اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971116345838657

آموزش انتقال دادن سایت به هاستی دیگر

کد: 13971116345838657

https://goo.gl/2G6yeB

، مشهد , (اخبار رسمی): سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که به چه روشی می‌توان سایت را از یک هاست به هاستینگ دیگری انتقال داد که از کار افتادگی موقت نداشته باشد؟

آموزش انتقال دادن سایت به هاستی دیگر
آموزش انتقال دادن سایت به هاستی دیگر

نخستین کاری را که باید انجام داد این است که پیش از آن که مهلت هاستینگ سابق به اتمام برسد اکانت هاست جدید را دریافت کرد. سپس تمام پوشه‌های خود را به کمک یک اپلیکیشن به نام FTP یاCuteFTP را دانلود کرد یا همچنین برنامه cPanel backup را دانلود کرد، سپس آنها را  روی اکانت تازه‌ای که ایجاد شده است، مجددا به کمک برنامه‌های مذکور نیز آپلود کرد. پس از این باید که  سطح دسترسی فایل‌های خود را تنظیم کرد و چنانچه که اسکریپتی است که در حال اجرا است آن را نیز اجرا کرد.

چنانچه که برای  منتقل کردن وب سایت از full backup  استفاده نشود باید که حتما از دیتابیس‌های خود نیز پشتیبان دریافت کرد. حال باید به منظور این کار به phpmyadmin  وارد شده و نیز دیتابیس‌های خود را export کرده و نیز در هاستینگ تازه این دیتابیس را به وجود آورده و نیز import کرد.

پس از منتقل کردن کلیه فایل و پوشه‌ها باید نیم سرور دامین خود را عوض کرد یا به عبارت دیگر این که باید تغییر داد. پیش از انجام این کار باید که به کمک آدرس موقت خود هاستینگ کلیه قسمت‌های یک سایت را بررسی کرد.

پس از گذشت 24 ساعت الی 72 ساعت  انتقال دامنه به شکل کامل بر روی هاستینگ جدید نیز انجام می‌شود.

در این صورت این امکان وجود دارد که هاستینگ قدیمی خود را متوقف کرده و سپس هر کار لازمی که قصد دارید روی اکانت جدید انجام شود را انجام دهید.

پس از این پروسه‌، وبسایت به شکل کامل  در حال اجرا است و نیز سایت هیچ گونه توقف و از کارافتادگی موقت را هم نداشته است.

در نهایت مناسب‌ترین گزینه جهت  گرفتن پشتیبان نیز  خود cPanel است که اجازه این کار را  به شما می‌دهد. با این حال لازم به توجه است که چنانچه که  full backup به وجود آوردید بعد از  انتقال باید به پشتیبان هاستینگ خود نیز درخواست ارسال کرد تا هنگامی که نسخه پشتیبان را restore کرد. زیرا این امکان وجود ندارد که full backup را restore کرد.

در روش full backup کلیه تنظیمات، ایمیل‌ها، دیتابیس‌ها و … نیز انتقال داده می‌شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرور وی آی پی

خدمات شرکت هاستینگ دلتاگروپ:خرید هاست – پشتیبانی از مدیریت محتوا – کنترل پنل آسان – بکاپ گیری منظم – ارتقا حجم و ترافیک – ایمیل سرور

اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]