اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806264053211037

محصول تازه همیار اتوماسیون صنعتی رونمایی شد

ارائه نرم افزار لوگو ورژن 8.2 به بازار  اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

کد: 139806264053211037

http://bit.ly/2LAaPaW

، ملایر , (اخبار رسمی): محصول تازه همیار اتوماسیون صنعتی با نام نرم افزار لوگو زیمنس ورژن 8.2 در وب سایت همیار اتوماسیون صنعتی رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه نرم افزار لوگو ورژن 8.2 به بازار  اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق
دانلود نرم افزار لوگو زیمنس ورژن 8.2 در وب سایت همیار اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق

به گزارش روابط عمومی همیار اتوماسیون صنعتی، ، وب سایت این مجموعه میزبان ارائه  نرم افزار لوگو زیمنس ورژن 8.2، نسخه اورجینال است

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مینی پی ال سی‌های زیمنس  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار مبنی بر نیاز به نرم افزارهای اورجینال در زمینه کنترل اقدام به ارائه این محصول که اصالت اورجینال بودن آن تائید شده کرد.

بر پایه این اطلاع، نرم افزار لوگو ورژن 8.2 دارای محاسنی است اعم از ارتباط مد باس و برقراردی ارتباط تحت شبکه بین لوگوهای زیمنس و می‌تواند باعث حذف سیم کشی بین پی ال سی‌ها شود.

به گفته مهدی رشتوئی مدیر مجموعه همیار اتوماسیون صنعتی، ارائه نرم افزارهای اورجینال در بازار کنترل نیاز این بخش است که امروزه با گسترش بد افزارها صنایع کشور را تهدید می‌کنند. از این رو مجموعه همیار اتوماسیون صنعتی اقدام به ارائه نرم افزارهای کنترل کرده تا بتواند سهمی در جلوگیری از گسترش بد افزار در صنایع کشور داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار اتوماسیون صنعتی

همیار اتوماسیون صنعتی یک مرجع تخصصی در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی برای مهندسان، کارفرمایان و علاقمندان به این صنعت را گرد هم آورده و تلاش می کند بروزترین مطالب و نرم افزارهای تخصصی را در زمینه برق ارائه نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار