اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971206351118940

آموزش برنامه نویسی کودک و نوجوان

چطور فرزندان را به برنامه‌نویسی کامپیوتر علاقه‌مند کنیم؟

کد: 13971206351118940

https://goo.gl/UbPkRf

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین رنج سنی مناسب برای شرکت در دوره برنامه نویسی اسکرچ، دختران و پسران سن ۹ تا ۱۲ سال است. از آنجایی که نوجوانان امروز آینده سازان فردای این مملکت هستند، اهمیت آموزش و سرمایه‌گذاری برای این رنج سنی بر کسی پوشیده نیست. علاقه‌مند کردن نوجوانان به استفاده درست از وسایل دیجیتالی بسیار مهم است.

چطور فرزندان را به برنامه نویسی کامپیوتر علاقه مند کنیم؟ آموزشی جذاب و عالی
آموزش بازی سازی و برنامه نویسی کودک و نوجوان - موسسه آموزشی تین تک در تهران

در دوره آموزش برنامه نویسی کودک و نوجوان، بچه‌ها یاد می‌گیرند که چطور بازی طراحی کنند و بازی بسازند. علاوه بر ساخت بازی، افراد شرکت‌کننده در دوره آموزش برنامه‌نویسی اسکرچ، برنامه نویسی کامپیوتر را نیز یاد می‌گیرند و می‌آموزند که چطور به صورت منطقی فکر کنند. مفاهیم اصلی و پایه‌ای برنامه نویسی را یاد می‌گیرند.

یکی از مزیت‌های بسیار خوب برنامه اسکرچ این است که بدون هیچ کدزنی، کودک و نوجوان می‌تواند به راحتی مطالب بالا را بیاموزد.

نکته جالب در این شیوه برنامه‌نویسی این است که به هیچ عنوان نیاز به نوشتن یک خط کد برنامه هم نیست. اولین انتشار اسکرچ در سال ۲۰۰۷ بوده و از آن به بعد مدام آپدیت می‌شود و قابلیت‌های جدیدتری به آن اضافه می‌شود.

بچه‌ها می‌توانند به سادگی کارهای متفاوت و جذابی با این زبان برنامه‌نویسی انجام دهند. ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنند و بازی خلق کنند. 

یادگیری اسکرچ یکی از بهترین روش‌های تشویق دانش آموزان به کسب مهارت کدنویسی است.

تبدیل فرزندان به تولید کننده محتوا به جای تنها مصرف کننده بازی‌های کامپیوتری بسیار مهم است موسسه تین تیک، موسسه آموزش برنامه نویسی و بازی سازی ویژه کودک و نوجوان است.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت تین تک به آدرس www.teentech.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تین تک

سمیرا اثنی عشری هستم، در تین تک قصد داریم جامعه‌ی برنامه نویس‌ها را بزرگ‌تر کنیم و با آموزش این دانش به کودکان بتوانیم خدمتی مفید برای این عزیزان داشته باشیم. ما بر این معتقدیم که آینده‌ی جامعه در دستان کودکان ماست، و در این دنیای دیجیتال لزوم موفقیت و پیشرفت آن‌ها آشنایی با این علم است. ما بستری را فراهم میکنیم که کودکان ما بتوانند، با جذابیت‌های این حرفه آشنا شوند و آموزش ببینند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]