اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971128348328657

آموزش نصب جوملا روی هاست لینوکس

کد: 13971128348328657

https://goo.gl/J9ASC4

، مشهد , (اخبار رسمی): برای نصب جوملا روی هاست لینوکس باید مراحلی اجرا شود که در این مقاله به روش نصب آن پرداخته شده است.

آموزش نصب جوملا روی هاست لینوکس- cpanel
آموزش نصب جوملا روی هاست لینوکس

 برای نصب جوملا بر روی هاست لینوکس باید مراحل زیر انجام شود. مرحله اول ساختن دیتابیس است. بنابراین برای ایجاد دیتا بیس ابتدا یک اسم یرای دیتابیس باید انتخاب شود، سپس یک نام کاربری ساخته شود و این دو به هم متصل شوند برای این کار،کارهای زیر باید انجام شود:

وارد cpanel هاست شده و وارد قسمت Mysql Database رفت. سپس Create new database را زد و نام دیتابیس را وارد کرد و دکمه  Creat Database را زد. سپس Go Back را زده در این بخش یک شناسه کاربری را برای  اتصال به دیتابیس ساخت.

مجددا Go Back را زده  در این صفحه user و نام دیتابیس خود را انتخاب کرد و Add را زده و از این طریق نام دینابیس و یوزر را بهم ارتباط داد و در آخر اجازه دسترسی را به کاربر مربوطه داده و Make Changes را زد.

مرحله بعدی بعد از اینکه دیتابیس ساخته شد آپلود وردپرس بر روی هاست لینوکس است که برای این کار مراحل زیر را باید انجام داد:

ابتدا جوملا را از سایت‌های مرجع فارسی دانلود کرد، سپس فایل زیپی را که در اختیار گذاشته شده است ابتدا از حالت فشرده خارج کرد و فایل فشرده را پاک کرد. در مرحله بعدی باید به نصب جوملا روی هاست لینوکس پرداخت:

بعد از اینکه دامنه و هاست تنظیم شد باید دامنه را در مرورگر وارد کرد و گام بعدی را زد. در این صفحه نام سایت، ایمیل، نام کاربری و رمز برای ورود به کنترل پنل جوملا را باید وارد کرد و برای نمایش سایت غیر فعال را روی خیر تنظیم کرد و ادامه را زد.

در مرحله بعدی باید به تنظیمات پایگاه داده پرداخته شود. در این قسمت  اطلاعات مربوط به دیتابیسی که ساخته شده را باید وارد کرد. نام هاست، آدرس سروری است که دیتابیس روی آن است که اصولا لوکال هاست است.

مرحله بعد چک کردن تنظیمات جوملا است این تنظیمات به صورت پیش فرض بوده و یا در هنگام نصب انجام شده است.
در ادامه صفحه نصب را زده و صفحه‌ای که باز می‌شود و پیغام موفقیت در نصب را می‌دهد باید پوشه installation را حذف کرد که  با کلیک بر روی «حذف پوشه نصب جوملا»  نصب به اتمام می‌رسد و اکنون با وارد کردن آدرس سایت در مرورگر می‌توان سایت را مشاهده کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرور وی آی پی

خدمات شرکت هاستینگ دلتاگروپ:خرید هاست – پشتیبانی از مدیریت محتوا – کنترل پنل آسان – بکاپ گیری منظم – ارتقا حجم و ترافیک – ایمیل سرور

اطلاعات تماس
  • 051360*****
[نمایش اطلاعات]