اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980219366868657

دلتا گروپ راه حلی برای استارتاپ‌ها

راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !

کد: 13980219366868657

http://bit.ly/2RrZeMB

، مشهد , (اخبار رسمی): شرکت دلتا گروپ با طراحی پلتفرم‌های نرم افزاری و اپلیکیشن‌های تلفن همراه، به صاحبان ایده‌ها و کسب و کارهای نوپا برای توسعه سریع‌تر و رسیدن به ثبات تجاری کمک می‌کند.

راه اندازی 16 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 16 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 16 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 16 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 16 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 16 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 16 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !
راه اندازی 21 استارت آپ پولساز فقط در 2 هفته !

تبدیل ایده‌های تجاری به استارتاپ و راه اندازی کسب و کاری مبتنی بر ایده‌ی خلاقانه مراحل و موانع مختلفی دارد.

ممکن است ایده پرداز یا صاحب یک استارتاپ دانش فنی لازم برای راه اندازی اپلیکیشن متناسب با کسب و کار خود را نداشته باشد و معمولا با توجه به بودجه‌ی محدود استارتاپ‌ها برای سرمایه‌گذاری، امکان پرداخت‌های گزاف برای سفارش اپلیکیشن وجود ندارد.

شرکت نرم افزاری دلتا گروپ با توجه به نیاز بازار و لزوم حمایت از کسب و کارهای نوین و نوپا، پس از ماه‌ها تلاش بی‌وقفه و تحقیق، 21محصول را آماده و به بازار عرضه کرده است که به کارآفرینان و استارتاپ‌ها کمک می‌کند در زمانی اندک و با هزینه‌ای کمتر جامعه مشتریان خود را پیدا کنند و موفقیت‌شان را تضمین کنند.

تولید اپلیکیشن‌های اختصاصی که پلتفرم اندروید و آی او اس را به مشتریان ارائه کند در دلتا گروپ بین 3 تا حداکثر 10 ماه به طول می‌انجامد.
دلتا گروپ در نظر دارد برای مدتی محدود (سه هفته) محصولات خود را با 40 درصد تخفیف به مشتریان عرضه کند.

آشنایی با محصولات دلتا گروپ

برخی کارآفرینان همواره به دنبال راه اندازی استارت آپ کم ریسک و اجرا شده هستند و کسب و کارهایی هستند که آینده آن‌ها وابسته به پلتفرم‌های آنلاین است .

دلتاگروپ تولید کننده تخصصی پلتفرم‌های استارتاپی در طول 3 سال اخیر محصولات حرفه ای و به روزی برای برخی مشاغل پر درخواست و آینده‌دار تولید کرده است تا جایی که از این مجموعه با لقب «کارخانه تولید استارت آپ یاد می‌شود.

1. اپلیکیشن کارواش آنلاین:

در این اپلیکیشن می‌توانید درخواست کارواش و خدمات خودرویی خود را ثبت کنید.

2. سامانه رزرو نوبت پزشکان:

با استفاده از این سامانه به جای تماس تلفنی با مطب پزشک و صرف وقت و هزینه، می‌توان زمان مناسب را از میان وقت‌های خالی مطب متناسب با شرایط بیمار انتخاب کرد.

3.اپلیکیشن مشاوره آنلاین:

این اپ دو نسخه‌ی مناسب کاربر و مناسب مشاور ارائه می‌شود که کاربران می‌توانند در آن سوال مورد نظر خود را ثبت کنند و پنج مشاور به سوال او پاسخ خواهند داد. کاربر این اختیار را دارد که از بین این 5 نفر با یکی از آنان برای مشاوره ارتباط برقرار کند.

4. سامانه فروش بلیط اتوبوس:

این سامانه در واقع یک سایت رزرو بلیط آنلاین است که با کاربری آسان، امکان خرید بلیط اتوبوس مسافری را تسهیل می‌کند.

5. اپلیکیشن خدمات شهری شبیه استادکار و آچاره:

اپلیکیشن خدمات شهری، یک اپ مکان محور است که با هدف جمع آوری و نمایش حرفه‌ای گزارشها مبتنی بر موقعیت مکانی ساخته شده. این برنامه کاملا قابل ویرایش متناسب با نیاز بازار هدفو نوع کسب و کار است.

7.اپلیکیشن خشکشویی آنلاین:

اپلیکیشن خشکشویی روی گوشی به مشتریان امکان می‌دهد از نقطه‌ای از شهر به خدمات خشکشویی و اتوشویی دسترسی داشته باشند.

8. اپلیکیشن تاکسی یاب:

این اپ نزدیکترین تاکسی‌هایی را که آماده رساندن مسافر هستند به او معرفی می‌کند و کاربر می‌تواند از بین قیمت‌های پیشنهادی رانندگان مناسب‌ترین قیمت را برای سفر خود برگزیند.

9.اپلیکیشن سفارش آنلاین دارو/عطاری/ پت شاپ:

این اپلیکیشن برای امکان دسترسی سریع تر و آسان تر به داروهای مورد نیاز بیماران در هر ساعت از شبانه روز طراحی شد اما این امکان وجود دارد که نرم افزار برای ارائه اقلامی همچون مایحتاج روزانه نیز مناسب سازی شود.

10.اپلیکیشن بازاریاب بیمه:

این اپلیکیشن به بازاریاب بیمه این امکان را می‌دهد که تنها با کلیک کردن روی یکی از آیکون‌های مورد نظر برای بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه، بیمه آتش مسافرت،بیمه حوادث و... مشخصات بیمه‌گذار را درج و پرونده‌ی مشتریان جدید را ثبت کند.

11. اپلیکیشن پیک موتوری:

کاربر با این اپلیکیشن در هر جا و هر ساعتی می‌تواند از خدمات پیک موتوری استفاده کند.

کاربر تنها کافی‌ست مبداء و مقصد خود را روی نقشه این اپ مشخص کند و از تجربه حمل و نقلی ایمن، آسان و سریع بهره‌مند شود

12. اپلیکیشن ویژه صرافی:

این اپلیکیشن دارای 2 اپ است. یک اپ مشتری و دیگری اپ صرافی.
در این اپ مشتری مبلغ ارز مورد نیاز خود را در سامانه ثبت می‌کند و صرافی‌های عضو درخواست او را بصورت آنلاین دریافت می‌کنند.

13. اپلیکیشن و سایت فروشگاهی:

اپ فروشگاهی امکان خرید از خانه یا هر نقطه دیگر را به مشتری می دهد و تحویل سفارشات نیز در همان مکان امکانپذیر خواهد بود.

14. اپلیکشین حمل با شهری و بین شهری:

اپلیکشین درخواست حمل بار تنها با چند کلیک میتوانید مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و خودرو باربری مورد نیاز را اعم از مینی وانت ، وانت بار ، نیسان بار، مینی کامیونت و کامیونت انتخاب کنید همچنین اساب کشی راحت و بی دغدغه از جمله خدمات این اپلیکیشن می باشد.  که توسط رانندگان و کارگران آموزش دیده و مسلط به اسباب کشی و امور حمل ،چینش و جابجایی بار انجام میشود

15. اپلیکیشن رستوران یاب:

اپلیکیشن رستوران یاب برای کاربران خود این امکان را فراهم می کند که به فهرستی از رستوران‌های اطراف خود دسترسی داشته باشند و از طریق این برنامه نسبت به سفارش آنلاین غذا از رستوران دلخواه خود اقدام نمایند. همچنین این اپ، مجموعه رستوران های تخفیف دار را به فرد معرفی می‌کند.

16. سامانه ویدئویی:

یک سایت مخصوص آپلود ویدئو و شبیه آپارات است که هر کسی با ثبت نام در آن می تواند ویدئوهای موردنظرش را در اینترنت به اشتراک بگذارد.

17. اپلیکیشن تولید کیوآر اختصاصی صوتی:

با این اپ کاربر می‌تواند برای مخاطبش علاوه بر هدیه، یک پیام صوتی نیز بفرستد. فایل صوتی پس از ذخیره به صورت یک کد QR قابل چاپ است و می‌توان با درج آن روی بسته هدیه و یا داخل کارت تبریک، آن را ارسال کرد. به این ترتیب فایل با اسکن کردن آن کی آر کد قابل دریافت خواهد بود.

18. اپلیکیشن خدمات پرستاری آنلاین:

اپلیکیشن خدمات پرستاری آنلاین , سامانه هوشمند ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل است که واسط بین کارفرما و موسسات پرستاری می باشد.  با هدف کاستن از هزینه های جانبی پرستاری برای مخاطبین، سازماندهی و اجرا می شود. کلیه ارتباطات سفارش دهنده و مجری به صورت غیرحضوری و مجازی انجام می گردد. با استفاده از سامانه سفارش خدمات پرستار در منزل از امکانات هوشمند اپلیکیشن استفاده کنید. 

19. دستگاه وای فای مارکتینگ:

ارسال بلوتوث تبلیغاتی یا ارسال تبلیغات با وای فای یکی از شیوه های جدید در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد. موردی که بیشتر در زمینه استفاده از تکنولوژی بلوتوث هوشمند در عرضه تبلیغات و اطلاع رسانی متمرکز، خودنمایی میکند کارکرد آسان، ضریب امنیت بالا و هوشمند بودن این تکنولوژی می باشد

20. دستگاه دیجیتال ساینیچ:

سامانه یکپارچه نمایش محتوا قابلیت پخش انواع فرمت های تصویری ،صوتی و متن های روان را دارد. در این سامانه مدیرِ سیستم قادر خواهد بود اطلاعات مورد نظر خود را به شیوه دلخواه در معرض دید همگان قرار دهد. درقالبهای مثل   فیلم، عکس، صفحات وب و متن روان وهمچنین این سیستم این امکان را فراهم می آورد تا ترکیبی از تصاویرهم زمان متعدد را از صفحه مانیتوربگیرد بطور مثال پخش هم زمان فایل های ویدیویی ، زیرنویس ، درج لوگو و... داشته باشد وامکان استفاده در شعب بانکها، لابی سازمانها و ادارات، مراکز عمومی و آموزشی یا سالن های انتظار و در کل در اماکن و مسیرهایی که مورد توجه زیادی قرار دارد، نمایش داده شود

21. نرم افزارهای مالی تخصصی آداک:

نرم افزار حسابداری یکپارچه آداک منطبق با استانداردها و نوع عملیات و کاربری‌های خاص شرکت‌ها و سازمان‌ها با هدف کاربری آسان مرتبط با فعالیت کسب و کار و گذراندن حداقل زمان برای آموزش است شامل نرم افزار حسابداری کسب و کارهای کوچک، نرم افزار حسابداری کسب وکارهای بزرگ (زنجیره‌ای)، نرم افزار حسابداری شرکت‌های تعاونی، نرم افزار حسابداری خدماتی و بازرگانی، نرم افزار حسابداری معادن، نرم افزار حسابداری کشاورزان (باغداران پسته)، نرم افزار حسابداری پیمانکاران حمل مواد نفتی، نرم افزار حسابداری عمده فروشان، نرم افزار حسابداری مدارس غیر دولتی، نرم افزار حسابداری درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها، نرم افزار حسابداری مالی و اداری، نرم افزار حسابداری سهامداران، نرم افزار حسابداری آژانس‌های هواپیمایی، نرم افزار حسابداری هتل‌ها و.... است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۷۶۲۳ ۲۸۴۲ ۰۲۱، 05136021408 و 05136021407 تماس حاصل کرده و یا درخواست‌های خود را به ایمیل مدیریت به آدرس [email protected] ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرور وی آی پی

خدمات شرکت هاستینگ دلتاگروپ:خرید هاست – پشتیبانی از مدیریت محتوا – کنترل پنل آسان – بکاپ گیری منظم – ارتقا حجم و ترافیک – ایمیل سرور

اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]