اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139804023791211070

پاسخی به نیاز ظروف یکبارمصرف سالم در قنادی‌ها و رستوران‌ها

سینی مقوایی بهداشتی جایگزینی برای ظروف یکبار مصرف

کد: 139804023791211070

http://bit.ly/2RDStYl

، اصفهان , (اخبار رسمی): باوجود آگاهی مردم از مضرات ظروف پلاستیکی، تقاضای یک محصول جایگزین در میان رستوران‌ها و قنادی‌ها افزایش پیدا کرده است. محصولی که علاوه بر ویژگی‌های فیزیکی قابل قبول، مورد تایید وزارت بهداشت نیز باشد. امروز سینی مقوایی از نظر بسیاری، بهترین گزینه‌ی ممکن است.

سینی مقوایی بهداشتی
سینی مقوایی بهداشتی با برند ملک مقوا مناسب استفاده در قنادی ها و رستوران ها

محصول تازه ملک مقوا با نام سینی مقوایی بهداشتی در سراسر کشور به بازار ظروف یکبار مصرف عرضه شده است. 

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت ملک مقوا، امسال، کلیه مصرف کنندگان این محصول مانند قنادی‌ها، رستوران و کیترینگ داران می‌توانند شاهد محصولات با کیفیت با برند ملک مقوا در بازار باشند.

بر اساس این گزارش، ویژگی‌های این محصول با توجه به نیاز مصرف کنندگان، ارتقا یافته که از آنها می‌توان به روکش بهداشتی اشاره کرد بطوریکه سلامت انواع غذا و شیرینیجات سرد و گرم را حفظ می‌کند. بعلاوه ساختار سه لایه‌ی این محصول تحمل وزن آن را تا حد مطلوبی افزایش داده است.

برپایه این اطلاع، سینی مقوایی برند ملک مقوا دارای نشان استاندارد و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو است و به دلیل زیبایی ظاهری، جلوه مواد غذایی مانند شیرینی‌ها را فزونی می‌بخشد.

مدیرعامل ملک مقوا، تولید این محصول را نتیجه سال‌ها تجربه، کار تخصصی در این مجموعه و شناخت نیاز مشتریان دانست و افزود: «مجموعه ملک مقوا با ظرفیت بالا توان تولید این محصول کاربردی، مقرون به صرفه و جدید را متناسب با تقاضای بازار دارد.»

علاقه‌مندان جهت مشاهده ابعاد مختلف این سینی مقوایی می‌توانند به سایت شرکت ملک مقوا به آدرس malekmoghava.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملک مقوا

مجموعه ملک مقوا با توجه به سالها تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و تولید جعبه های فست فود، جعبه های کیک و شیرینی ، صفحه کیک و دیس های یکبار مصرف مقوایی جهت رستوران ها و قنادی ها ، تبدیل به برند مورد اطمینان بسیاری از کسب و کارهای مطرح گردیده است .محصولات این مجموعه علاوه بر تامین خواسته نام های مطرح داخلی اکنون از مرز های ایران فراتر رفته است و درخاورمیانه و اروپا نیز عرضه می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی