اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803063715511070

محصولی دیگر از ملک مقوا رونمایی شد

ارائه صفحه کیک به بازار  لوازم قنادی

کد: 139803063715511070

http://bit.ly/2Meaehx

، اصفهان , (اخبار رسمی): محصول تازه ملک مقوا با نام صفحه کیک مقوایی در واحد توسعه بازار ملک مقوا رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه صفحه کیک به بازار  لوازم قنادی
صفحه کیک محصولی از ملک مقوا مناسب برای قنادی های کشور

صفحه کیک مقوایی، قابلیت چاپ 4 رنگ به صورت اختصاصی برای برندها و مناسبت‌های مختلف را دارد

به گزارش روابط عمومی ملک مقوا، در فروردین سال جاری، واحد توسعه بازار ملک مقوا میزبان رونمایی از صفحه کیک، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مقوای بهداشتی ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر چاپ بر روی صفحه کیک را ارائه کند تا این خدمت تازه امکان استفاده از لوگو و هویت بصری هر برند یا هماهنگی با مناسبت‌های خاص مانند شب یلدا را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، صفحه کیک به دلیل تولید به صورت سه لایه، می‌تواند تحمل وزن تمام کیک‌های استاندارد را داشته باشد.

مدیرعامل ملک مقوا، تولید این محصول را نتیجه چند ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: «طراحی برای تولید این محصول از از سال قبل آغاز و امسال آماده رونمایی شد.»

وی از استقبال مشتریان نسبت به این محصول ابراز خرسندی کرد و ادامه داد که این محصول در سایز و اشکال مختلف آماده ارائه به قنادی‌های سراسر کشور است و نوع بدون چاپ آن با روکش سفید صدفی و نقره‌ای نیز موجود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملک مقوا

مجموعه ملک مقوا با توجه به سالها تجربه در زمینه مشاوره ، طراحی و تولید جعبه های فست فود، جعبه های کیک و شیرینی ، صفحه کیک و دیس های یکبار مصرف مقوایی جهت رستوران ها و قنادی ها ، تبدیل به برند مورد اطمینان بسیاری از کسب و کارهای مطرح گردیده است .محصولات این مجموعه علاوه بر تامین خواسته نام های مطرح داخلی اکنون از مرز های ایران فراتر رفته است و درخاورمیانه و اروپا نیز عرضه می گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی