اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980405380549089

نوین هاب یک ساله شد

کد: 13980405380549089

http://bit.ly/2xkHSbd

، تهران , (اخبار رسمی): نوین هاب در یک ساله گذشته توانست با ارائه ابزارهای کاربردی مدیریت شبکه‌های اجتماعی تحولی بزرگ در دیجیتال مارکتینگ ایران ایجاد کند.

تولد ۱ سالگی نوین هاب
نوین هاب یک ساله شد

در سالی که گذشت نوین هاب بیش ۱۱۰۰۰۰ پست در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و بیش از ۵۴۰۰ اکانت متصل شد

در یک‌سال اخیر، نوین هاب با همراهی و حمایت افراد و کسب‌وکارهایی که از این بستر برای مدیریت شبکه اجتماعی خود استفاده کرده بودند، توانسته یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ایران باشد و هر روز نیازهای آنها را بهتر برآورده کند و کمک کند که با خیال راحت‌تر و البته پر قدرت‌تر شبکه‌های اجتماعی‌ را مدیریت کنند.

پنجم تیر ۱۳۹۶ نوین هاب در دسترس عموم قرار گرفت و از همان ابتدا سعی کرد که پلتفرمی کامل برای همه باشد و اکنون این برند از همراهی برندهای ارزشمندی که به نوین هاب اعتماد کرده‌اند به خود افتخار می‌کند.

در سالی که گذشت نوین هاب بیش ۱۱۰۰۰۰ پست در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و بیش از ۵۴۰۰ اکانت متصل شد که آمار بیشتری از یک‌سال فعالیت نوین هاب را می‌توان در اینفوگرافیکی که چند روز آینده منتشر می‌شود، دید.

نوین هاب هر روز تلاش کرده است با توجه به درخواست و پیشنهادهای مشتریان رو به جلو حرکت کند و همچنان، نیازمند نظرات و پیشنهادات برای کامل‌تر شدن و بهتر شدن هستند.

نوین هاب به پاس قدردانی از همراهی و حمایت افراد و کسب و کارهایی که این مدت با او همراه بوده‌اند، هدیه ویژه‌ای برای تمامی همراهان در نظر گرفته است.

همه می‌توانند از امروز تا یک هفته آینده با وارد کردن کد nhbirthday از ۳۵ درصد تخفیف ویژه در خرید و یا تمدید تمامی اشتراک‌های نوین هاب برخوردار شوند.

شایان ذکر است که در روزهای آینده اتفاقات جذابی در نوین هاب رخ می‌دهند که چندین قابلیت جدید اضافه و بخش‌های فعلی بهبود خواهند یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی