اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244041611037

با هدف دسترسی سریع و شبیه سازی آزمون آنلاین انجام شد:

افزودن امکان برگزاری آزمون آنلاین در وب سایت همیار اتوماسیون صنعتی

کد: 139806244041611037

http://bit.ly/2LxMwdP

، ملایر , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، امکان جدید وب سایت همیار اتوماسیون صنعتی از سال 98 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی همیار اتوماسیون صنعتی، وبسایت این مجموعه فعال در حوزه‌ی اتوماسیون صنعتی و ابزاردقیق از سال 98 بروز رسانی شده است و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس plc4u.ir در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های آزمون آنلاین نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی و آزمون آنلاین نظام مهندسی طراحی تاسیسات برقی به فهرست وبسایت اضافه شده است.

مدیر همیار اتوماسیون صنعتی با اعلام این خبر گفت: «به روز رسانی مرتب وب‌سایت با آزمون‌های آنلاین جدید، پس از این به روز رسانی مد نظر است.»

او همچنین افزود: «همیار اتوماسیون صنعتی وب سایت فعال در حوزه برق و ابزاردقیق است و پس از این به روزرسانی به دنبال ارائه‌ی آزمون‌های جدید نظام مهندسی برق در سایت هستیم.»

وی افزود: «باتوجه به اینکه مشکل اکثر داوطلبان عدم آشنایی با مدیریت زمان و نحوه صحیح تست زنی صحیح است، لذا قرارگرفتن داوطلب در شرایط و جو آزمون کمک بسیاری درپی بردن به نقاط ضعف و قوت خود و داشتن فرصت کافی جهت رفع اشکالات است.»

از این رو آزمون های آنلاین نظام مهندسی برق طراحی شده‌اند تا شرایط آزمون را شبیه سازی کنند. در همین راستا آزمون‌های زیر در وب سایت فعال شده و قابل استفاده کاربران و مهندسان عزیز است.

  • قانون نظام مهندسی
  • بانک سوالات آزمون
  • آزمون نظارت اسفند 95
  • آزمون نظارت مهر 96
  • آزمون نظارت اردیبهشت 97
  • آزمون نظارت بهمن 97

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

همیار اتوماسیون صنعتی

همیار اتوماسیون صنعتی یک مرجع تخصصی در زمینه برق و اتوماسیون صنعتی برای مهندسان، کارفرمایان و علاقمندان به این صنعت را گرد هم آورده و تلاش می کند بروزترین مطالب و نرم افزارهای تخصصی را در زمینه برق ارائه نماید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش