اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712043502411070

محصول تازه ملک مقوا رونمایی شد

ارائه دیس مقوایی به بازار  

کد: 139712043502411070

https://goo.gl/21VbfE

، اصفهان , (اخبار رسمی): دیس مقوایی بهداشتی، به عنوان محصولی جدید در میان ظروف یکبار مصرف، پاسخی مقرون به صرفه به نیاز کترینگ‌داران، رستوران‌داران و کارگاه‌های قنادی است.

ارائه دیس مقوایی به بازار  ظروف یکبار مصرف
ارائه دیس مقوایی به بازار  

دیس مقوایی بهداشتی، قابل استفاده برای ارائه غذاهای گرم و سرد، کیک، شیرینی و غیره در رستوران‌ها، کیترینگ‌ها و قنادی‌ها است

محصول تازه ملک مقوا با نام سینی یا دیس مقوایی بهداشتی در سراسر کشور به بازار ظروف یکبار مصرف عرضه شده است.

به گزارش روابط عمومی ملک مقوا، امسال، مصرف کنندگان سراسر کشور مانند قنادی‌ها، کیترینگ‌ها و رستوران‌ها شاهد رونمایی از دیس مقوایی، محصول تازه این شرکت بودند.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه ظروف یک‌بار مصرف  ارایه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر قابلیت استفاده برای انواع غذاهای گرم و سرد، شیرینی، کیک و نبات را ارائه کند و جلوه و زیبایی این مواد غذایی را فزونی ببخشد.

بر پایه این اطلاع، دیس مقوایی دارای مزیت‌هایی مانند دارا بودن نشان استاندارد و نشان سیب سلامت است که به معنی بهداشتی بودن این ظروف است. همچنین این محصول در ابعاد و شکل‌های مختلف تولید می‌شود و با ضخامت تک لایه، دو لایه و سه لایه، پاسخ‌گوی نیاز همه مصرف‌کنندگان است.

مدیرعامل ملک مقوا، تولید این محصول را نتیجه سال‌ها تجربه، کار تخصصی در این مجموعه و شناخت نیاز مشتریان دانست و افزود: مجموعه ملک مقوا با ظرفیت بالا توان تولید این محصول کاربردی، مقرون به صرفه و جدید را متناسب با تقاضای بازار را دارد.

علاقه‌مندان جهت مشاهده ابعاد و اشکال مختلف دیس مقوایی می‌توانند به وب‌سایت ملک مقوا مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملک مقوا

مجموعه ملک مقوا با توجه به سالها تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و تولید جعبه های فست فود، جعبه های کیک و شیرینی ، صفحه کیک و دیس های یکبار مصرف مقوایی جهت رستوران ها و قنادی ها ، تبدیل به برند مورد اطمینان بسیاری از کسب و کارهای مطرح گردیده است .محصولات این مجموعه علاوه بر تامین خواسته نام های مطرح داخلی اکنون از مرز های ایران فراتر رفته است و درخاورمیانه و اروپا نیز عرضه می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی