اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711063431310834

نحوه دریافت وقت فوری سفارت بلژیک

کد: 139711063431310834

https://goo.gl/bZAmsd

، کرج , (اخبار رسمی): وقت سفارت بلژیک برای مصاحبه و اخذ مدارک اشخاصی است که درخواست ویزای بلژیک می‌دهند. برای سفر به کشور بلژیک باید با استفاده از گذرنامه ویزای لهستان گرفت. برای انجام این کار هر فرد باید اقدام به اخذ وقت سفارت بلژیک کند و این اولین گام در راه اخذ ویزای بلژیک است.

 وقت فوری سفارت بلژیک
نحوه دریافت وقت فوری سفارت بلژیک

مدارک لازم و تعیین وقت سفارت بلژیک

رزرو وقت سفارت بلژیک و موفقیت در کسب ویزای آن منوط به تهیه، تکمیل مدارک و اسناد مورد نیاز و طی کردن مراحلی است که در زیر به شرح آن پرداخته می‌شود.

تهیه 3 قطعه عکس رنگی با پس‌زمینه سفید که برای حداکثر 6 ماه گذشته است.

ارائه پاسپورت که دارای حداقل 3 ماه اعتبار است و با حداقل 2 صفحه خالی. این صفحه‌ها برای تائید کردن مهر ویزا و صفحه خالی دیگر جهت درج مهر ورودی و خروجی است.

کپی از ویزاهای سابق و تمامی صفحات گذرنامه در صورت وجود.

تهیه کپی از شناسنامه و کارت ملی

مدارکی دال بر داشتن مرخصی و رضایت کارفرما و یا حامی برای سفر به بلژیک یعنی تأییدیه نامه‌ای برای سفارت.

چگونگی و نحوه تعیین وقت سفارت بلژیک

برای گرفتن هر نوع ویزا نیاز به درخواست وقت سفارت است. کشور بلژیک نیز از این قانون پیروی می‌کند به همین جهت باید برای گرفتن وقت سفارت بلژیک اقدام کرد. برای این کار باید ابتدا مدارک مورد نظر را تهیه کرد و بعد اقدام به اخذ وقت سفارت بلژیک در زمان تعیین‌شده به سفارت رفته و مدارک را تحویل و امور مصاحبه و انگشت‌نگاری را انجام داد.

در روز مصاحبه از شخص، انگشت‌نگاری نیز می‌شود البته باید بدانید که هر سفارت سیاست مربوط به خود در رابطه با تعیین وقت سفارت بلژیک رادارند. پس‌ از اعلام درخواست، کنسولگری روزی را برای مراجعه تعیین می‌کند. کلاً برای تهیه ویزای بلژیک و تعیین وقت سفارت بلژیک 3 هفته زمان احتیاج است. البته یکی از راحت‌ترین کارها اقدام از طریق  شرکت‌های گردشگری مجری مستقیم برای اخذ ویزای فوری همچون سایت سفریتو است.

مراحل تعیین وقت سفارت بلژیک برای افراد خاص

برای کودکان و خردسالان و کسانی که با یک فرد بلژیکی ازدواج می‌کند قوانین زیر صادق خواهد بود:

اگر قصد دارید کودک خردسالی را همراه خود به سفر ببرید باید رضایت‌نامه کتبی محضری دال بر رضایت والدین آن باید بین مدارک خود به سفارت ارائه دهید. همچنین باید پاسپورت والدین کودک نیز ارائه شود.

اگر با فرد بلژیکی ازدواج کردید، کپی مدارک ازدواج و کپی شناسنامه بلژیک شخص درخواست‌کننده ویزا که تائید شده اداره پلیس است.

جهت تعیین وقت سفارت بلژیک هدف و برنامه سفر هر کس باید معلوم شود و سپس اسناد را به سفارت ارائه کرد.

تعیین وقت سفارت بلژیک از کشورهای عضو پیمان شینگن

از آنجا که بلژیک یکی از کشورهای متعدد به پیمان شینگن است با دریافت ویزای آن و به طبع وقت سفارت بلژیک می‌توان طی مدت 90 روز از تمام کشورهای شینگن دیدن کردو به آن‌ها سفر کرد. گفتنی است که پیمان شینگن معاهده‌ای بین 8 کشور اروپایی است که طبق آن با یک ویزای شینگن می‌توان به خاک تمام کشورهای حوزه شینگن وارد و خارج شد.

در واقع با داشتن ویزای این کشور می‌توان از کشورهای زیادی دیدن کرد، بدون داشتن روادید آن کشورها. البته ناگفته نماند برای اقدام به گرفتن ویزای بلژیک از دیگر سفارت‌خانه‌ها نیز می‌توان کرد اما برای گرفتن اقامت در بلژیک باید از سفارت این کشور اقدام کرد.

مدارک لازم و ضروری برای تعیین وقت سفارت بلژیک

تعدادی نکته برای سرعت بخشیدن به روند تعیین وقت سفارت بلژیک و اخذ ویزای بلژیک بازگو می‌شود که باید به آن‌ها توجه کرد. رزرو بلیت دوطرفه (رفت‌وبرگشت) در بین مدارک باید باشد، عدم وجود این مدرک باعث می‌شود که کار به زمان دیگری موکول شود و ادامه مراحل چون مصاحبه و انگشت‌نگاری انجام نمی‌شود.

واچر هتل که نشان‌دهنده محل اقامت در بلژیک است در وقت مصاحبه باید بین مدارک موجود باید باشد زیرا واچر هتل یکی از مدارکی است که توسط افسر مربوطه به‌دقت چک می‌شود و بسیار مهم بوده و نبود آن کار اخذ ویزای بلژیک را به تعویق می‌اندازد. در زمان مصاحبه در روز وقت سفارت بلژیک باید تمامی مدارک کامل و صحیح باشد تا روند کار با مشکل مواجه نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سفریتو

سفریتو به عنوان یکی از بهترین منابع گردشگری به زبان فارسی می باشد. سفریتو افتخار این را دارد که به عنوان اولین سایت گردشگری که تمامی موضوعات سفر و وابسته های آن را کاملا پوشش میدهد. https://safarito.net

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی