اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971121346699089

۶ استراتژی استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب و کار

کد: 13971121346699089

https://goo.gl/aX97rn

، تهران , (اخبار رسمی): داشتن یک برنامه برای تبلیغات نه تنها به گسترش شهرت کمک می‌کند، بلکه در عین حال کمک می‌کند رسانه‌ها را متقاعد کنید که جهان به کاری که انجام می‌دهید اهمیت دهند. در ادامه نکاتی مطرح می‌شود در رابطه با اینکه چطور بتوان از معرفی خود در شبکه‌های اجتماعی برای ترقی کسب و کار استفاده کرد.

۶ استراتژی استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب و کار
۶ استراتژی استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب و کار

با استفاده از ابزار مدیریت کامنت‌ها در نوین هاب می‌توان در یک صفحه تمامی کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف را در یک صفحه دید، پاسخ داد یا حذف کرد

۱. حضور خود در رسانه‌ها را ارتقا دهید

استفاده از کارمندان به عنوان حامیان در شبکه‌های اجتماعی یکی از روش‌های تقویت صدای شرکت در جهانی پر سر و صدا است. اما به این نباید بسنده کرد. اگر در تلاش هستید که فالوور‌های خود را افزایش دهید، استفاده از شبکه‌های شخصی افراد تیم، می‌تواند دنبال کنندگان شرکت را به طور چشمگیری افزایش دهد.

هرچه افراد بیشتری را به گفتگو درباره شرکت‌تان در شبکه‌های اجتماعی ترویج کنید، پیام با وسعت و برد بیشتری منتشر می‌شود. هر پلتفرمی مانند گوگل، فیسبوک یا اینستاگرام الگوریتم‌های خود را برای دنبال کردن لینک‌هایی که کلیک می‌شود و به اشتراک گذاشته می‌شود دارد تا بفهمد چه چیزی مرتبط است و چه محتوایی را باید به مخاطبان مشابه نشان دهد.

بر فرض دارای یک شرکت کوچک با مجموعا ۵۰۰۰ فالور در فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین هستید و فرضاً ۲۵ نفر کارمند دارید که هر کدام دارای شبکه‌ای با ۲۵۰ فالور هستند. این ۶۲۵۰ نفر دیگر است که امکان دیدن محتوای شما و دنبال کردن شرکت را دارند.

به طور خلاصه، هر چه محتوا بیشتر به اشتراک گذاشته شود، توجه بیشتری جلب می‌کند، و آن الگوریتم‌ها نقش عمده‌ای در اینکه چقدر محتوای نمایش داده شود بازی می‌کنند. این همچنین پاداش خوبی برای نویسنده یا روزنامه نگاری است که وقت خود را صرف تولید محتوای کرده است، با توجه به معیارهایی که در هر پلتفرم اهمیت دارند. تعداد دفعاتی که یک مطلب به اشتراک گذاشته می‌شود یکی از معیار‌هایی است که مدیران نشریات برای ارزشیابی نویسندگان استفاده می‌کنند.

۲. حوزه نفوذ شما شخصی است

ارسال یک یپام اختصاصی به حوزه نفوذ می‌تواند بسیار سودمند باشد. بستگان خود را دریابید و از آنها بخواهید مطالب را باز نشر کنند و البته خود شما هم همین کار را انجام دهید. ساختن یک گروه قدرتمند از آشنایان که موفقیت‌های یکدیگر را بازنشر و حمایت می‌کنند نه تنها به ارائه کمک می‌کند، بلکه گروهی دارید که شما را تشویق می‌کند پس بسیار لذت بخش است.

همچنین با استفاده از ابزار مدیریت کامنت‌ها در نوین هاب می‌توان در یک صفحه تمامی کامنت‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف را در یک صفحه دید، پاسخ داد یا حذف کرد که این موجب تعامل سریع‌تر با کاربران خواهد شد.

۳. یک چت توییتر درباره موضوع خود بسازید

یک چت توییتر را در برنامه خود قرار دهید که در آن افراد شرکت درباره آن مطلب و محتوای آن بحث می‌کنند. این کار را بلافاصله بعد از انتشار مطلب و زمانی که موضوع هنوز در وبسایت منتشر کننده داغ است انجام دهید، اما قبل از آن زمان کوتاهی را صرف تهییج کردن برای چت و افزایش مشارکت در آن کنید. گفتگویی درباره موضوع/مطلب خود داشته باشید به همان شکل که به طور شفاهی انجام می‌دهید با این تفاوت که در توییتر با هم صحبت می‌کنید. حتی می‌توان این کار را وقتی با هم در یک اتاق هستید انجام دهید.

۴. برای تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی پول بپردازید

همه‌ی رسانه‌های اجتماعی بزرگ دارای گزینه‌ای هستند که برای مصرف کننده هدف تبلیغات پولی نمایش دهند. پلتفرمی را از بین شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنید که فکر می‌کنید اکثریت مخاطبان وقت خود را در آن می‌گذرانند، سپس کمپین‌هایی در مقیاس کوچک ایجاد کنید تا کالای خود را به آنها تبلیغ کنید. از کار‌های کوچک شروع کنید و با پیشروی تغییرات ایجاد کنید. به عنوان مثال، دو نمونه متفاوت از تبلیغ خود را نمایش دهید، که دارای یک عکس مشترک و دو عکس متفاوت از کالای مشابه یا دو عکس متفاوت و یک عکس مشترک از کالای مشابه هستند تا دریابید مخاطب بیشتر به چه چیز‌هایی واکنش نشان می‌دهند. شگفت زده خواهید شد که حتی یک بودجه ۲۰ دلاری چقدر می‌تواند شما را به جلو ببرد.

۵. نتایج را ارزیابی کنید

اکثر موسسات رقابتی روی نرم افزار‌های آنالیز جامعی سرمایه‌گذاری می‌کنند که برند آنها را به طور بی وقفه با رقبا مقایسه می‌کند. اندازه‌گیری تاثیر اقدامات گروه روابط عمومی برای جمع‌بندی و محاسبه بازگشت سرمایه بسیار ضروری است.

به زودی برای آنالیز جامع شبکه‌های اجتماعی مختلف با نمودار و ارائه پیشنهادات عملی بهبود فعالیت می‌توان از نوین هاب استفاده کرد.

۶.  با روابط عمومی تعامل داشته باشید

با به کار گرفتن یک استراتژی و تیم مناسب، تلاش‌ها نتیجه می‌دهند. روابط عمومی شما، در را به سوی دنیای رسانه و مشارکت‌ها باز می‌کند، اما هیچ کس صنعت یا برند را بهتر از خودتان نمی‌شناسد. اگر در جریان تلاش‌های تیم روابط عمومی هستید، موفقیت خود و شرکت‌تان را تضمین کرده‌اید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی