اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710193391210721

اطلاعاتی که برای خرید یک درب پارکینگ نیاز است بدانید

6 ویژگی اصلی در مورد درب پارکینگ

کد: 139710193391210721

https://goo.gl/zQfbfL

، تهران , (اخبار رسمی): مهمترین اصل برای ساخت یک درب پارکینگ طراحی و استحکام آن است. قیمت درب پارکینگ بستگی به شکل، طرح و متریال مواد مصرفی متفاوت است. انواع درب پارکینگ شامل درب چوبی، درب فلزی، درب آلمینیومی، درب فرفورژه و درب ترکیبی فلز و چوب است.

درب سازه تولید کننده انواع در ب پارکینگ . 6 ویژگی اصلی در مورد درب پارکینگ
درب ترک با ستون و باکس ورودی

مهمترین اصل برای ساخت یک درب قطعا استحکام آن است، امروزه از فلزات و آلیاژهای مختلفی برای تولید درب پارکینگ استفاده می‌شود. قیمت درب پارکینگ با توجه به طرح، مواد اولیه مصرفی و وزن آن مشخص می‌شود

درب پارکینگ
به دنبال خرید درب پارکینگ زیبا و باکیفیت برای ساختمان نوساز خود هستید یا به دنبال جایگزین مناسبی برای درب قدیمی خود می‌گردید که دچار فرسودگی و آسیب شده است؟ این مقاله یک جمع بندی مناسب برای انتخاب درب حیاط  برای ساختمان را ارائه می‌دهد.

6 ویژگی اصلی یک درب پارکینگ خوب :

استحکام: مهمترین اصل برای ساخت یک درب قطعا استحکام آن است. استفاده از فلزات و آلیاژهای فلزی کمک موثری به این امر می‌کند. همچنین به کارگیری روش‌های مدرن جوشکاری برای اتصال قطعات مختلف به هم جز اصول کار است.

زیبایی: انسان به صورت غریزی ستایش کننده زیبایی است. به همین دلیل با صرف هزینه زیادی در تمامی مراحل طراحی و ساخت یک ساختمان سعی می‌کند زیباترین عمارت را بنا کند. درب پارکینگ به عنوان پیشانی ساختمان در معرض دید ناظران قرار دارد. به همین دلیل جایگاه ویژه‌ای در معرفی ساختمان خواهد داشت.

هماهنگی با طراحی و نمای ساختمان: تمامی اجزای یک ساختمان باید در هماهنگی کامل با هم باشند. برای درب ورودی حیاط، باید تنوعی از طرح و رنگ را داشت تا بتوان از میان آنها به بهترین انتخاب رسید.

کیفیت ساخت مناسب: اگر بهترین طرح درب را داشته باشید ولی این طرح با متریال بی کیفیت ساخته شود نتیجه ناامید‌کننده‌ای به دنبال خواهد داشت. مکمل یک طرح خوب، استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد است. استفاده از مواد بی کیفیت برای جبران کمبود بودجه قطعا بدترین گزینه برای ساخت درب است.

توجه به جزئیات: توجه به جزئیات در ساخت یک درب زیبا تا حد زیادی به اطلاعات فنی دقیق، ابزار مناسب و همچنین نیروی کار ماهر و باتجربه وابستگی دارد. به عنوان مثال یک درب با طراحی عالی را در نظر بگیرید که با بهترین متریال ساخته شده ولی نهایتا برای این درب یک لولا کار شده که در طولانی مدت تحمل وزن درب را ندارد و پس از مدتی باعث افتادگی درب یا آسیب به آن می‌شود.

قیمت مناسب: درب‌های پارکینگ به دلیل تنوع در شکل، طرح، وزن و تفاوت در متریال استفاده شده، قیمت متفاوتی دارند. مهمترین موضوع این است که کیفیت ساخت را فدای قیمت نباید کرد. از طرف مقابل؛ افزایش بی مورد ضخامت قطعات فلزی که باعث بالا رفتن وزن و قیمت درب می‌شود هم کار بیهوده‌ای است. رعایت این استانداردها برای هر درب متفاوت است.

انواع درب پارکینگ

انواع درب پارکینگ را می‌توان بر اساس جنس (متریال) استفاده شده به چند دسته تقسم کرد:

درب چوبی: قدیمی‌ترین انتخاب بشر برای درب ساختمان

امروزه با وجود انواع درب فلزی با استحکام بالا و تنوع زیاد؛ تنها  دلیلی که افراد را به انتخاب یک درب چوبی سوق می‌دهد، نمای زیبا و ظاهر  آن است، زیرا  چوب در رطوبت  و دمای مختلف آب و هوایی نیاز به نگهداری و حفاظت بیشتری دارد تا دچار آسیب نشود. اگر انتخاب درب چوبی است باید مراقبت زیادی از آن به عمل آورد. 

برای علاقه‌مندان به درب‌های چوبی انتخاب‌های دیگری هم وجود دارد؛ درب فلزی با رنگ آمیزی طرح چوب یک گزینه است. در این طرح هم‌زمان زیبایی چوب و استحکام فلز را دارید: شاید باورش سخت باشد ولی این یک درب فلزی با رنگ طرح چوب است با قیمت مناسب برای درب پارکینگ ساختمان نصبت به درب چوب  ساخته شده با ترموود.

درب فلزی: مجموعه‌ای  از تمام سلیقه‌ها و انتظارات

درب پارکینگ فلزی به دلیل مزایای فراوانی که دارد؛ مورد علاقه طیف گسترده‌ای از مردم عادی، فعالان ساختمانی، آرشیتکت‌ها و معماران قرار دارد. از درب فلزی برای درب حیاط و درب پارکینگ ساختمان استفاده می‌شود.

استحکام و ایمنی بالا، تنوع در طرح و رنگ برای هماهنگی با نمای ساختمان، ماندگاری و طول عمر زیاد،  انعطاف در طراحی به لطف روش‌های برشکاری پیشرفته نیاز به مراقبت و نگهداری کمتر از مزایای درب آهنی است. انواع مدل درب پارکینگ فلزی وزن متعادلی دارند ولی نسبت به انواع درب آلومینیومی سنگین‌تر هستند.

درب آلومینیومی: سبک وزن و گران قیمت

درب‌های آلومینیومی دارای وزن کمتری در مقایسه با سایر درب پارکینگ هستند و به دلیل آلیاژ ویژه آن، مقاومت فوق العاده‌ای در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی دارند. در مقایسه با درب‌های آهنی تنوع کمتری در طرح دارند و در مقایسه با سایر انواع مدل درب پارکینگ دارای قیمت بالاتری  نصبت به قیمت درب پارکینگ با طرح‌های مختلف هستند.

درب‌های ترکیبی: گلچینی از بهترین‌ها برای درب پارکینگ

استفاده ترکیبی از متریال‌های مختلف باعث تقویت نقاط قوت و پوشش نقاط ضعف می‌شود. امروزه شاهد استفاده هم‌زمان از آهن، چوب،  چدن و آلومینیوم و همچنین استفاده از سایر آلیاژها در ساخت درب پارکینگ هستیم.

درب فرفورژه: پیوند هنر سنتی چلنگری و روش‌های مدرن ساخت درب است. درب فرفورژه را می‌توان نقطه اوج پیشرفت در ساخت درب پارکینگ دانست. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درب سازه تولید کننده درب های خاص

گروه تولیدی درب سازه تولید کننده انواع درب پارکینگ خاص ، درب پارکینگ فلزی ساختمان ، درب پارکینگ با طراحی های متفاوت در منطقه صنعتی ادران از سال 1375 شروع به فعالیت کرده است.درب سازه با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده توانسته است محصولات خود به کشور هایی مانند عراق ، قزاقستان ، آلمان،دوبی صادر نمایید . گروه تولیدی درب سازه با هدف گذاری دقیق توسط مدیران جوان و خلاق ،حامی سازندگان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان