اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909294820910721

مهم ترین نکته در مورد درب لوکس پارکینگ

کد: 139909294820910721

https://bit.ly/37xzFDA

، تهران , (اخبار رسمی): درب های پارکینگ لوکس، زیبا ترین درب ها در زمینه های مختلف هستند. انواع مختلف درب پارکینگ لوکس در بخش درب لوکس فرفورژه، درب لوکس چوبی، درب لوکس CNC در چند سال گذشته تولید و طراحی شده است . مهم ترین موردی که یک درب لوکس را از دیگر درب ها متمایز میکند، داشتن طرح اصیل و قوی است.

مهم ترین نکته در مورد درب لوکس، اصالت طرح درب پارکینگ است.
درب الیزه، معروفترین درب فرفورژه لوکس با انواع کاربری

در زمان انتخاب درب پارکینگ، قبل از اجرای دیوار کشی حتما از کارشناسان تولید کننده مشاوره بگیرید. معمولا وسط درب پارکینگ لوکس( تاج درب لوکس) ارتفاع بالاتری نسبت به سایر درب های دیگر دارد.

درب پارکینگ لوکس
 در گذشته، درب‌های لوکس حالت درب پارکینگ زیبا و لوکس را در خود نداشته‌اند. این درب‌های لوکس در طی زمان‌های مختلف همواره دچار تغییر و دگرگونی شده‌اند. طراحان سبک‌ها و مدل‌های فراوانی را در درب‌های پارکینگ لوکس به کار برده‌اند که موجب زیبایی و تنوع در این نوع درب‌ها شده است. بکارگیری رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در درب‌های پارکینگ لوکس موجب شده که این نوع درب‌ها به بهترین نوع درب‌های پارکینگ برای ساختمان تبدیل شوند. از این جهت خریداران درب لوکس به سهولت می‌توانند محصول مورد نظرشان را تهیه کنند. 
درب پارکینگ فلزی لوکس 
درب‌های فلزی در طی زمان تغییرات زیادی داشته‌اند.درب پارکینگ فلزی لوکس هم دچار تغییرات بسیاری شده است. درب فرفورژه از جمله درب‌های لوکس بوده که بیشترین تغییر را در خود داشته است. درب‌های لوکس با استفاده از تکنولوژی ریخته گری و ترکیب قطعات آلومینیومی در انواع بسیاری تولید و عرضه شده‌اند؛ که این تنوع بسیار موجب شده که افراد با هر نوع سلیقه‌ای بتوانند درب انتخابی خود را تهیه کنند. در انواع درب‌های فرفورژه، شیشه و گاهی چوب مورد استفاده قرار می‌گیرد که این کار عمل طراحی درب را آسان می‌کند. درب‌های فلزی لوکس به جهت داشتن فرفورژه های مختلف، رنگ آمیزی زیبا، پتینه‌های طلایی و نقره‌ای بسیار شیک بوده و برای درب‌های ویلا یا حیاط و پارکینگ بسیار مناسب‌اند و قادراند که هر چشمی را به خود خیره کنند. درب‌های فلزی از آن جهت که از جنس فلز می‌باشند، به راحتی خاصیت رنگ پذیری دارند؛ که این خود یک عامل مهم در تعیین زیبایی درب لوکس به شمار می‌رود. قطعات فلزی اگر با دست یا قالب به شکل‌های مختلف دربیایند، دارای نقش‌های مختلفی هستند که هر یک از این قطعات قابلیت رنگ آمیزی در هر نوع را دارند. از رنگ‌های تیره گرفته تا رنگ‌های روشن و تند. حتی می‌توان فرفورژه ها را متفاوت با رنگ درب رنگ آمیزی کرد تا جلوه بیشتری داشته باشند.
 انتخاب و سفارش درب پارکینگ فلزی لوکس
برای انتخاب یک درب لوکس لازم است بدانید که اگر درب دارای ارتفاع وسط زیادی باشد، حس خاص بودن بیشتری را القا می‌کند. رنگ درب‌های لوکس بیشتر در طیف تیره هستند، اما می‌توان برای برخی از قسمت‌ها از رنگ طلایی نیز استفاده کرد. مثلا برای رنگ آمیزی برخی از فرفورژه های درب می‌توان از رنگ طلایی استفاده کرد؛ چرا که موجب جذابیت بیشتر درب می‌شود. رنگ درب باید با دیوار اطرافش همخوانی و تناسب داشته باشد. چون این کار موجب جذابیت بیشتر ظاهر و نمای ساختمان خواهد شد. ضمنا شما می‌توانید درب پارکینگ لوکس خود را مطابق با رنگ نمای ساختمان ‌تان رنگ آمیزی شده تحویل بگیرید. در صورتی که چهارچوب درب از اندازه زیادی برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم از درب دولنگه استفاده کنید. جهت خرید یک درب پارکینگ لوکس می‌توانید با گروه ثامن درب تماس گرفته و درب مورد نظرتان را با هر شکل و اندازه‌ای سفارش دهید. البته گروه ثامن درب زمینه خرید و سفارش حضوری را هم برای مشتریان به ارمغان آورده است. ضمناً سفارش درب‌ پارکینگ لوکس به دو صورت امکان پذیر است: در روش اول شما می‌توانید عکس طرح انتخاب تان‌ را به کارخانه های تولید کننده  ارسال کنید و مطابق آن عکس، درب را تحویل بگیرید. ممکن است عکس ارسالی در مواردی کپی طرح اصلی باشد. کارشناسان و طراحان،  میبایست طرح اصلی را برای شما ارسال می‌کنند تا بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید. در روش دوم، شما قادر هستید طرح موردنظرتان را از بین تصاویر درب لوکس از روی نسخه های اصلی انتخاب کرده و بهترین درب پارکینگ لوکس را متناسب با نمای ساختمانتان نصب کنید. سفارشات از طریق تلفنی و حضوری ثبت می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درب سازه تولید کننده درب های خاص

گروه تولیدی درب سازه تولید کننده انواع درب پارکینگ خاص ، درب پارکینگ فلزی ساختمان ، درب پارکینگ با طراحی های متفاوت در منطقه صنعتی ادران از سال 1375 شروع به فعالیت کرده است.درب سازه با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده توانسته است محصولات خود به کشور هایی مانند عراق ، قزاقستان ، آلمان،دوبی صادر نمایید . گروه تولیدی درب سازه با هدف گذاری دقیق توسط مدیران جوان و خلاق ،حامی سازندگان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]