اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980214365259089

یک قابلیت ویژه در نوین هاب

مدیریت هشتگ‌ها و پیشنهاد هشتگ مرتبط در نوین هاب

کد: 13980214365259089

http://bit.ly/2Y5rsib

، تهران , (اخبار رسمی): نوین هاب به منظور دسترسی آسان و کمک به رشد شبکه‌‌های اجتماعی کاربران بخش جدیدی برای اضافه کردن هشتگ و دریافت هشتگ‌های مرتبط اضافه کرده است.

مدیریت هشتگ‌ها و پیشنهاد هشتگ مرتبط در نوین هاب
مدیریت هشتگ‌ها و پیشنهاد هشتگ مرتبط در نوین هاب

ابزار پیشنهاد هشتگ مرتبط نوین هاب هشتگ‌های زبان فارسی را هم پوشش می‌دهد

هشتگ‌ها قدرتمند هستند و می‌توانند پست‌ها را به مخاطبان هدف برسانند، فالوورها را به صفحات بیاورند، تعامل بیشتر ایجاد کنند و تصویری مثبت‌تر از یک برند ایجاد کنند.

هشتگ یک کلمه یا عبارت است که در کنار علامت (#) یا همان Number Sign قرار می‌گیرد و کلمه‌ای که در کنار علامت # قرار می‌گیرد تبدیل به یک متا تگ شده و قابل کلیک کردن است. با کلیک روی آن کاربر به سمت دیگر محتواهای مرتبط با آن موضوع هدایت می‌شود.درحال حاضر فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تامبلر، لینکدین، یوتیوب، پینترست و … از هشتگ پشتیبانی می‌کنند. شاید بیشترین کاربرد از هشتگ در شبکه‌های اجتماعی درون توییتر و اینستاگرام باشد که بخش ویژه مختص هشتگ در آنها وجود دارد. این امر باعث شده تا مخاطبان زیادی که هدف هستند، جلب شوند.

نوین هاب نیز به منظور دسترسی آسان و کمک به رشد شبکه‌‌های اجتماعی کاربران بخش جدیدی برای اضافه کردن هشتگ و دریافت هشتگ‌های مرتبط اضافه کرده است. ابزار پیشنهاد هشتگ مرتبط نوین هاب هشتگ‌های زبان فارسی را هم پوشش می‌دهد.

در نوین هاب در بخش انتشار و زمانبندی پست در قسمت پایین کپشن می‌توان گزینه هشتگ را فعال و هشتگ مرتبط با یک پست نوشت. نوین هاب هشتگ‌‌های مرتبط با یک محتوا را نمایش می‌دهد و با کلیک بر روی هر کدام امکان انتخاب آن به سادگی وجود دارد. 

از جمله شبکه‌های اجتماعی که هشتگ را پشتیبانی می‌کنند و می‌توان در آنها هشتگ را به انتهای کشپن اضافه کرد می‌توان به اینستاگرام، فیسبوک، توییتر، لینکدین، پینترست، آپارات، تامبلر اشاره نمود. شبکه‌های اجتماعی که هشتگ را پشتیبانی نمی‌کنند نیز، پیام رسان‌های تلگرام و بله هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند در پنل کاربری خود در نوین هاب  این قابلیت جدید را بررسی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار