اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711033427010811

گزارش عملکرد نه ماهه نخست سال 1397 شرکت بیمه ما

کد: 139711033427010811

https://goo.gl/opWnko

، (اخبار رسمی): براساس گزارش اعلام شده در خصوص عملکرد نه ماهه شرکت بیمه «ما»، این شرکت استراتژی خود را از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری همراه با ارائه هر چه بهتر خدمات و افزایش بهره‌وری تغییر داده است.

گزارش عملکرد نه ماهه نخست سال 1397 شرکت بیمه ما
گزارش عملکرد نه ماهه نخست سال 1397 شرکت بیمه ما

اطلاعات عملکرد نه ماه ابتدایی سال جاری نشان از رشد تولید حق بیمه در شرکت دارد. رشد تولید حق بیمه در 9 ماهه نخست سال  97 در مقایسه با سال‌های گذشته؛ از زمان تاسیس شرکت که همه دارای رشد منطقی بوده‌اند، رشد بی‌نظیری است. در این بازه زمانی، قریب به 500 میلیارد تومان حق بیمه تولید شده  است  که 66 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته و حدود 113 درصد از برنامه تولید  را محقق کرده است. همچنین براساس آمار ارائه شده،  با پرداخت حدود 187 میلیارد تومان خسارت به بیمه‌گذاران و زیان‌دیدگان، نسبت خسارت، 3.5 واحد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

با هدف ترویج فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن در میان آحاد مردم و در راستای توسعه بازار، تسهیل دسترسی و ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به بیمه‌گذاران، زیان‌دیدگان و شبکه فروش، شعب جدیدی در سراسر کشور افتتاح شد که نمونه اخیر آن، افتتاح شعبه شرق تهران است تا با فروش هوشمندانه و ارائه خدمات بیمه‌ای در بالاترین کیفیت؛ هم‌طراز با خدمات بانک ملت به عنوان سهامدار عمده، موفق به تامین نیازهای کلیه ذی‌نفعان شود.

با توجه به  لزوم گسترش فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری به عنوان محصول استراتژیک شرکت که تاثیر بسیار مهمی بر اقتصاد کلان کشور، اقتصاد خانوار و افزایش ضریب امنیت خانواده دارد، بیمه «ما»  اقدام به گسترش شبکه فروش در قالب جذب نمایندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری کرده است. در همین راستا قریب به 1500 نماینده جذب شده که در تاریخ بیمه «ما» بی سابقه بوده و همین امر موجب فروش بیشتر  بیمه‌های زندگی و رشد  24 درصدی پرتفوی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری شده است.

یکی از ارکان توانمندی شرکت‌های بیمه، ترکیب مناسب پورتفوی بیمه‌ای است؛ بر همین اساس و در راستای اهداف تعیین شده و تمرکز بر رشته‌های مغفول صنعت بیمه، شرکت بیمه «ما»  با محاسبه دقیق ریسک موفق به افزایش ۸۰ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه‌های آتش سوزی شده و  توانسته پرتفوی بیمه بدنه اتومبیل را در نه ماه ابتدایی سال جاری ۹3 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دهد. همچنین  از ابتدای سال جاری تا کنون با ۸۸۰ درصد رشد حق بیمه در رشته باربری، کشتی و هواپیما مواجه بوده است.

بنابر اعلام نهاد ناظر بیمه کشور، بیمه «ما» برای هفتمین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک توانگری مالی شده است و در این حوزه  جزو برترین‌های صنعت بیمه کشور است.  سطح یک توانگری مالی یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی شرکت‌های بیمه در ارائه خدمات مناسب به مشتریان است و کسب این رتبه نشان از مدیریت درست شرکت در بخش‌های مختلف دارد.

یکی دیگر از اهداف شرکت در سال جاری، حرکت در مسیر جذب بیمه گذاران برجسته و بزرگ بود که این امر در سال 97 محقق شد و  فصل جدیدی در فعالیت بیمه ای بیمه «ما»  رقم خورد. با توجه به عملکرد مناسب مجموعه در همه حوزه‌ها، شرکت بیمه «ما» موفق به کسب جایگاه مناسب در صنعت بیمه شده است و با ارایه خدمات مطلوب، نگاه بیمه‌گذاران بزرگ را به سوی خود جلب کرده است. حضور هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، وزارت صنعت معدن و تجارت و ده‌ها سازمان بزرگ ملی به عنوان بیمه‌گذاران شرکت بیمه «ما» نشان از این حرکت رو به رشد و فعال دارد.

به منظور ترسیم مسیر  آینده شرکت و تحقق پیشتازی در صنعت، در سال 1397 مرکز آینده پژوهی در بیمه «ما» طراحی و راه اندازی شده است مرکز آینده‌پژوهی با هدف شناخت و درک مسائل نوظهور در صنعت بیمه و نحوه برخورد با آنها، مطالعه در خصوص رشد فناوری در آینده و بهره‌گیری از آن برای انجام تحقیقات کاربردی و پذیرش و درک اهمیت ایده‌ها برای خلق و شکل‌دهی آینده‌ای برتر و مطلوب طراحی شده است تا با دعوت از اساتید خبره و با تجربه در کنار نیروهای جوان، علمی و انعطاف پذیر سازمان، ارائه دهنده طرح‌های نوین بوده و در کارهای جدید پیشتاز باشد. این مرکز با بهره‌گیری از اتاق فکر و هسته‌های پژوهشی طراحی و در چهار محور پژوهش، خلق ایده، ترویج و آموزش و شتاب‌دهی کسب و کار  فعالیت خود را انجام خواهد داد.

برنامه‌ریزی برای شایسته‌گزینی در جذب نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای، توسعه و ارتقای پرسنل، طراحی و اجرای طبقه‌بندی مشاغل به منظور پیاده‌سازی نظام شایسته سالاری و عدالت سازمانی، طراحی و اجرای سازو کارهای ارتقای انگیزه و وفاداری منابع انسانی، ارتقای توانمندی و سطح دانش فنی و تخصصی کارکنان با پیاده سازی نظام مدیریت دانش، ایجاد امنیت شغلی و  شفافیت در مسیر ارتقای شغلی کارکنان و دستیابی به مزیت رقابتی از طریق کارآمدتر کردن کارکنان ستاد و شعب از مهم‌ترین استراتژی‌های سازمان در خصوص منابع انسانی است.

تدوین سند آموزشی با هدف توسعه و توانمندسازی کارکنان در حوزه‌های تخصصی و فنی، تدوین برنامه عملیاتی سند راهبردی منابع انسانی و  برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه‌های عمومی و مدیریتی، تدوین دستورالعمل درجه‌بندی شعب و نمایندگان به منظور تعیین حداکثر حدود اختیارات قابل ارائه و اعطای تسهیلات انگیزشی به آنها در قالب مولفه‌هایی مانند عملکرد فروش و بازاریابی، عملکرد مالی، عملکرد کنترل ریسک‌ و عملکرد توسعه کسب و کار انجام شده و نتایج آن در سیستم مدیریت کیفیت شرکت نشان از فعالیت‌های انجام شده در این خصوص است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بانک، بیمه و سرمایه