اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711223469211061

طراحی وب سایت و مزایای آن برای مشاغل چیست؟

طراحی وب سایت چیست و برای چه کسانی و چه مشاغلی مفید است؟

کد: 139711223469211061

https://goo.gl/uBUvJc

، تهران , (اخبار رسمی): همانطور که در دنیای واقعی بخشی از زمین را برای زندگی یا کسب و کار اجاره می‌کنیم، در دنیای اینترنت هم می‌توان این کار را انجام داد. می‌توان بخشی از اینترنت را اجاره کرد و آن‌ را مدتی برای خود داشت. به بخشی که روی اینترنت اجاره می‌شود وب سایت می‌گویند.

طراحی وب سایت چیست و برای چه کسانی وچه مشاغلی مفید است؟
طراحی وب سایت

در یک وب‌سایت بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می‌تواند در هر کجا که باشد به وب‌سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند

طراحی وب سایت چیست؟

همانطور که در دنیای واقعی از گچ بری، رنگ، کابینت، وسایل خانه و… برای زیبا شدن خانه استفاده می‌شود، در دنیای اینترنت هم از ابزارهایی می‌توان برای زیبایی سایت‌ استفاده کرد. در واقع، در دنیای آنلاین ابزارهایی در اختیار قرار داده شده است، که با استفاده از آن‌ها می‌توان سایت‌ را ابتدا ساخت و سپس آن‌ را زیبا کرد.

در دنیای واقعی، ابتدا زمینی را اجاره می‌شود یا خریده می‌شود، سپس با استفاده از بتن، سیمان، میل گرد، آجر و… آن‌را می‌سازندو در مرحله‌ی آخر با گچ کاری، رنگ، سرامیک، کف پوش و… آن را زیبا می‌کنند. در دنیای وب نیز دقیقا به همین شکل است. ابتدا سایت‌ را می‌سازند، و سپس با استفاده از ابزارهایی آن‌را زیبا می‌کنند.

پس می‌توان به صورت بسیار ساده گفت: هر آن چیزی که کمک می‌کند وبسایت بهتر و زیباتر دیده شود را طراحی وب سایت می‌گویند.

طراحی وب سایت برای چه کسانی و چه مشاغلی مفید است؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت

امروزه بیشتر افراد قبل از خرید یک کالا یا خدمات اولین کاری که انجام می‌دهند جستجو در گوگل است. با معرفی محصول یا خدمت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت برای کسب و کار هزاران مشتری جدید می‌توان پیدا کرد و سرعت فروش خود را بالا برده و درآمد خود را چند برابر کرد.

عدم نیاز به حضور فیزیکی، خلاصی از هزینه‌های اجاره مغازه، هزینه آب، برق، گاز، مالیات، گستردگی فروش و … همه از مزایای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ارزان قیمت نسبت به فروشگاه‌های فیزیکی محسوب می‌شوند.

طراحی سایت توریستی و گردشگری ارزان قیمت

طراحی وب سایت  توریستی و گردشگری ارزان قیمت به منظور دادن اطلاعات و توضیحات جامع و مفصل در مورد اماکن و نقاط دیدنی طبیعی، اماکن تاریخی و باستانی، مذهبی و زیارتی چه در داخل کشور و چه فراتر از مرزها به اقشار مختلف مردم بوده است. همچنین ارایه اخبار مربوط به آژانس‌ها و قیمت تورها، برنامه حرکتی اتوبوس‌ها و قطار و معرفی هتل‌ها و مراکز اقامتی و رستوران‌های معتبر و مراکز مهم خرید از زمینه‌های فعالیت یک طراحی وب سایت  توریستی وگردشگری ارزان قیمت است.

طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت

شرایط زندگی امروزی برای گسترش کسب و کار ایجاب می‌کند حداقل برای معرفی کالا خدمات و یا برای هر فعالیت و شغل دیگری در اسرع وقت یک وب سایت داشت.

اغلب رستوران‌ها هزینه‌های هنگفتی را برای گرفتن موقعیت مناسب مغازه درنبش چهار راه‌ها و منطقه‌های پررفت وآمد پرداخت می‌کنند غافل از این که با طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ، فست فود ارزان قیمت و با پرداخت هزینه‌ای معادل حداکثر یک بیستم آن می‌توانند درآمدی چند برابر کسب کنند.

طراحی وب سایت شرکتی ارزان

در طراحی وب سایت شرکتی ارزان و حرفه‌ای، هدف معرفی و نمایش نمونه کارها و خدمات یک موسسه یا شرکت است. به دلیل استفاده زیاد کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت‌ها، بسیار اهمیت داشته و در رقابت نقطه مثبتی محسوب می‌شود.

فارغ از شیوه فعالیت در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کار در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است. اولین گام این حضور را با طراحی وب سایت شرکتی ارزان و حرفه‌ای، محکم می‌توان برداشت.

مراحل راه اندازی وب سایت:

1.انتخاب نام مناسب برای دامنه (مانند ساپرن)
2. ثبت Domain name (نام سایت مانند saprenco.com) در اینترنت
3.طراحی نرم افزار و گرافیک سایت
4.خرید هاست (فضای کاربری)
5.قراردادن سایت طراحی شده بر روی هاست و افتتاح سایت

فواید و مزایای طراحی سایت‌های اینترنتی

یک سایت می‌تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده.

با استفاده از یک وب سایت اینترنتی می‌توان به راحتی محصولات خود را به بازدیدکنندگان خود معرفی کرد، آنها را از آخرین تغییرات مطلع کرد، اطلاعات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار داد و یا حتی نظرات و پیشنهادات آنها را جمع آوری کرد. 

از یک وب سایت اینترنتی هر یک از اعضای یک سازمان در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند. در حقیقت می‌توان از یک وب سایت اینترنتی به عنوان بخش مهمی از سیستم اطلاعاتی داخل سازمان استفاده کرد و هر گروه از افراد به اطلاعات مربوط به سطح سازمانی خود دسترسی داشته باشند.

در یک وب سایت بدون اینکه مشتری مجبور باشد در زمان خاصی به شرکت مراجعه کند و یا اینکه با شرکت تماس بگیرد می‌تواند در هر کجا که باشد به وب سایت شرکت مراجعه کند و اطلاعات مورد نظر خود را کسب کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساپرن

شرکت سانا پرداز نارین با برند ساپرن در سال ۱۳۹۴ با هدف اصلی خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به ثبت رسیده است. اهداف اولیه این شرکت تولید و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری ، طراحی وب سایت رستوارن، کافی شاپ و فست فود، طراحی سایت اتوبار و باربری، طراحی وب سیات های شرکتی و سازمانی، نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و گسترش فعالیت های وابسته به آنها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی