اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801203595511061

تاثیر شبکه‌های اجتماعی و ایجاد بک لینک در خدمات سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت

کد: 139801203595511061

http://bit.ly/2IpAwKj

، تهران , (اخبار رسمی): ایجاد بک لینک یکی از اصلی­‌ترین بخش‌های خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت برای موتور جستجو است. شبکه‌های اجتماعی به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در رتبه‌بندی سایت‌ها در موتورهای جستجو تاثیرگذار هستند و همچنین رسانه‌های اجتماعی می‌توانند، کمک کنند تا محتوای وب‌سایت سریع‌تر فهرست‌بندی شوند.

تاثیر شبکه های اجتماعی و ایجاد بک لینک در خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت
تاثیر شبکه های اجتماعی و ایجاد بک لینک در خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت

شبکه‌های اجتماعی به دلیل محبوبیتی که در موتورهای جست‌وجو دارا هستند، قطع به یقین بک‌لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی تأثیر مثبتی در بالا بردن رتبه یک سایت ایجادکننده لینک دارند

لینک‌سازی یکی از راهکارهای خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت جهت افزایش ترافیک سایت‌ها است. لینک سازی در شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از روش‌های متعدد لینک‌سازی محسوب می‌شود. به دلیل اهمیت شبکه‌های اجتماعی در موتورهای جست‌وجو در این مقاله درباره روش‌های ایجاد بک لینک در طراحی سایت، بک لینک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی وهمچنین قدرت و تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر روی خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت، لیست سایت‌های بک لینک رایگان، بک لینک اینستاگرام، بک لینک در شبکه‌های اجتماعی، بهترین شبکه‌های اجتماعی برای سئو شبکه‌های اجتماعی موثر در سئو، پرداخته شده است.

بالغ بر 500 شبکه اجتماعی در دنیا وجود دارد که همان‌طور که گفته شد دارای موضوعات و عناوین مختلفی هستند. هر کدام از این شبکه‌های اجتماعی جهت موضوعی (بیزینس، عکس، فیلم، اطلاع‌رسانی، وبلاگ‌نویسی و...) به کار می‌رود. لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی به طرق مختلفی هم چون درج لینک در قسمت اطلاعات پروفایل، بیوگرافی، اطلاعات عکس و فیلم و... انجام می‌شود. در این سایت 500 شبکه اجتماعی مختلف به تفکیک موضوع و کاربرد قرار دارد.

برای Link Building لازم است که افراد با توجه به محتوای سایت خود و موضوع و هدف خود یکی یا چند شبکه اجتماعی را جهت بک لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی انتخاب کنند. 

شبکه‌های اجتماعی به دلیل محبوبیتی که در موتورهای جست‌وجود دارند، قطع به یقین بک لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی تأثیر مثبتی در بالا بردن رتبه یک سایت ایجادکننده لینک دارند.

شبکه‌های اجتماعی به خاطر ارسال سیگنال‌های مثبت به موتورهای جستجو مخاطبان یک سایت را افزایش می‌دهند. سئوکارانی که بک لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی را نادیده می‌گیرند در واقع بخش اعظم مخاطبان خود را ممکن است از دست دهند. در این مقاله راه‌هایی برای ایجاد لینک در چند شبکه اجتماعی پرطرفدار معرفی می‌شود.

بک لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی تقریباً از یک الگوی خاص پیروی می‌کند. برای این منظور افراد یا باید لینک مطلب یا خبر خود را قرار دهند و یا اینکه همانند آن‌چه در مورد نوشتن مطلب در سایت انجام می‌دادند در این مورد نیز انجام دهند.

ویژگی‌های مثبت شبکه‌های  اجتماعی داخلی برای لینک‌سازی در خدمات سئو و بهینه‌سازی وب سایت:

اصولا این وب سایت‌ها رنک و آتوریتی مناسبی دارند.

شبکه‌های اجتماعی پر‌بازدید هستند و بک لینک گرفتن از سایت‌های پر بازدید مثبت تلقی می‌شود.

عضویت و لینک‌سازی داخل این سایت‌ها برای همه افراد آزاد است و قرار دادن لینک داخل شبکه‌های اجتماعی امری معمول است ( خطر پنالتی شدن وجود ندارد).

شبکه‌های اجتماعی داخلی، زبان اصلی آن‌ها فارسی است و این نکته مثبتی است که  از یک سایت پر بازدید فارسی بک لینک گرفته شود.

رایگان و آسان می‌تواند این کار انجام شود. 

لینکدین

لینکدین (Linkedin) یکی از شبکه‌های اجتماعی است با بیش از 259 میلیون کاربر فعال که برای اهدافی چون بک لینک‌سازی در شبکه‌های اجتماعی خصوصاً  برای مقاصد تجاری، بسیار مفید است. 

فیس بوک

فیس بوک (face book) از جمله شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است که طیف وسیعی از سلایق و فعالیت‌های تجاری و... را شامل می‌شود. 

توییتر

توییتر (Twitter) هم یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی است که تعداد محدودی از کلمات را می‌توان در آن قرار داد ولی گزینه مناسبی جهت لینک‌سازی است. 

اینستاگرام

اینستاگرام (instagram) یکی از شبکه‌های اجتماعی است که جهت به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئوهای چند ثانیه‌ای بسیار مفید و محبوب است. اینستاگرام به دلیل محبوبیت خود جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران دارد و یکی از ابزار مهم برای بک ‌سازی در شبکه‌های اجتماعی را شامل می‌شود.

اساس کار در این شبکه تصاویر است. با توجه به اینکه کاربران این شبکه مجازی بسیار زیاد است بر همین اساس گوگل بسیار به آن توجه می‌کند. افراد می‌توانند تصاویر مرتبط به سایت و خدمات و محصولات خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند. لایک‌های کاربران و به اشتراک‌گذاری تصاویر توسط آن‌ها می‌تواند برای افراد امتیاز خوبی داشته باشد. در اینستاگرام باید خلاق و نوآور عمل کرد تا تصاویر بیشتر دیده شوند. افراد می‌توانند در پست‌های خود از هشتگ استفاده کنند به‌این ترتیب کاربران بیشتری آن‌ها را خواهند دید. همچنین لازم است فرد لینک سایت و دیگر حساب‌های کاربری را نیز در صفحه خود به اشتراک بگذارد. استراتژی او باید به گونه‌ای باشد که تصاویر، کاربران را به بازدید از سایت روانه کند.

تلگرام

این روزها تقریبا مردم در سراسر جهان با یک‌دیگر ارتباط دارند از آن‌جایی که ارتباط تلفنی مقرون به‌صرفه نیست از طریق پیام رسان‌ها به ارتباط می‌پردازند. تماس از طریق آن‌ها رایگان است و از طریق اینترنت انجام ‌گیرد . یکی از این پیام رسان‌ها که بسیار محبوب شده است ، تلگرام است. از طریق تلگرام افراد مشاغل مختلفی را به وجود آورده‌اند. آن‌ها با راه‌اندازی کانال و گروه در این پیام‌رسان به بررسی و معرفی محصولات خود می‌پردازند. استفاده از تلگرام برای ارتباط با مشتری برای سایت‌ها بسیار مفید است. همچنین آن‌ها می‌توانند با به اشتراک گذاشتن مطالب خود در این پیام‌رسان توجه موتورهای جست و جو را به خود جلب کنند.

گوگل پلاس

همان‌طورکه از نام این شبکه اجتماعی پیداست، این شبکه برای گوگل است و برای آن‌که کاربران آن افزایش یابند توجه ویژه‌ای به آن دارد. براساس تحقیقات به دست آمده سایت‌هایی که در گوگل پلاس مطالب درج می‌کنند امتیاز ویژه‌ای دارند. در گوگل پلاس هر چه مطالب +1 بگیرد در گوگل جایگاه بهتری خواهد داشت. تنها کاری ک باید انجام داد گذاشتن لینک صفحات سایت در گوگل پلاس است.

یوتیوب و آپارات

این دو شبکه اجتماعی در این روزها بسیار پر بازدید شده‌اند شبکه اجتماعی آپارات مربوط به ایران است افراد می توانند ویدئو‌های آموزشی مرتبط با خود را به همراه لینک صفحات سایت در این دو شبکه قرار دهند. اغلب کاربران آپارات و یوتیوب برای دیدن ویدئو‌های آموزشی و خبری به این دو مراجعه می‌کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ساپرن مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساپرن

شرکت سانا پرداز نارین با برند ساپرن در سال ۱۳۹۴ با هدف اصلی خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به ثبت رسیده است. اهداف اولیه این شرکت تولید و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری ، طراحی وب سایت رستوارن، کافی شاپ و فست فود، طراحی سایت اتوبار و باربری، طراحی وب سیات های شرکتی و سازمانی، نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و گسترش فعالیت های وابسته به آنها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش