اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712083518711229

کسب درآمد از اینترنت موضوعی که این روزها بحث های زیادی پیرامون آن وجود دارد

کسب درآمد از اینترنت به شرط چاقو

کد: 139712083518711229

https://goo.gl/3bwUAJ

، تبریز , (اخبار رسمی): این روزها با فراگیر شدن اینترنت در ایران دیده می‌شود که تقریبا همه افراد به نوعی با اینترنت، بازاریابی اینترنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی سر و کار دارند و در این میان برخی از افراد هستند که با هوشمندی تمام متوجه شده‌اند از این بستر فراگیر می‌توان درآمدهای خوبی داشت.

کسب درآمد از اینترنت به شرط چاقو
کسب درآمد از اینترنت به شرط چاقو

کسب درآمد از اینترنت مانند تمامی بیزینس ها شکست خورده ها و موفق هایی داشته است اما شما میتوانید یاد بگیرید که شکست نخورید

کسب درآمد از اینترنت چیست؟

کسب درآمد از اینترنت به درآمدی گفته می‌شود که به هر طریقی از دنیای اینترنت به دست می‌آید. ولی مورد مهم این است که کسب درآمد از اینترنت باید به شکل پایدار و توسعه‌مند باشد. یعنی با گذشت زمان و افزایش دانش تخصصی باید بتوان درآمد خود را از راه اینترنت توسعه و افزایش داد.

به طور کلی اگر بتوان دنیای اینترنت را همانند دنیای فیزیکی تصور کرد در دنیای فیزیکی برای کسب درآمد باید ارائه دهنده محصول و خدماتی بود و برای ارائه محصول و خدمات خود باید جایگاهی داشت که به طور کلی می‌توان گفت که یا باید صاحب مغازه بود یا صاحب یک شرکت و اگر دست به تولید در یکی از صنعت‌های موجود زده شود باید صاحب تولیدی و یا یک کارخانه بود همان‌طور که همه می‌دانند راه اندازی یک کارگاه تولیدی می‌تواند هزینه‌های بسیار زیادی را داشته باشد.

و در بدترین حالت می‌توان برای دیگران کارگری یا کارمندی کرد. در دنیای اینترنت نیازی به صرف هزینه‌های زیاد برای راه اندازی یک کسب و کار نیست. این یکی از مهمترین دلایلی است که کسب درآمد از اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی را بسیار پر طرفدار کرده است.

با این حال داشتن اطلاعات و دانش مخصوص در رابطه با کسب‌وکارهای اینترنتی اولین قدم برای پیمودن است. همانطور که اگر می‌خواستید در دنیای فیزیکی کسب‌وکاری را راه‌اندازی کرد باید حداقل‌ترین دانش آن کسب و کار را به دست آورد.

چه کسانی می‌توانند درآمد اینترنتی داشته باشند؟

با توجه به دانشی که هم اکنون در سطح جامعه پراکنده شده افراد بسیار زیادی می‌توانند درآمد اینترنتی داشته باشند. در واقع به زبان ساده، هرکسی که توانایی خواندن و نوشتن داشته باشد می‌تواند اطلاعات مورد نیاز برای کسب درآمد اینترنتی را به دست آورد. ولی بنا به این تعریف کاملاً مشهود است که فقط یک بعد از ماجرا در نظر گرفته شده است از طرفی دیگر کسی که می‌خواهد درآمد اینترنتی داشته باشد باید اطلاعات کافی در رابطه با کامپیوتر نیز داشته باشد.

در بعد سوم نیز فردی که می‌خواهد کسب درآمد اینترنتی بکند باید آشنایی با زبان انگلیسی را نیز داشته باشد.

در واقع هر فردی که می‌خواهد درامد اینترنتی داشته باشد باید سه رکن:

خواندن و نوشتن، فهم کامپیوتری و تسلط بر زبان انگلیسی را داشته باشد.

البته با نگاه کلی می‌توان متوجه شد که این سه مورد دانش‌های بسیار پایه‌ای برای کسب درآمد است یعنی اگر بخواهید یک وب‌سایت راه اندازی کنید و از طریق آن درآمد داشته باشید با این ۳ دانش کلی می‌توان یک وب‌سایت وردپرسی راه اندازی کرد و بدیهی است که در این قرن این اطلاعات برای هر کسب‌وکاری نیاز است.

از نگاهی دیگر امروز در جامعه همه افراد این سه دانش را دارند پس به جرات می‌توان گفت که تمامی افراد جامعه می‌توانند درآمد اینترنتی داشته باشند فقط تنها شرط باقی مانده داشتن زمان حوصله و علاقه به این حوزه است.

چرا کسب درآمد اینترنتی؟

مهمترین سوال این است که چرا باید یک فرد کسب درآمد اینترنتی را به کسب درآمد سنتی ترجیح دهد؟ برای پاسخ به این سوال چند دلیل بسیار محکم وجود دارد که در ادامه بررسی می‌شود:

در هر زمان و مکان، بدون مجوز

در اولین حالت می‌توان متوجه شد که کسب درآمد اینترنتی بسیار در دسترس‌تر از درآمد سنتی است. چرا که با افزایش کمی اطلاعات در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی می‌توان اقدام کرد و از طرفی دیگر داشتن درآمد اینترنتی نیاز به مجوز خاصی ندارد. جالب است بدانید که کسب درآمد اینترنتی در هر شرایط زمانی و مکانی مهیا خواهد بود فقط باید خواست و انجام داد.

بدون سرمایه و سریع

در دومین حالت برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به سرمایه چندانی نیست، شاید بیشترین سرمایه‌ای که به آن نیاز است سرمایه اطلاعاتی و آگاهی است. سرمایه مادی در این زمینه طبیعتا بسیار پایین‌تر از سرمایه‌ای خواهد بود که برای راه‌اندازی یک کسب و کار فیزیکی به آن نیاز خواهید داشت و مورد مهم دیگر این است که سرعت راه‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی بسیار بیشتر از راه اندازی یک کسب و کار  فیزیکی است.

دسترسی آسان به مشتری‌ها

دسترسی به مشتریان و مدیریت در کسب و کارهای اینترنتی از دیگر مواردی است که می‌توان به آن اشاره کرد.

برای کسب درآمد اینترنتی نیاز است که به مشتریانی دسترسی داشت و ارتباط خود را با آنها حفظ کرد بنا به تجربه‌ای که در کسب و کارهای سنتی نیز دیده شده است به جرأت می‌توان گفت در کسب و کارهای سنتی ارتباط داشتن با مشتری بعد از خرید بسیار سخت است ولی در کسب‌وکارهای آنلاین به راحتی قبل و بعد از خرید مشتری می‌توان با آنها ارتباط داشت. شاید در یک کسب و کار فیزیکی مغازه‌ای با ماهانه ۵۰۰ مشتری به درآمد ۲ الی ۶ میلیون تومانی برسد ولی در کسب و کارهای اینترنتی درآمد ۲ میلیون تومانی شاید با وجود ۱۰۰ مشتری محقق شود البته بسیار بدیهی است که این اعداد وابسته به نوع کسب و کار در دنیای آنلاین است.

صرفه جویی در وقت و هزینه

صرفه جویی در وقت و هزینه یکی دیگر از دلایلی است که افراد را ترغیب به کسب درآمد از اینترنت می‌کند چرا که در روش‌های سنتی بازاریابی برای یک کسب‌و کار دارای هزینه‌های زیادی است ولی در کسب‌وکار آنلاین هزینه‌های بازاریابی تبلیغات و فروش بسیار پایین‌تر است چرا که هم دسترسی به مشتری‌ها بیشتر شده و هم دسترسی مشتری‌ها به کسب و کار بیشتر است.

راه‌های کسب درآمد از اینترنت چیست؟

از طریق فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی

در این روش مانند دیجی کالا می‌توان فروشنده کالاهای فیزیکی در بستر اینترنت بود افرادی که صاحب کالای فیزیکی هستند می‌توانند با استفاده از سایت سازها و یا آموختن وردپرس به راحتی یک فروشگاه اینترنتی کالای فیزیکی راه اندازی کرده  و کسب درآمد از اینترنت را شروع کنند.

ولی باید به یاد داشت که همچنان به آموختن دانش بازاریابی اینترنتی هم نیاز است. علاوه بر این در این روش نیاز است که محصولات خود را انبار کرده و بنا به درخواست‌های مشتری خود آنها را به سراسر ایران ارسال کرد.

در این میان یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه شود هزینه‌های ارسال و هزینه‌های‌انبارداری است و همچنین گارانتی محصول که اگر در ارسال اتفاقی برای محصول بیافتد بتوان مشتری‌های خود را راضی نگه داشت.

جالب است بدانید که شرکت‌هایی هستند که ارسال و انبارداری محصولات را انجام می‌دهند و کافی است سفارش را از مشتری گرفته آن‌ها، محصول را ارسال می‌کنند.

یک راهکار طلائی

در این مورد دو نکته مهم دیگر هم وجود دارد که هم می‌توان فروشنده کالای خود بود و هم می‌توان فروشنده کالای دیگران بود.

برای مثال شاید بلد هستید که یک محصول دست ساز را در خانه درست کنید. در این حالت به راحتی می‌توان با راه اندازی یک وب سایت، آن را به فروش رسانید یا اگر کالایی ندارید می‌توان کالا و محصولات دیگران را به فروش رسانید به طور مثال می‌توان در دوستان و آشنایان به دنبال کسانی گشت که بتوانند محصولاتی درست کنند که این محصولات می‌تواند دست سازه‌های خانگی و یا حتی محصولات صنعتی از جمله کیف و کفش باشد به هر حال با خلاقیت می‌توان منابع درآمدزایی بسیاری را پیدا کرد.

کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش کالای مجازی

رسانه امین به دنبال این است که به عنوان صاحب یک کسب و کار اینترنتی خلاقیت خود را به کار گیرد. در رابطه با کسب درآمد از طریق فروش کالای مجازی می‌توان گفت که می‌توان هر نوع سرگرمی، تخصص و هر چیزی که قابل ارائه باشد را داشت و می‌توان از آن درآمد خوبی کسب کرد.

علاقه‌مندان به کسب درآمد از اینترنت می‌توانند به رسانه امین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسانه امین

رسانه امین از فرورودین 96 شروع بکارکرده و فعالیت اصلی آن توسعه فروش و بازاریابی برای کسب و کارهای اینترنتی است . مشاوره راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و مشاوره بازاریابی برای کسب و کارهای فیزیکی . مهمترین فعالیت رسانه امین تمرکز بر روی بازاریابی کسب و کار هاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار