اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139710303417410721

راهنمای جامع در باره انواع درب پارکینگ

درب پارکینگ در ظاهر نمای خارجی ساختمان تاثیرگذار است

کد: 139710303417410721

https://goo.gl/TFX5fH

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید درب پارکینگ باید انواع درب پارکینگ را از همه نظر شناخت. معمولا بهتر است که درب پارکینگ با درب نفر‌رو ست باشد. از میان درب‌های پارکینگ درب فرفورژه با ظاهر خاصی که دارد برای بیشتر سبک‌ معماری مناسب است. محصولات فرفورژه ایرانی امروزه از چنان کیفیتی برخوردارند که به سایر کشورها صادر می‌‌شوند.

درب پارکینگ در ظاهر نمای خارجی ساختمان تاثیر گذار است .
درب پارکینگ ساختمان ،از نوع فرفورژه با نام درب الیزه از محبوب ترین درب های ساختمان

زیبایی خیره‌کننده محصولات فرفورژه ایرانی سبب شده است تا استفاده از آنها در صنایع ساختمانی به خصوص در دب و پنجره استفاده شود. فرفورژه فلز شکل داده شده با حرارت است که تاریخچه دیرینه‌‌ای در ایران دارد

انواع درب پارکینگ

فرقی نمی‌کند قصد تعویض درب پارکینگ قدیمی خود با درب جدیدی را داشته و یا برای پارکینگ ساختمان جدید خود بخواهید یک درب مناسب نصب کنید، برای داشتن انتخاب یک صحیح باید ابتدا با انواع درب پارکینگ آشنا باشید.

درب پارکینگ در ظاهر نمای خارجی ساختمان تاثیرگذار است و نیاز است تا زیبا و شیک به نظر برسد. معمولا بهتر است درب پارکینگ خود را با درب حیاط ست کنید. از طرفی دیگر این درب‌ها در معرض مصرف زیاد و قرار گرفتن در برابر آلودگی‌های محیطی مختلف هستند، بنابراین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. امنیت نیز دیگر مساله حیاتی است که یک درب پارکینگ همواره باید تضمین کننده آن باشد. در این مطلب تمرکز بر این موضوع است که انواع درب پارکینگ از لحاظ مدل و متریال سازنده آن معرفی شود.

پیش از آشنایی با انواع درب پارکینگ  باید خاطر نشان کردکه امروزه اکثر درب‌های پارکینگ به صورت اتوماتیک ساخته می‌شوند. دو نوع درب اتوماتیک وجود دارد. درب‌های اتوماتیک هیدرولیک که با فشار روغن عمل می‌کند و درب‌های اتوماتیک الکترومکانیک که بر اساس موتور و چرخدنده باز و بسته می‌شوند. معمولا درب‌های پارکینگ اتوماتیک الکترومکانیک از محبوبیت بیشتری برخوردار است. در اکثر درب‌های اتوماتیک این قابلیت در نظر گرفته شده است که در صورت قطع برق موتور با باتری کار کرده و باز و بسته شدن درب همچنان امکان‌پذیر باشد.

معرفی انواع این درب‌ها:

درب پارکینگ فلزی

درب پارکینگ فلزی یکی از رایج‌ترین نوع درب‌هایی است که در اغلب ساختمان‌ها دیده می‌شود. اکثر این درب‌های پارکینگ به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شوند. درب‌های فلزی رایج در این خصوص معمولا از جنس آهن، آلومینیوم و یا فولاد است. در خصوص این درب‌ها این مساله وجود دارد که اگر بر روی آنها ضد زنگ و رنگ خورده باشند از کیفیت، دوام و استحکام بی‌نظیری برخوردار بوده و امنیت بالایی را تضمین می‌کنند.

درب پارکینگ فلزی اتوماتیک که از آلومینیوم ساخته شده باشد، به دلیل سبکی که دارد از عملکرد بسیار خوبی داشته و به موتور خیلی قدرتمندی نیازمند نخواهد بود. این درب‌ها دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند و دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای نیز هستند. برای پارکینگ ساختمان‌های لوکس و شیک استفاده از این نوع محصولات پیشنهاد داده می‌شود.

و اما درب‌های پارکینگ فولادی که جزو مقاوم‌ترین نوع درب‌ها به شمار می‌آیند. استحکام و مقاومت این درب‌ها مثال‌زدنی است. به ندرت پیش می‌آید این محصولات نیاز به تعمیر پیدا کنند و نگهداری از آنها بی هیچ دردسری است. این درب‌ها ظاهر زیبایی می‌توانند داشته باشند و رنگ‌پذیر هستند. این محصولات دارای قیمت مناسبی نیز هستند. این محصولات به هیچ‌وجه دچار زنگ‌زدگی نمی‌شوند و به راحتی خط و خش بر روی آنها نمی‌افتد. در برابر ضربه‌های خیلی شدید هم مقاوم هستند. عایق گرما و سرما نیز محسوب می‌شوند. برای مکان‌هایی نظیر گاراژها و پارکینگ‌های مجتمع‌های بزرگ و برج‌ها درب‌های اتوماتیک فولادی بهترین گزینه به شمار می‌آیند.

درب‌های پارکینگ آهنی نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مزایای زیادی به همراه دارند. در خرید این درب‌ها دقت شده باشید تا به خوبی رنگ خورده باشند و سطح آنها با ضد زنگ به طور کامل پوشانده شده باشد. از لحاظ ایمنی این درب‌ها شهرت خوبی دارند.

درب‌های فلزی چه به صورت یک‌دست فلزی چه به صورتی تلفیقی با متریال دیگر ظاهر بسیار شیک و جذابی داشته و از کارایی خوبی برخوردار هستند.

درب پارکینگ فرفورژه

زیبایی خیره کننده محصولات فرفورژه ایرانی سبب شده است تا استفاده از آنها در صنایع ساختمانی از جمله درب و پنجره‌ها مورد استقبال خوبی قرار بگیرد. درب فرفورژه با ظاهر شیک و خاصی که دارد برای انواع اقسام ساختمان‌ها با سبک‌های معماری متفاوت مناسب هستند. فرفورژه فلز شکل داده شده با حرارت است که هنر ساخت آن در ایران زمین تاریخچه‌ای دیرینه داشته است.

محصولات فرفورژه ایرانی امروزه از چنان کیفیت و زیبایی هنرمندانه‌ای برخوردار هستند که به سایر کشورها صادر می‌شود. درب‌های پارکینگ اتوماتیک چه به صورت تمام فرفورژه چه به صورت تلفیقی فرفورژه و فلز ساده علاوه بر زیبایی دارای استحکام و مقاومت خوبی نیز هستند. این محصولات از جهت آن که رنگ می‌خوردند از خطر زنگ‌زدگی در امان هستند. این محصولات بیشتر برای ساختمان‌های مسکونی و ویلاها کاربرد دارند. معمولا برای آن دسته از افرادی که قصد دارند ظاهر باشکوه‌تری به نمای خارجی خود ببخشند، درب‌های فرفورژه بهترین انتخاب است.

درب پارکینگ لولایی

درب پارکینگ لولایی که این روزها تقریبا تمامی آنها به صورت اتوماتیک ساخته می‌شوند، جزو محصولات پر فروش محسوب می‌شوند. نام دیگر این محصولات درب بازویی است. عملکرد درب لولایی اتوماتیک که در پارکینگ قرار داده می‌شود به این صورت است که به دو کناره لولا شده و با چرخیدن حول محور لولایی به سمت داخل یا خارج باز و بسته می‌شود. درب‌های پارکینگ اتوماتیک لولایی خود به دو دسته تک لنگه و دو لنگه تقسیم می‌شوند. با توجه به عرض در نظر گرفته شده برای درب پارکینگ و ویژگی‌های مدنظر می‌توان یکی از این دو نوع درب‌های لولایی را برای پارکینگ خود انتخاب کند. این درب‌ها در طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف ساخته می‌شوند. قیمت درب‌های لولایی هم بسته به متریال به کار رفته در آنها متنوع است.

درب پارکینگ کرکره‌ای

درب پارکینگ کرکره‌ای نیز همانند درب پارکینگ ریلی برای مکان‌هایی که با محدودیت فضایی روبه‌رو هستند، انتخاب درستی محسوب می‌شوند. این درب‌های کرکره‌ای اتوماتیک به صورت بالا به پایین باز و بسته می‌شوند و سر و صدا آزاردهنده‌ای نیز تولید نمی‌کنند. برای ساختمان‌های مدرن و شیک امروزی اینگونه درب‌ها بسیار زیبا و جذاب به شمار می‌آیند. ایمنی این درب‌ها هم بسیار عالی و مطمئن هستند. نکته مهمی که در خصوص این درب‌ها باید توجه کرد این است که دارای موتور خوب و قدرتمندی باشد. بهتر است تا جای ممکن اندازه خیلی بزرگی نداشته باشند و از موادی ساخته شده باشند که سنگینی ایجاد نکند. این درب‌ها در عین سادگی جذابیت خاص خود را داشته و تنها با داشتن یک رنگ مناسب می‌توانند ظاهر نمای بنا را خاص و زیبا کنند.

درب پارکینگ تاشو

درب‌های پارکینگ تاشو دارای ظاهر خاص و منحصر به فردی هستند که در هر جایی مشاهده نخواهید کرد. این درب‌ها شبیه به درب‌های لولایی اتوماتیک عمل می‌کنند با این تفاوت که گویی به جای دو لت لولا شده به دیوار، دو لت لولا شده به دیوارهای اطراف و یک لت لولا شده به هر یک از لت‌های کناری وجود دارد. حرکت این درب‌ها نرم و بی‌صدا صورت می‌گیرد. محدوده حرکت درب پارکینگ تاشو خیلی وسیع نیست. سرعت باز و بسته شدن این درب‌ها بالا بوده و چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد. تنوع ظاهری این محصولات نیز قابل توجه است. این درب‌ها از جهت اینکه اتوماتیک هستند از ایمنی خوبی نیز برخوردار هستند.

درب پارکینگ ریلی

اگر فضای پارکینگ زیاد نیست و یا معماری آن به گونه‌ای است که درب باید بر روی سراشیبی قرار بگیرد، گزینه مناسب درب پارکینگ ریلی است. درب‌های ریلی نیاز به فضای بزرگی برای باز و بسته شدن ندارند. این نوع درب‌ها به راحتی و به صورت چپ به راستی باز و بسته می‌شوند. اپراتور درب ریلی به گونه‌ای عمل می‌کند که درب به صورت کشویی بر روی یک ریل می‌لغزد. برای باز و بسته کردن درب پارکینگ ریلی به وسایلی نیاز به ریموت یا تلفن همراه خواهید داشت.

یکی از محاسنی که اینگونه درب‌ها دارند این است که سر و صدای زیادی تولید نمی‌کنند. معمولا اغلب این درب‌ها خیلی سنگین نیستند و به این ترتیب نیازی به موتور خیلی قدرتمند و گران قیمتی ندارند. نسبت به کارایی بالا این درب‌ها و امنیت بسیار خوبی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. تنوع ظاهری این محصولات نیز بسیار خوب است و می‌توان مدل مورد نظر خود را در میان انبوه طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون پیدا کنید.

آن دسته که قصد خرید درب پارکینگ را دارند می‌توانند با شماره تلفن 09122403540 گروه تولیدی درب سازه تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درب سازه تولید کننده درب های خاص

گروه تولیدی درب سازه تولید کننده انواع درب پارکینگ خاص ، درب پارکینگ فلزی ساختمان ، درب پارکینگ با طراحی های متفاوت در منطقه صنعتی ادران از سال 1375 شروع به فعالیت کرده است.درب سازه با در اختیار داشتن کادری مجرب و آموزش دیده توانسته است محصولات خود به کشور هایی مانند عراق ، قزاقستان ، آلمان،دوبی صادر نمایید . گروه تولیدی درب سازه با هدف گذاری دقیق توسط مدیران جوان و خلاق ،حامی سازندگان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل