوع شخص حقوقی» وارد کنید. در این قسمت باید به‌ ترتیب اولویت ۵ نام برای شرکت انتخاب کنید تا از بین آنها یکی تأیید شود.

موضوع فعالیت را مشخص سازید

مدت و موضوع فعالیت، اطلاعات مورد نیاز در مرحله بعدی است. در مورد این اطلاعات قبلا با شرکای خود مشورت کنید. برای مشخص کردن مدت فعالیت شرکت یکی از 2 گزینه «محدود» یا «نامحدود» را باید انتخاب کنید و برای انتخاب موضوع می‌توان از لیستی که سامانه می‌دهد انتخاب کرد.

آدرس شرکت

این قسمت با «مشخصات مرکز اصلی» در سایت معرفی شده است. در اینجا لازم است نشانی‌ای برای محل دفتر شرکت ارائه بدهید، همچنین شماره تماس و کدپستی. اگر هنوز مکانی برای شرکت انتخاب نکرده‌اید، می‌توان نشانی منزل خود یا یکی از شرکا را در این بخش ثبت کرد. به یاد داشته باشید تمام مدارکی که از طرف اداره ثبت شرکت‌ها برای شما ارسال می‌شود در ‌‌نهایت به همین نشانی خواهد آمد.

سرمایه شرکت را مشخص کنید

در بخش «سرمایه شخص حقوقی» سایت اداره ثبت‌ شرکت‌ها باید تکلیف میزان سرمایه شرکت را مشخص کنید. در شرکت‌های سهامی، تعداد سهم و ارزش اسمی آن هم در این فرم وارد می‌شود.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت شرکت می‌توانند با پردیس ثبت به شماره 28427623 تماس حاصل کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پردیس ثبت

موسسه حقوقی ثبت پردیس متخصص در انجام امور ثبت شرکت ها و ثبت برند تجاری و مجوز های اینترنتی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون