اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711183463011026

درمان بواسیر در کلینیک دکتر بیژن عابدیان

درمان بواسیر با لیزر در یک جلسه بدون بستری، درد و خونریزی

کد: 139711183463011026

https://goo.gl/3X1eYX

، تهران , (اخبار رسمی): هموروئید نام علمی بیماری بواسیر است که این بیماری یکی از شایع ترین بیماری‌های نشیمنگاهی به شمار می‌آید.فست فودها، کم تحرکی، استرس، زندگی ماشینی و زیاد نشستن در طول روز از عمده علل ایجاد چنین وضعیتی شناخته شده است.

درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر در یک جلسه بدون بستری، درد و خونریزی
بواسیر / هموروئید

مدرن‌ترین روشی که امروزه در دنیا برای درمان قطعی انواع بواسیر کاربرد دارد تکولوژی لیزردرمانی است که کلینیک دکتر بیژن عابدیان یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین کلینیک‌های تخصصی تهران در این زمینه است

شاید بد نباشد کمی در رابطه با بیماری بواسیر یا هموروئید بیشتر توضیح داده شود. هموروئید نام علمی بیماری نشیمنگاهی است که عموم مردم آن را تحت عنوان بواسیر می‌شناسند که این بیماری یکی از شایع‌ترین بیماری‌هایی است که هم باعث ناراحتی و اذیت می‌شود و هم از بیان آن خجالت می‌کشند. جدا از شمار مراجعانبه کلینیک‌ها شواهدی وجود دارد که می‌گوید بسیاری از افراد به چنین مشکلی دچار هستند و از آن رنج می‌برند ولی همچنان ساکتند. فست فودها، کم تحرکی، استرس، زندگی ماشینی و زیاد نشستن در طول روز از عمده علل ایجاد چنین وضعیتی شناخته شده است. این‌ها جزئی از سبک زندگی هستند پس کاملا واضح است که بسیاری از افراد لااقل یک بار هم شده با چنین مشکلی روبرو شده باشند و همیشه هم آن را به حال خود رها کرده‌اند.

آیا من هم بواسیر دارم؟

بسیاری از مراجعان به کلینیک‌ها بر این باور بوده‌اند که بواسیر یا هموروئید فقط مختص افراد مسن است و هرگز چنین چیزی برای آنها رخ نخواهد داد. شاید اگر کمی این بیماری را بهتر بشناسیم، متوجه شوید که حتی کودکان ۳ ساله هم به راحتی می‌توانند به آن مبتلا شوند.

در اطراف مقعد، بافت‌های مختلفی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین این بافت‌ها، رگ‌های خونی هستند که وظیفه خون رسانی را به عهده دارند. به علت وظیفه اصلی مقعد که دفع مواد زائد بدن است، این رگ‌ها انعطاف پذیری بیشتری دارند تا در حین اجابت مزاج و هنگام دفع، آسیب کمتری ببینند اما برخی شرایط مانند یبوست یا زایمان طبیعی سخت باعث می‌شود که فشار بسیار زیادی به رگ‌های این قسمت وارد شود و در نتیجه وضعیت خونرسانی آنها دچار اختلال شود. گاهی خون در رگ‌ها جمع می‌شود و دیگر قابلیت بازگشت ندارد و گاهی هم کشیدگی و یا پارگی رگ‌ها رخ می‌دهد. در نتیجه بیماری بواسیر یا هموروئید به وجود می‌آید.

این بیماری نه به سن و سال ربطی دارد و نه به شرایط اقتصادی و اجتماعی افراد. زن و مرد هم ندارد.

برای علائم و نشانه‌های بواسیر (هموروئید) چه چیزهایی را در نظر بگیرم؟

بواسیر درجات و انواع مختلفی دارد و بسته به اینکه رگ‌ها تا چه حدی آسیب دیده‌اند، طبیعی است علایم و نشانه‌ها باهم فرق داشته باشند. گاهی خفیف است و گاهی بسیار شدید. گاهی رگ‌های داخلی مقعد آسیب می‌بیند گاهی رگ‌های خارجی.

خونریزی از مقعد به دنبال دفع مدفوع که گاهی درد هم ندارد.

درد در ناحیه مقعد

احساس سوزش و خارش در ناحیه مقعد

احساس دفع ناکامل مدفوع پس از هر بار اجابت مزاج

بیرون زدگی‌های گوشتی شکل و برجسته در اطراف کانال مقعد

خروج ترشحات لزج و بی رنگ به دنبال دفع مدفوع

البته صرف وجود هر یکی از این علایم نمی‌توان به قطعیت گفت بواسیر به سراغ شخص آمده شاید شقاق ایجاد شده است. به همین دلیل بهتر است تشخیص این مساله را به پزشک واگذار کرد.

معاینه مقعد برای هیچ کسی خوشایند نیست اما در کلینیک دکتر بیژن عابدیان. یک هدف وجود دارد و آن درمان قطعی و البته سریع مشکل است. آن هم در فضایی کاملا آرام و البته امن. سلامتی بیمار از هر چیزی مهم‌تر است پس بیمار باید خجالت را کنار بگذارد.

درمان‌های خانگی بواسیر (هموروئید) چقدر موثر هستند؟

اگر به دنبال روش‌های درمان خانگی بواسیر هستید باید گفته شود روش‌های درمان خانگی مانند نوشیدن آب زیاد، مصرف فیبر و نشستن در آب گرم شاید در ظاهر موثر به نظر برسند اما ۲ مساله وجود دارد:

۱- اگر بواسیر دارای علایم شدیدتری باشد قطعا چنین روش‌هایی بی تاثیر خواهند بود.

۲- چنین روش‌هایی نمی‌توانند به ترمیم رگ‌های آسیب دیده مقعد کمکی کنند. پس علت اصلی مشکل همچنان سرجای خود قرار دارد.

پس عملا این روش‌ها، درمان حساب نمی‌شوند. درمان بواسیر یعنی ترمیم رگ‌های آسیب دیده مقعد است.

درمان قطعی بواسیر چگونه است؟

اول اینکه کابوس تیغ و قیچی عمل جراحی بواسیر را فراموش کنید. روش‌های نوین و بسیار پیشرفته‌ای در علم پزشکی به وجود آمده است که مقوله درمان بسیاری از بیماری‌ها را به طور کل دگرگون کرده است. در کلینیک دکتر بیژن عابدیان نه خبری از بستری است و نه خبری از بیهوشی عمومی و عوارض آن. زمان هم قطعا با اهمیت است پس باید در سریع‌ترین زمان ممکن دوره درمان نقاهت خود را بگذرانید.

مدرن‌ترین روشی که امروزه در دنیا برای درمان قطعی انواع بواسیر کاربرد دارد تکولوژی لیزردرمانی است. شاید بپرسید برای انجام چنین کاری بهترین پزشک کیست و به کجا باید مراجعه کرد؟ کلینیک دکتر بیژن عابدیان یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین کلینیک‌های تخصصی تشخیص و درمان انواع بیماری‌های مقعدی در تهران است با تیمی از بهترین پرسنل مجرب و پرشک متخصص در این زمینه به شمار می‌آید. 

مزایای درمان بواسیر (هموروئید) با لیزر

بدون درد

بدون خونریزی

بدون بخیه و پانسمان

بدون بیهوشی

بدون بستری

بدون عوارض ناشی از عمل جراحی بواسیر از جمله بی اختیاری در دفع مدفوع

بدون بازگشت مجدد بواسیر

با هزینه‌ای کمتر از عمل جراحی در بیمارستان

مشکل در کمتر از ۱ ساعت و کاملا سرپایی درمان می‌شود و شخص به خانه یا محل کار خود باز می‌گردد.

اگر بواسیر از درجه ۱ یا ۲ باشد لیزر درمانی قطعا بهترین گزینه است. بواسیر درجه ۱ فقط با خونریزی همراه است و بواسیر درجه ۲ علاوه بر خونریزی، مختصری درد و بیرون زدگی هم دارد. این‌ها خفیف‌ترین درجات بواسیر هستند و با اشعه درمانی به وسیله  لیزر کاملا برطرف خواهند شد. اگر هم درجه ی بواسیر ۳ یا ۴ باشد یعنی انواع شدیدتر آن، باز هم می‌توان به وسیله‌ی جراحی با  لیزر مشکل را برای همیشه حل کرد.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌‌توانند به سایت دکتر بیژن عابدیان مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیژن عابدیان

کلییک دکتر بیژن عابدیان ارائه کننده بهترین خدمات درمانی در زمینه بیماری های نشیمنگاهی( بواسیر یا هموروئید، شقاق، فیستول، کیست مویی) به روش روز دنیا توسط بهترین دستگاه ها و کادری مجرب

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان