در کنگره کولورکتال سویس پزشک ایرانی تکنیک جدید در درمان اندومتریوز ارائه شد

ارائه تکنیک جدید جراحی لاپاراسکوپی اندومتریوز رکتوم

کد: 13971113344949591

https://goo.gl/tfEfz8

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر حسین یوسف فام فلوشیپ جراحی کولورکتال تکنیک جدید جراحی لاپاراسکوپی اندومتریوز رکتوم را در کنگره سویس ارائه کرد که مورد توجه و استقبال پزشکان متخصص حاضر قرار گرفت. این عمل جراحی در 50 بیمار با موفقیت انجام شده است.

ارائه تکنیک جدید جراحی لاپاراسکوپی اندومتریوز رکتوم
درمان آندومتریوز رکتوم توسط دکتر حسین یوسف فام فلوشیپ جراحی کولورکتال

ارائه تکنیک جدید جراحی لاپاراسکوپی اندومتریوز رکتوم روده برای اولین بار در دنیا در کنگره کولورکتال سوئیس، در این کنگره که در کشور سویس برگزار شد دکتر حسین یوسف فام به ارائه روش درمان اندومتریوز پرداخت که در ادامه شرح این کنگره معتبر ارائه می‌شود

اندومتریوز یکی از بیماری‌های مزمن است که می‌توان خانم‌ها را در سنین باروری مبتلا کند، این بیماری یک بیماری مزمن، خسته کننده و همراه با دردهای زیاد هستند. البته شدت و حدت آن در افراد متفاوت ممکن است یکسان نباشد در برخی افراد اندومتریوز بسیار شدید و در برخی افراد اندومتریوز علائم مختصری دارد.

اندومتریوز می‌تواند ارگان‌های لگنی را گرفتار کند: از جمله هاله پا، مثانه، رکتوم (راست روده)، روده بزرگ و اندومتریوز تخمدان.

تشخیص آندومتریوز

تشخیص آندومتریوز با سونوگرافی: سونوگرافی ترانس واژینال و ترانس رکتال توسط رادیولوژیست مجرب امروزه تشخیص اندومتریوز و چسبندگی‌ها را آسان کرده است و کمتر نیاز به انجام لاپاراسکوپی تشخیصی است.

درمان آندومتریوز

در تکنیکی که برای اولین در دنیا ارائه شد با استفاده از یک استپلر که قبلا یک استپلر شناخته شده‌ای است و برای پرولاپس رکتوم استفاده می‌شود، از این استپلر برای برداشتن ضایع اندومتریوز قدام رکتوم استفاده می‌شود.

درمان آندومتریوز در بیش از ۵۰ بیمار در ایران انجام شده و نتایج کاملا رضایت بخش بوده، مدت زمان جراحی کمتر و تنگی ایجاد نمی‌کند و همچین خطر آلودگی با مواد مدفوعی وجود ندارد.

در این کنگره تصاویری از اندومتریوز و تصاویر عمل جراحی نیز ارائه شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر حسین یوسف فام جراح عمومی – فلوشیپ جراحی کولورکتال

تجارب بالینی دکتر یوسف فام جراحی سرطان های کولون و رکتوم به روش لاپاراسکوپی جراحی پرولاپس رکتوم به روش های STARR و Ventral Rectopexy Laparascopic جراحی فیستول های پیچیده مقعدی با انواع روش های حفظ اسفنکتر مقعدی و جراحی فیستول به روش VAAFT اولین بار در ایران جراحی های سینوس های بیونیرال به روش EPSIT اولین بار در ایران جراحی هموروئید به روش PPH و HAL- RAR جراحی لاپاراسکوپیک آندومتریوزهای پیشرفته

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان