اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711203464211037

محصول تازه همیار اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق رونمایی شد

ارائه نرم افزار آموزشی شبیه‌سازی به بازار اتوماسیون صنعتی

کد: 139711203464211037

https://goo.gl/FndWUx

، ملایر , (اخبار رسمی): محصول تازه همیار اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق با نام نرم افزار آموزشی شبیه‌سازی کارخانجات factoryIO در وب‌سایت تخصصی برق و ابزاردقیق همیار اتوماسیون رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه نرم افزار آموزشی شبیه سازی به بازار  اتوماسیون صنعتی
نرم افزار آموزشی factoryIO

با استفاده از این برنامه می‌توان به بیش از ۲۰ برنامه و ماشین صنعتی الهام گرفته از برنامه‌های کاربردی صنعتی برای انجام کارهای کنترل و اتوماسیون صنعتی در دنیای واقعی دسترسی داشت

به گزارش روابط عمومی همیار اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، 1397، وب‌سایت تخصصی برق و ابزار دقیق همیار اتوماسیون میزبان رونمایی از نرم افزار آموزشی شبیه‌سازی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه اتوماسیون صنعتی ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر شبیه سازی کامل یک کارخانه صنعتی در قالب برنامه و امکان وصل کنترلرهای مختلف از جمله Siemens و ABB به آن را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان شبیه‌سازی و تست کامل و رفع ایرادات یک پروژه را قبل از نصب و اجرای فیزیکی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، نرم افزار آموزشی شبیه سازی دارای محاسنی است که اعم از اجرای آسان و ساده با کمک آموزش‌های ویدئویی است و می‌تواند باعث رفع ایرادات کامل پروژه قبل از اجرا شود.

مهدی رشتوئی مدیرعامل همیار اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق، تولید این محصول را نتیجه تلاش و کار در این مجموعه دانست و گفت: پروسه همسان‌سازی و پیاده‌سازی برای تولید این محصول از فروردین 97 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مهر 97 اعلام و ادامه داد: نرم افزار آموزش Factory IO یک نرم افزار قدرتمند در زمینه راه اندازی و اجرای پروژه های کارخانجات است. بسیاری از پروژه هایی که در کارخانجات در حال اجرا است را می‌توان در این نرم افزار آموزش Factory IO پیاده سازی و شبیه سازی کرد.

این نرم افزار آموزش Factory IO قابل اتصال با نرم افزار Simatic Manager و اکثر نرم افزارهای برنامه نویسی برندهای معتبر جهان است. در حالت کلی بسیار لوازم و تجهیزات که صنایع قابل موجود است را می‌توان در این نرم افزار استفاده کرد. این نرم افزار با ایجاد یک انقلاب سه بعدی در آموزش PLC کمک می‌کند کنترل دنیای واقعی را با بیش از ۲۰ پروژه الهام گرفته از برنامه‌های کاربردی صنعتی تمرین کنید. در برنامه FACTORY I / O با استفاده از یک پالت تجهیزات صنعتی با بیش از ۸۰ بخش صنعتی، از قبیل انواع سنسورها و قطعات صنعتی می‌توان انواع مختلف پروژه را ساخت و شبیه سازی کرد و سناریوهای آموزش خود را گسترش داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار اتوماسیون صنعتی

همیار اتوماسیون صنعتی یک مرجع تخصصی در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی برای مهندسان، کارفرمایان و علاقمندان به این صنعت را گرد هم آورده و تلاش می کند بروزترین مطالب و نرم افزارهای تخصصی را در زمینه برق ارائه نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار