اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980301370029089

۹ راه موفقیت کسب‌و‌کار‌های b2c در لینکدین

کد: 13980301370029089

http://bit.ly/2M65sm9

، تهران , (اخبار رسمی): طبیعی است که کسب‌و‌کارهای b2c به راحتی از لینکدین چشم پوشی می‌کنند و شبکه‌های اجتماعی دیگر را در اولویت قرار می‌دهند. اما لینکدین نیز برای این کسب‌وکار‌ها در کنار کسب‌و‌کار‌های b2b سودمند است.

۹ راه موفقیت کسب‌و‌کار‌های b2c در لینکدین
۹ راه موفقیت کسب‌و‌کار‌های b2c در لینکدین

مسائل مربوط به کسب‌و‌کار را باید به شکل ساده، صمیمی و دوستانه بیان کرد تا افراد بیشتری متوجه آن شوند

از طریق لینکدین می‌توان شرکت‌ها و شرکای تجاری جدید و یا سرمایه‌گذار پیدا کرد. پس لینکدین می‌تواند موفقیت و پیشرفت کسبوکار را تضمین کند. در ادامه ۹ روش برای موفقیت کسب‌و‌کار b2c در لینکدین را شرح داده شده است.

  • محتوای خلاقانه‌ی را به اشتراک گذاشت

از طریق لینکدین ترافیک سایت و وبلاگ را بالا برد. اینکار با استفاده از محتوای تصویری و ویدیویی بهتر صورت می‌گیرد.

  • با محتوای دیگران ارتباط برقرار کرد

لینکدین یک شبکه اجتماعی است که از طریق آن می‌توان با دیگران ارتباط برقرار کرد، زیر پست آنها کامنت گذاشت و آن را بازنشر داد؛ مخصوصا اینفلوئنسرها و کسانی که امکان همکاری با انها وجود دارد.

  • از محتوای دیگر شبکه‌ها استفاده کرد

پست‌های موفق در شبکه‌های اجتماعی دیگر را بهتر است با لینکدین هماهنگ کرد و در آن نیز نشر داد.

  • از هشتگ استفاده کرد

با استفاده از هشتگ می‌توانی به تعداد بیشتری از مخاطبین جدید دست پیدا کرد. علاوه بر پیشنهادات خود لینکدین برای هشتگ می‌توان از بخش پیشنهاد هشتگ مرتبط نوین هاب نیز استفاده کرد تا بتوان بهترین و کارآمدترین هشتگ را انتخاب کرد.

  • برند‌ها و مردم را تگ کرد

تگ کردن افراد را در پست‌های مربوط به آنها فراموش نشود. نه تنها با تگ کردن پست را می بینند بلکه به احتمال زیاد در فید فالور‌های آنها نیز پست قرار گیرد.

  • پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ از فالور‌ها هم به شناخت کسب و کار کمک می‌کند و هم اینگیجمنت را افزایش می‌دهد. همچنین با پرسیدن سوالات مربوط به محصولات می‌توان از نقاط مثبت و منفی آن باخبر شد و از نظرات مخاطبین خود استفاده کرد. نظرات فالور‌های لینکدین می‌تواند نسبت به دیگر شبکه‌ها کمی حرفه‌ای‌تر باشد.

  • فرصت‌های شغلی و موفقیت‌ها را به اشتراک گذاشت

افرادی که در لینکدین عضو هستند به دنبال کسب‌و‌کارهایی هستند که در آن فرصت شغلی پیدا کنند. پس تمامی اطلاعات کاری قابل نشر مثل ارزش شرکت، اطلاعات مربوط به محصولات، مشاغل، کارکنان و داستان مشتریان را می‌توان انتشار داد.

  • ساده سخن گفت

باید از پیچیده سخن گفتن پرهیز کرد زیرا با این کار تعداد مخاطبان کاهش می‌‌یابد. مسائل مربوط به کسب‌و‌کار  را به شکل ساده، صمیمی و دوستانه بیان کرد تا افراد بیشتری کاملا متوجه آن شوند.

رقبای خود را زیر نظر گرفت

مانند تمام شبکه‌های دیگر، لینکدین نیز جای مناسبی برای زیر نظر گرفتن رقباست. می‌توان دید رقیبان چه چیزی پست می‌کنند و چقدر در جذب اینگیجمنت موفق‌اند.

شاید لینکدین از نظر ظاهری به اندازه دیگر شبکه‌ها جذابیت نداشته باشد ولی میزان اینگجمنت در آن در حال افزایش است و می‌توان افرادی را پیدا کرد که نقطه عطفی در پیشرفت کسب‌وکار باشدد. این کار با رعایت موارد بالا ممکن است.

افرادی که مدیریت چند اجتماعی برای آنها سخت و غیر ممکن است می‌توانند با کمک از پلتفرم مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب به راحتی در چند شبکه اجتماعی از جمله لینکدین، اینستاگرام، پینترست، فیسبوک، توییتر، تلگرام، تامبلر و همچنین آپارات و بله و … فعالیت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نوین هاب

نوین هاب برترین ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]