اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139711243473611073

معرفی تجهیزات ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام

کد: 139711243473611073

https://goo.gl/E9aWju

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله چند نمونه از لوازم ورزشی که برای لاغری و تناسب اندام در منزل و باشگاه مناسب است معرفی می‌شود که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن زندگی، بدون شک به این لوازم برای حفظ سلامت است.

تجهیزات ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام
معرفی تجهیزات ورزشی برای کاهش وزن و تناسب اندام

به گزارش فروشگاه لوازم ورزشی امین شاپ محصولات مناسب لاغری و تناسب اندام مناسب در منزل به شرح زیر است:

دوچرخه ثابت چیست؟

دوچرخه ثابت وسیله مناسبی است که در صورت استفاده صحیح از آن، می‌تواند باعث افزایش آمادگی جسمانی و بهبود سلامتی و جلوگیری از بیماری‌های ناشی از کم تحرکی شود.

دوچرخه ثابت می‌تواند جانشین خوبی برای ورزش کسانی باشد که نمی‌توانند در بیرون از خانه یا در باشگاه‌ها به ورزش بپردازند. در ضمن برای ورزشکاران نیز مورد استفاده زیادی دارد. دوچرخه ثابت، یک وسیله ورزشی است که دارای زین، پدال و برخی انواع فرمان است که مانند یک دوچرخه بر روی آن نصب شده است، اما با این تفاوت که از دوچرخه ثابت بیشتر به عنوان یکی از تجهیزات ورزشی استفاده می‌شود .

یک دوچرخه ثابت معمولا یک دستگاه ورزشی خاص است که مشابه یک دوچرخه بدون چرخ است، اما با این حال می‌توان آن را برای انجام ورزش ثابت با دوچرخه معمولی تطبیق داد. برای این منظور دوچرخه ثابت را بر روی غلطک‌های دوچرخه قرار می‌دهند. غلطک‌ها معمولا توسط دوچرخه سواران ماهر به منظور گرم کردن قبل از مسابقه استفاده می‌شود و یا برای آموزش بر روی دوچرخه ثابت خانگی به کار می‌رود.

بعضی از فواید دوچرخه ثابت عبارتند از کم جا بودن و مناسب بودن برای آپارتمان، ایمنی بالا، قابل حمل بودن به هر نقطه از منزل، قابلیت کم یا زیاد کردن فشار تمرین، دارا بودن صندلی متحرک و قابل تنظیم مناسب با قد افراد، قیمت مناسب نسبت به سایر تجهیزات ورزشی.

از طریق تقویت ماهیچه‌های تنه شامل ماهیچه‌های شکم، پشت و ستون فقرات، تعادل فرد زیاد می‌شود و بنابراین قامت را بهبود بخشیده، خستگی کمتری در طول روز احساس خواهد شد.

پدال زدن قدرت و استقامت ماهیچه‌های ساق پا، ران و تنه را بهبودی می‌بخشد. بنابراین با تمرین مرتب و منظم و طبق یک برنامه دقیق، عملکرد ماهیچه‌ها بهتر می‌شود و فشار کمتری بر مفاصل پاها و مهره‌های ستون فقرات در طول کارهای روزمره وارد می‌شود.

تردمیل چیست؟

تردمیل وسیله‌ای ورزشی است که این روزها می‌توان آن را در بیشتر باشگاه‌های ورزشی و در کنار سایر وسایل ورزشی یا حتی در منازل، مشاهده کرد. تردمیل، دارای تسمه یا نوار گردانی است که چرخش آن موجب به حرکت در آمدن و فعالیت فرد روی دستگاه می‌شود.

موتور تردمیل، تکنولوژی پیشرفته‌ای دارد و به کمک عضلات آمده تا شرایط گوناگونی را برای راه رفتن یا دویدن به وجود آورد. قابلیت شیب‌دار کردن سطح دویدن، می‌تواند علاوه بر ایجاد تنوع هنگام فعالیت، بر میزان شدت فعالیت فرد متناسب با توانایی‌های او بیافزاید.

تردمیل‌ها، معمولا دارای صفحه نمایش هستند که اطلاعات مختلفی از جمله زمان فعالیت، شدت فعالیت، میزان کالری مصرفی، شیب دستگاه، سرعت دستگاه، نوع برنامه در حال اجرا را در اختیار قرار می‌دهد. مدل‌های پیشرفته‌تر این دستگاه، قابلیت نمایش ضربان قلب فرد در حال فعالیت را نیز دارد. نمایش ضربان قلب به دو شیوه صورت می‌گیرد: اول، با قراردادن دست روی دست گیره‌های دستگاه که روی آن صفحات حساسی نصب شده و ضربان قلب را براساس نبض انگشتان نمایش می‌دهد یا با ارتباط  گیره‌ای کوچک به لاله گوش، می‌توان ضربان قلب را روی صفحه نمایش مشاهده کرد.

روش دیگر که در دستگاه‌های تردمیل پیشرفته‌تر جهت نمایش ضربان قلب وجود دارد، استفاده از نواری است که روی قفسه سینه بسته  می‌شود و به صورت دقیق و مستقیم، می‌توان ضربان قلب را لحظه به لحظه روی صفحه نمایش دید. داشتن نمایشگر ضربان قلب در تردمیل، مزیت بزرگی محسوب می‌شود؛ زیرا، علاوه بر مشاهده ضربان قلب و آگاهی از شدت فعالیت، می‌توان تمرینات و فعالیت ورزشی را دقیق‌تر و مناسب با هدف (کاهش وزن، افزایش سطح آمادگی جسمانی، آمادگی هوازی یا غیر هوازی و…) تنظیم و انتخاب کرد.

 اسکی فضایی چیست؟

اسکی فضایی (الپتیکال) دستگاهی است که عضلات بدن را در برابر تمرینات هوازی (تمرینات طولانی مدت با شدت کم ) قرار می‌دهد، باعث تقویت سیستم قلب و تنفسی شده و فشار لازم را برای بالا بردن کارایی قلب و ریه‌ها ایجاد می‌کند. علاوه بر این راهی مناسب برای سوزاندن کالری‌ها و کم کردن وزن بدن است تا بدن در وضعیت و آمادگی مطلوب قرار گیرد.

این دستگاه تمرینی اجازه می‌دهد تا بالاتنه و پایین تنه بدن را همزمان تمرین داد به طور مثال بازوها، سینه‌ها، کمر، ران‌ها و شانه‌ها همه را در یک زمان به فعالیت می‌اندازد. در حقیقت این دستگاه فواید بسیار زیادی برای تمرین روزانه قلب و عروق دارد. استفاده مداوم از الپتیکال میزان ظرفیت قلب را به سرعت افزایش خواهد داد و همه بدن را به فعالیت وا می‌دارد. وقتی پاهای خود را بر روی محل مخصوص خود بر روی دستگاه قرار می‌دهید و با دستان‌تان دستگیره‌های آن را می‌گیرید به افزایش قابلیت تعادل کمک می‌کند.

تمرین کردن روی دستگاه الپتیکال، قطعا کمک می‌کند قدرت و استقامت عضلانی را افزایش دهید و این بدین معنا است که فعالیت‌های روزانه خود را با سهولت بیشتری انجام خواهید داد. رکاب زدن روی  الپتیکال می‌تواند به کاهش از دست دادن مواد معدنی در استخوان‌ها که وزن را تحمل می‌کنند کمک کند. تمرینات منظم کاردیو، استرس را نیز کاهش داده، خلق و خوی شخص را بهبود می‌بخشد.

علاقه‌مندان برای مشاهده محصولات، خرید تردمیل خانگی، خرید دوچرخه ثابت خانگی و خرید انواع تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی به سایت امین شاپ به آدرس aminshop.net مراجعه کنند و یا با شماره 26567153 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

امین شاپ

فروشگاه لوازم ورزشی امین فروش آنلاین انواع تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی انواع تردمیل خانگی و باشگاهی - تک کاره و چند کاره دوچرخه ثابت و اسپنینگ الپتیکال دستگاههای بدنسازی مبا ماساژور میز پینگ پنگ و فوتبال دستی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی