اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341664817

فراخوان تامین کنندگان عمده کالا، تجار و شرکت‌های تولیدی

به جمع تامین کنندگان ایکسب بپیوندید

کد: 13971030341664817

https://goo.gl/a2BmDX

، تهران , (اخبار رسمی): وب سایت ایکسب (ecasb.com) از کلیه تامین کنندگان کالا، شرکت‌ها و تجار دعوت می‌کند تا به عنوان یکی از تامین کنندگان کالا در کنار شرکت‌ها و تجار برتر فعال در صنایع مختلف، کالاها و محصولات خود را در ایکسب عرضه کنند.

به جمع تامین کنندگان ایکسب بپیوندید
به جمع تامین کنندگان ایکسب بپیوندید

تامین کنندگان کالا می‌توانند با استفاده از خدمات حساب امانی ایکسب، محصولات خود را به صورت عمده بفروشند و وجه آن را با اطمینان از ایکسب دریافت کنند

 تامین کنندگان کالا می‌توانند با استفاده از خدمات حساب امانی ایکسب، محصولات خود را به صورت عمده بفروشند و وجه آن را با اطمینان از ایکسب دریافت کنند

سامانه پرداخت امن

صاحبان کسب و کار و تامین کنندگان کالا می توانند با استفاده از خدمات حساب امانی ایکسب (epay)، کالای خود را به صورت عمده در سایت ایکسب به مشتریان عرضه کنند، از مشتریان خود در سرتاسر ایران سفارش خرید دریافت کنند و همزمان با تحویل کالای فروخته شده، وجه آن را دریافت کنند.

فرایند ایجاد حساب

برای بهره مندی از این خدمات لازم است کسب و کارها ابتدا در سایت ایکسب (ecasb.com)  ثبت نام کنند، محصولات خود را برای فروش در فروشگاه آنلاین معرفی و قیمت‌گذاری کنند. پس از آن با ایجاد حساب مالی اختصاصی آن را به  حساب کاربری خود در ایکسب متصل کنند.

  1. ثبت نام در ایکسب
  2. معرفی کسب وکار
  3. معرفی محصولات و قیمت گذاری (ایجاد فروشگاه)
  4. ایجاد حساب بانکی  و اتصال به اکانت ایکسب

علاقه‌مندان جهت عضویت در ایکسب و استفاده از این بستر برای فروش کالا و عرضه خدمات خود می‌توانند به لینک زیر مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایکسب - ecasb

ایکسب-ecasb وبسایت B2B (عمده فروشی) است که تولید کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان و بنکداران در آن کالاهای خود را به صورت عمده معامله می کنند. هدف ایکسب ایجاد بستری برای خرید و فروش آنلاین به صورت عمده فروشی است و تجار و شرکت های تولیدی می توانند ،کالا و خدمات خود را در این بستر ارائه کنند، برای آنها مشتری بیابند و نیازهای خود را از طریق سایرعرضه کنندگان کالا و خدمات تامین کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]