اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971114344999089

منشن در شبکه‌‌های اجتماعی

چطور بهترین استفاده را از منشن در شبکه‌های اجتماعی ببریم؟

کد: 13971114344999089

https://goo.gl/vbEu2W

، تهران , (اخبار رسمی): جست‌‌وجوی شبکه‌های اجتماعی و اینترنت برای یافتن نظرات کاربران در مورد برند و محصول به نظر کار سخت و زمان‌گیر و شاید بی‌نتیجه‌ای باشد ولی این کار شما را از یک شرکت و کسب و کار معمولی تبدیل به یک کسب و کار حرفه‌ای و موفق می‌کند.

چطور بهترین استفاده را از منشن در شبکه های اجتماعی ببریم؟
چطور بهترین استفاده را از منشن در شبکه‌های اجتماعی ببریم؟

منشن یکی از راه‌هایی است که کاربران با کسب‌وکارها در ارتباط هستند و ساده‌ترین راه برای دریافت بازخورد و نظرات کاربران است

منشن یکی از راه‌هایی است که کاربران با کسب و کارها در ارتباط هستند و ساده‌ترین راه برای دریافت بازخورد و نظرات کاربران است.

باید خیلی خوش شانس باشید که کاربران و بازدیدکنندگان‌تان در انتقادهای‌شان شما را منشن کنند. به این شکل سریعا از آن باخبر می‌شوید. منشن کردن در واقع به معنای اشاره کردن است. با استفاده از قابلیت منشن کردن در شبکه‌های اجتماعی می‌توان در هر کامنت‌ خود به فرد خاصی اشاره کرد.

این عمل اکثرا با تایپ نماد @ در ابتدای متن و انتخاب یا نوشتن آیدی اکانت کاربر مورد نظر و سپس تایپ متن انجام می‌شود.

اما چطور بهترین استفاده را از منشن ببریم؟

شناخت مشتری

اولین گام برای برندینگ شناخت مشتری است. سن جنسیت علایق آنها از معدود اطلاعات ارزشمندی است که با بررسی مخاطبان خود می‌توان دریافت کرد.

زمانی که مشتری کسب و کار را منشن می‌کند پیشنهادات و انتقادات و نقاط قوت را شرح می‌دهد. اگر کسب و کار خوش شانس باشد مشتری مستقیما او را منشن می‌کند و او می‌تواند با آنها وارد مکالمه شود و لیستی از محتوا و محصولی که باعث رضایت آنها می‌شود را از آن پس تولید کند.

همچنین در کنار آن می‌توان بیشتر مشتریان خود را شناخت و از رفتار و بازخوردهای آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست آورد.

جلب توجه

عمل منشن (اشاره کردن) توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی چه منتقادانه باشد و چه رضایت‌مندانه در هر دو صورت توجه را به سمت کسب و کار جلب می‌کند. پاسخ سریع و مناسب به مشتری نه تنها اعتماد مشتری را جلب می‌کند بلکه باقی کاربران نیز شاهد این برخورد حرفه‌ای خواهند بود.

مشتری نظرات مثبت و یا منفی خود از مکالمه‌ی با شما را با شبکه‌ی دوستان و فالوور‌های خود درمیان می‌گذارد و در صورت رضایت، خرید و استفاده از برند را تبلیغ می‌کند.

می‌توان زمانی که مشکلی به خوبی حل می‌شود و رضایت مشتری جلب می‌شود یا زمانی که یک فرد شناخته شده کسب و کار را منشن می‌کند حتما آن را (مثلا در استوری) به اشتراک گذاشت.

برای اطلاع سریع از منشن‌ها می‌توان در نوین هاب همه کامنت‌ها و منشن‌های شبکه‌های اجتماعی را در یک صفحه دید و پاسخ داد.

روابط عمومی خدمات مشتری

اشتباه و سوتفاهم در کسب و کار اجتناب‌ناپذیر است.

کافی است یک مشتری ناراضی داشت و پاسخ مناسبی به آن نداد تا تمام شبکه‌ی اجتماعی از عدم کفایت و محصولات و خدمات کسب و کار باخبر شوند حتی اگر تنها یک سوتفاهم پیش آمده باشد.

در مقابل اگر هر از چند وقت یک بار به دنبال نظرات و یشنهادات مشتری گشته شود (مخصوصا در زمان بحران) و پاسخ سریع، حرفه‌ای و صمیمانه به آنها داده شود مشتری و مخاطبان بیشتر به کسب و کار و محصول اعتماد می‌کنند.

حتما زبانی دوستانه داشته باشید حتی زمانی که مشتری عصبانی و نقادانه حرف می‌زند. با شناخت مشتری و سوال‌های رایج آنها می‌توان صفحه‌ای را به این سوالات اختصاص داد تا مشتری سریع‌تر و راحت‌تر کار خود را پیش ببرد.

یکی از موارد سرچ، هشتگ است. می‌توان با ساخت هشتگ مشتری را ترغیب کرد  تا نظرات خود را با هشتگ مخصوص ابراز کنند.

شناخت رقیبان

بررسی نظر کاربران در مورد رقبا، دیدی تازه برای مقابله با آنها و استفاده از نقاط قوت‌شان می‌دهد. می‌توان گفتگو، نقدها و نظرات کاربران با رقیبان دید و تحلیل کرد تا مسیر هموارتر شود.

هر از چندگاهی در شبکه‌های اجتماعی خود به دنبال بحث بر سر محصول باید بود و باید سعی کرد نهایت استفاده را از آن برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی