اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971030341689755

آغاز طرح تعمیر تلویزیون در حضور مشتری در مجموعه رایان

کد: 13971030341689755

https://goo.gl/jE7iW6

، تهران , (اخبار رسمی): طرح تعمیر دستگاه‌هایی که نیاز به تجهیزات کارگاهی دارند با حضور مشتری در مجموعه رایان آغاز شده است، مشتریان می‌توانند با تعیین وقت قبلی در محل کارگاه شاهد تعمیر تلویزیون خود باشند.

آغاز طرح تعمیر تلویزیون در حضور مشتری در مجموعه رایان
آغاز طرح تعمیر تلویزیون در حضور مشتری در مجموعه رایان

عموم مجموعه‌هایی که خدمات تعمیر لوازم صوتی و تصویری ارائه می‌دهند بخشی از این خدمات را در منزل و محل مشتری به انجام می‌رسانند، در این مسیر برخی از خدماتی که انجام آنها در محیط مشتری قابل انجام باشد ارائه می‌شود. اما به دلیل پیچیدگی‌های فنی و یا نیاز به دستگاه‌های خاص در پروسه تعمیر دستگاه‌های مختلف گاهی لازم است که دستگاه به محیط کارگاهی منتقل شده و ادامه تعمیرات پیگیری شود.

در این مرحله مشکلات مختلفی بروز می‌کند از جمله سختی حمل دستگاه، مدت زمان تعمیر و یا تمایل برخی از مراجعان که تمایل دارند تعمیر دستگاه‌های مختلف آنها از تعمیر دی وی دی یا تعمیر سینمای خانگی گرفته تا تعمیر تلویزیون led و lcd در حضور آنها انجام شود.

مجموعه تخصصی رایان در ابتدا با فراهم آوردن امکاناتی مانند انجام تعمیر تلویزیون در منزل سعی کرد بخشی از این نیاز را پاسخگو باشد که در ادامه به آن امکان انجام سرویس و تعمیر سینمای خانگی هم اضافه کرد اما همان‌طور که گفته شد نیاز به حمل برخی از دستگاه‌ها به کارگاه‌های تعمیرات اجتناب ناپذیر است، در این راستا طرح تعمیر در حضور مشتری به صورت آزمایشی به اجرا در خواهد آمد.

در این طرح یک‌ماهه که طی بهمن ماه 1397 اجرا خواهد شد مراجعان می‌توانند با ثبت درخواست اولیه در هنگام انجام تعمیر دستگاه خود در محل کارگاه حضور داشته باشند. بدیهی است در این طرح تعمیر دستگاه‌هایی قابل انجام خواهد بود که در یک مرحله قابل انجام باشد.

شایان ذکر است که مجموعه رایان در قبول یا رد درخواست تعمیر (با دلایل فنی) مجاز و مختار خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تخصصی رایان

خط مشی رایان ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ( LED , LCD , Plasma ) ، تعمیر سینمای خانگی ، تعمیر دی وی دی پلیر و به طور کلی مجموعه لوازم صوتی و تصویری با تکیه بر متخصصین مجرب و متعهد و بالاترین کیفیت ممکن است. رایان نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه و دارای مجوز فعالیت از اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری استان تهران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی