اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971123347095904

گوشی‌های اینترنت نسل پنجم یا 5G

کد: 13971123347095904

https://goo.gl/bvj8iC

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین موج معرفی سیستم‌های 5G به بازار در سال‌های 2019 و 2020 به راه خواهد انداخت. مزایای یک اینترنت نسل پنجم یا 5G تنها از طریق تلفن‌های همراه قابل درک خواهد بود. بنابرین لزوم طراحی و ساخت گوشی‌هایی که بتوانند این شبکه سریع اینترنتی را پوشش دهند احساس می‌شود.

 گوشی های اینترنت نسل پنجم یا 5G
گوشی های اینترنت نسل پنجم یا 5G

مزایای یک اینترنت نسل پنجم یا 5G تنها از طریق تلفن‌های همراه قابل درک خواهد بود. بنابرین لزوم طراحی و ساخت گوشی‌هایی که بتوانند این شبکه سریع اینترنتی را پوشش دهند احساس می‌شود

در این خبر از زمانی که انتظار می‌رود گوشی‌های فوق‌العاده سریع 5G از سازندگان مطرح به دنیای تکنولوژی معرفی شوند صحبت خواهد شد.

آخرین نسل از تکنولوژی تلفن همراه، که به عنوان 5G شناخته شده است، بزرگترین موج معرفی سیستم‌های 5G به بازار به احتمال زیاد در سال‌های 2019 و 2020 به راه خواهد انداخت و یک شبکه اینترنتی عظیم و بسیار سریع در تمام دنیا ایجاد خواهند کرد.

مزایای یک اینترنت نسل پنجم یا 5G تنها از طریق تلفن‌های همراه قابل درک خواهد بود. بنابرین لزوم طراحی و ساخت گوشی‌هایی که بتوانند این شبکه سریع اینترنتی را پوشش دهند احساس می‌شود.

شرکت اپل Apple و تولید گوشی‌های اینترنت 5G

اپل عجله‌ای برای راه اندازی یک آیفون 5G ندارد انتظار نمی‌رود که در سال 2019 و  یا شاید تا سال 2020 این اتفاق بیافتد. اصولا شرکت اپل در معرفی گوشی‌ها اولین نیست بلکه تمایل دارد به جای اولین بهترین و با کیفیت‌ترین را به بازار ارائه دهد. همانطور که حتما به یاد دارید در مورد رقابت بین اولین گوشی‌های LTE ،3G و 4G هم چنین بود.

بنابراین، در حالی که می‌توان شاهد عرضه گوشی‌های اندرویدی 5G در سال 2019 بود اما انتظار نمی‌رودد که اپل به این سرعت کاری انجام دهد.

شرکت سامسونگ Samsung و تولید گوشی‌های اینترنت 5G

در ماه آگوست، شرکت سامسونگ sumsung اعلام کرد که با همکاری شرکت مخابراتی کره جنوبی، اولین گوشی 5G خود را منتشر می‌کند و افزود که این گوشی Galaxy S10 اصلی نخواهد بود.

در عوض، شایعات نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است Galaxy S10 Plus باشد، که پیش بینی شده که همتای بزرگترS10 باشد. طبق گفته بلومبرگ، در ایالات متحده، سامسونگ می‌تواند این گوشی را با همکاری Verizon هم منتشر کند.

در همین حال، انتظار می‌رود کره جنوبی اینترنت 5G  خود را در مارس 2019 مستقر کند و از آنجایی که سامسونگ معمولا گوشی‌های گلکسی S خود را در فوریه یا مارس راه‌اندازی می‌کند، ممکن است این گوشی  5G را در همین بازه زمانی ببینیم. علاوه بر این، سامسونگ به احتمال زیاد این گوشی را در کره جنوبی به فروش می‌رساند، در حالی که انتظار می‌رود که در دیگر بازارها طول بکشد.

شرکت گوگل Google و تولید گوشی‌های اینترنت 5G

گوگل برنامه‌های خود را برای 5G مشخص نکرده است. آنچه گفته شده است این است که Verizon اعلام کرده که قصد دارد شبکه 5G خود را در اوایل سال 2019 به بازار عرضه کند.

در چند سال گذشته، گوگل از Verizon به عنوان پشتیبان شبکه گوشی‌های Pixel خود، از جمله Pixel 3 جدید، استفاده کرده است. این به این معنی است که گل سرسبد بعدی گوگل، یک گوشی 5G است و احتمالا Pixel 4 نامیده می‌شود. اگر با برنامه راه اندازی معمول گوگل پیش برود پیکسل 4 احتمالا در اکتبر سال 2019 پس از نیمه اول سال به بازار می‌آید.

شرکت ال جی LG و تولید گوشی‌های اینترنت 5G

در ماه آگوست، LG اعلام کرد که اولین گوشی 5G آمریکایی خود را در نیمه اول سال 2019، در همان زمانی که Sprint شبکه 5G خود را راه اندازی خواهد کرد، معرفی می‌کند.

جان تودوپه، مدیر شرکت Sprint، گفته است که گوشی جدیدشان یک تلفن برتر است. اما اخیرا، معاون رئیس توسعه 5G درSprint Business، گفته است که این گوشی جدید متمایز به نظر می‌رسد و شما خواهید دانست که این یک دستگاه 5G است.

داو میچاوو (Doug Michau)، مدیر فروش موتورولا گفته است که این گوشی جدید که بتواند 5G را پوشش دهد بعد از اوایل سال 2019 می‌آید. البته او بیان کرد که این گوشی در کم‌تر از سه سال آینده به بازار می‌آید اما زمان‌بندی دقیق آن مشخص نشده است.

شرکت Huawei و تولید گوشی‌‌های اینترنت 5G

در جریان کنفرانس موبایل شانگهای در ماه ژوئن، هوآوی وعده داده است که اولین گوشی 5G خود را قبل از پایان ماه ژوئن سال 2019 به فروش برساند. پس از آن اولین مودم و پردازنده 5G Kirin خود را در ماه مارس 2019 عرضه می‌کند. این شرکت تایید کرد که این گوشی 5G  نیز یک صفحه نمایش قابل انعطاف دارد.

شرکت نوکیا  Nokiaو تولید گوشی‌های اینترنت 5G

اگر چه نوکیا دیگر نوکیای که 15 سال پیش بود، نیست اما هنوز امید دارد و در حال دستیابی به 5G است. در ماه جولای، این شرکت اعلام کرد قراردادی برای مشارکت با T-Mobile، که شامل استفاده از طیف 600MHz T-Mobile  برای حمایت از شبکه  5G خود است به ارزش 3.5 میلیارد دلار بسته شده است. بنابرین انتظار می‌رود در سال 2019 گوشی‌های 5G  حاصل از این مشارکت معرفی شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]