اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139806244039911061

سئو و بهینه سازی سایت در طراحی سایت رستوران و گردشگری

کد: 139806244039911061

http://bit.ly/2OdnuCA

، تهران , (اخبار رسمی): مفهوم سئو فقط مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه مناسب سازی طراحی سایت برای بازدیدکنندگان نیز از فاکتورهای اصلی آن است. الگوریتم‌های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش می‌کنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند.

سئو و بهینه سازی سایت برای طراحی سایت رستوران و طراحی سایت گردشگری
سئو وب سایت برای طراحی وب سایت

در ادامه موضوع سئو و بهینه سازی سایت برای طراحی سایت اعم از طراحی سایت رستوران و طراحی سایت گردشگری بررسی شده است.

سئو (SEO) یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، به منظور بهبود عملکرد سایت براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر انجام می‌شود. فاکتورهای زیادی همچون کلمات بکار رفته در متن و محتوا تا لینک‌های ورودی به سایت از سایت‌های دیگر، در سئو سایت تاثیرگذارند.

تاثیر رفتار کاربران بر سئو 

هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو می‌کند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.

علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. از زمانی که کاربر وارد سایت می‌شود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو می‌کند، Dwell Time  نامیده می‌شود.

دلیل اهمیت سئو 

اکثر کاربران اینترنتی صفحات طراحی وب سایت مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا می‌کنند. از این‌رو سئو مناسب کلید رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه بر این موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به یک سایت خواهند داشت و این امر نشان می‌دهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می‌تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش‌های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز تحمیل خواهد کرد.

موتورهای جستجو نیاز به سئو دارند

گوگل موتوری هوشمند است ولی هنوز نیاز به کمک کاربران دارد، آنها همیشه در تلاشند تا نتایج بهتری را به کاربران اینترنتی ارائه دهند، با این حال محدودیت‌هایی در این مسیر وجود دارد که نیاز به سئو سایت را ایجاد می‌کند. سئو اشتباه می‌تواند سایت را از دید کاربران پنهان کرده و تمام تلاش را هدر دهد، در نتیجه رقبا با محتوایی ضعیف تر بازدید و محبوبیت بیشتری خواهند داشت.

ربات‌های خزنده گوگل فاکتورهای نسبتا مشخصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت رعایت آنها شانس برای کسب جایگاه افزایش می‌یابد. این فاکتورها را اصطلاحا onpage seo می‌گویند و برای موفقیت باید دقیقا دانست که این فاکتورها در سئو چیست. 

سئو کلاه سیاه و کلاه سفید

استفاده از تکنیک‌های سئو در جهت رضایت مشتریان و رعایت تمام قوانین و اصول در این مسیر را سئو کلاه سفید می‌نامند، ولی استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیک‌های فریب آنها در کنار عدم اهمیت به رضایت بازدیدکنندگان را روش کلاه سیاه می‌شناسند. هرچند ماه یکبار گوگل این تکنیک‌های کلاه سیاه را شناسایی و سایت‌هایی که از این روش استفاده کرده‌اند را تنبیه خواهد کرد.

مهمترین مراحل سئو در طراحی سایت

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت فرآیندی زمان‌بر و مستمر است. تکنیک‌ها و روش‌های زیادی برای کسب جایگاه بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام می‌توانند تاثیر مثبتی در این فرآیند داشته باشند. برای موفقیت در سئو طراحی سایت 3 بازوی اصلی نیاز است:

1- سئو تکنیکال

2- بازاریابی محتوا

3- لینک سازی هدفمند

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت ساپرن به ادرس www.saprenco.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساپرن

شرکت سانا پرداز نارین با برند ساپرن در سال ۱۳۹۴ با هدف اصلی خدمات در حوزه فناوری اطلاعات به ثبت رسیده است. اهداف اولیه این شرکت تولید و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی، طراحی وب سایت توریستی و گردشگری ، طراحی وب سایت رستوارن، کافی شاپ و فست فود، طراحی سایت اتوبار و باربری، طراحی وب سیات های شرکتی و سازمانی، نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و گسترش فعالیت های وابسته به آنها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]