اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712093522111229

کار در منزل یکی از دغدغه‌های داغ امروز جوانان

کد: 139712093522111229

https://goo.gl/4DBtP8

، تبریز , (اخبار رسمی): در این مقاله بطه ور کامل در خصوص کار در منزل آشنا نکاتی ارائه شده است و به این موضوع که چگونه می‌توان از صفر یک کسب‌وکار خانگی راه اندازی کرد صحبت شده است.

کار در منزل – پیداکردن نیاز مشتری ها + ۶ ایده پولساز
کار در منزل یکی از دغدغه‌های داغ امروز جوانان

کار در منزل و راه اندازی کسب و کار خانگی با پیشرفت تکنولوژی در جامعه ایران بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است و امروز کسانی در حال پیشرفت اند که یاد میگیرند

نگاهی به کسب و کارهای خانگی موفق

بسیاری معتقدند که کار در منزل برای خانم‌ها است که البته تفکر آنها هم بی‌جا نیست ولی  این روزها مردها هم به کسب‌وکارهای اینترنتی خانگی نیز رو آورده‌اند.

البته بحث این مقاله نگاه به جنسیت افراد در کسب‌وکارها نیست بلکه بحث این است که بسیاری از خانم‌ها با کار در خانه توانسته‌اند شرکت‌های بزرگی را به وجود آورند و همین‌طور در این عرصه مردان بسیاری هم بودند که از یک زیرزمین یا گاراژ توانسته‌اند غول‌های صنعتی جهان را بسازند.

پس نباید ناامید شد و بلکه باید دست به کار شده و اگر هم شکست خوردید دوباره شروع کرده و به سمت هدف حرکت کرد.

یکی از ممهمترین کسب و کارهای خانگی که از یک گاراژ شروع شده و هم اکنون  غول صنعت دیجیتال جهان به حساب می‌آید شرکت اپل است که نیاز به توضیح ندارد که محصول آن چیست و سازنده این شرکت چه کسی بوده است.

و همینطور کمپانی آمازون که به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان شناخته شده است از یک آپارتمان کوچک به دنیا آمده است و همینطور کمپانی فیسبوک که از یک اتاق دانشجویی به دنیا معرفی شد.

همانطور که می‌بینید همه این کسب و کارها و هزاران مثال دیگر در اول یک کسب و کار کوچک خانگی بودند ولی با گذشت زمان بزرگ شده و به غول‌های صنعت دیجیتال تبدیل شدند.

چگونه با کار در منزل پولدار شوید

همیشه برای هر کاری راه و رسمی و جود دارد برای پولدار شدن از طریق کار در منزل و کسب و کار خانگی هم راه‌ها و روش‌هایی وجود دارد و می‌توان از طریق آن‌ها به پول و درآمدهای خوبی رسید.

باید دقت داشت که این روش‌ها اصول و پایه برای هر کاری هستند که با رعایت کردن آن می‌توان به سادگی پیش‌روی کرد. در ادامه به این قوانین پایه‌ای اشاره خواهد شد.

۱ . یک چهره حرفه‌ای برای خود بسازید

همیشه افراد سراغ کسانی می‌آیند که در کسب و کار خود حرفه‌ای باشند در واقع هر قدر در کسب و کار خود حرفه‌ای جلوه کنید و برای خود چهره‌ای حرفه‌ای پیدا کنید مشتریان بیشتر خواهد شد. برای حرفه‌ای شدن به دو مورد بسیار مهم نیاز است. اول اینکه باید در کاری که انجام می‌شود تخصص و دانش زیاد داشت دوم اینکه از شبکه‌های اجتماعی نهایت استفاده را برد.

۲ . برنامه داشته باشید

همه می‌دانند که موفقیت در هر کاری وابسته به انجام کارهای کوچک روزانه است که کارهای کوچک روزانه بعد از گذشت یک سال یا چند سال روی هم جمع شده و یک موفقیت بزرگ را نصیب می‌کنند ولی این دانسته هیچگاه یاری کننده خوبی نخواهد بود مگر اینکه برای انجام کارها برنامه‌های دقیق و زمان‌بندی‌های خوبی داشت.

این برنامه کمک خواهد کرد که دقیقا بدانید که در چه زمانی چه کاری را باید انجام دهید زمان خود به شکل مفیدتری استفاده کنید.

۳ . محل کار مشخص داشته باشید

برای موفقیت در یک کسب و کار خانگی می‌توان در هر گوشه‌ای از منزل شروع به کار کرد ولی باید سعی کرد که آن بخش از منزل را تبدیل به محل کار خود کرد و همینطور می‌توان قرارهای کاری خود را بیرون از خانه و در کافی شاپ‌ها تنظیم کرد.

۴ . دلسرد نشوید و همیشه یاد بگیرید

احساس ناامیدی یکی از احساسات مشخص در انسان‌ها است و به خصوص در حین انجام کاری که سختی‌های خاص خود را دارد بیشتر به سراغ افراد می‌آید باید توجه داشت که این ناامیدی شخص را دلسرد نکند چرا که دلسردی باعث می‌شود که شخص دست از تلاش کردن و پیشروی بردارد. و همچنین مورد دیگر این است که به هیچ عنوان دست از مطالعه و یادگیری نباید برداشت چرا که همه می‌دانند امروز افرادی موفق هستند که زودتر از دیگران یاد می‌گیرند و زودتر از دیگران دست به عمل می‌زنند اما باید دانست که ماهی هر وقت از آب شکار شود تازه است.

شش ایده بسیار پولساز برای کسب و کار خانگی

بسیاری از این ایده‌ها تست شده و بازدهی خود را نشان داده‌اند و همین طور سعی شده است که ایده‌هایی ارائه شود که یا به سرمایه اولیه نیاز نداشته باشد و در صورت نیاز داشتن سرمایه اولیه کمی را بخواهد.

با این حال می‌توان ایده‌هایی که در اینجا مطرح شده است را برداشت و درباره آن‌ها دانش به دست آورد. محصول و خدماتی طراحی کرد که با خلاقیت خود ساخته شده و با بازاریابی آن به ثروت و پول چشمگیری دست یابد.

۱ . تدریس مجازی

امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت و سرعت گرفتن اینترنت در ایران و دسترسی آسان به اینترنت بسیار بهتر شده است با این امکان می‌توان کسب و کاری در حوزه تدریس مجازی ساخت.

همه انسان‌ها یک تخصص و یا یک سرگرمی دارند که به صورت تخصصی به آن نگاه می‌کنند همه هم می‌توانند در این موارد شروع به تدریس مجازی کنند و به راحتی افراد را جذب کنند تا به آنها آموزش دهند.

۲ . پشتیبانی وب سایت‌ها و یا شبکه‌های اجتماعی

این روزها با بیشتر شدن وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در حوزه تجاری نیاز به پشتیبانی هم بسیار زیاد شده است می‌توان از طریق چت، تلفن تماس، ارسال چت صوتی، برای یک وب‌سایت و یا یک شبکه اجتماعی پشتیبانی لازم را جهت فروش و یا راهنمایی‌های کاربر ارائه داد.

این ایده از جمله ایده‌هایی است که در ایران بسیار جای خالی دارد و به جرات می‌توان گفت که کمتر به آن توجه شده است.

۳ . حسابداری از راه دور

بسیاری از کسب و کارها هم امروز با مشکل حسابداری مواجه هستند اگر شخصی که تا حدودی می‌تواند امورات حسابداری را انجام دهد به راحتی می‌تواند از راه دور و با استفاده از اینترنت خدمات حسابداری ارائه دهد.

۴ . نویسندگی آنلاین و ویراستاری

بسیاری از افراد هستند که حوصله تایپ کردن ندارند چه بسا که این افراد دوست دارند که کتابی چاپ کنند، معمولا این افراد صاحبان تخصص در رشته‌های مختلف و صاحبان کسب‌وکار هستند.

افرادی که توانایی تایپ کردن را دارند به راحتی می‌توانند  کسانی را که می‌خواهند در یک حوزه‌ی کتاب بنویسند را پیدا کنند از آنها بخواهند که هر آن چیزی را که می‌خواهد در کتابش باشد را به شکل صوتی ضبط کرده و بدهند و تا آنها را تایپ و ویراستاری کنید و با همین کار که روزانه به مدت ۱ الی ۳ ساعت می‌توان آن را انجام دادمی‌توان درآمدهای بسیار خوبی داشت چرا که دیگر برای یک ساعت کار خود پول نمی‌گیرید بلکه برای یک کلمه یا یک صفحه‌ای که تایپ می‌کنید پول خواهید گرفت.

۵ . خدمات ترجمه

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان مقاطع بالاتر در دانشگاه‌ها نیاز به ترجمه متن‌های انگلیسی دارند می‌توان خدمات ترجمه تخصصی و غیر تخصصی ارائه داد. می‌توان این ایده را با ایده تایپ کردن ترکیب کرده و برای افراد کتاب‌های ترجمه نوشت.

خدمات ترجمه در هر دوره‌ای از تاریخ کارساز بوده و خواهد بود فقط کافی است کمی خلاقیت در ارائه خدمات و پیدا کردن مشتری به خرج داده شود.

۶ . کار در منزل با پخت و پز

این روزها کافی شاپ‌ها و کافه‌ها در حال گسترش و رشد هستند.

بیسیاری از این کافی شاپ‌ها توانایی ارائه محصولات زیاد را در منوی خود ندارند چون هم فردی را نمی‌توانند استخدام کنند که این کار را بکند و هم جایی برای انجام این کار در داخل کافه را ندارند.

با این حال می‌توان یک منو درست کرد و آن را به کافی شاپ‌ها ارائه داد تا به هنگام نیاز تماس گرفته و محصولات غذایی خود را تهیه کنند. از طرفی دیگر می‌توان با کسب‌و‌کارهایی به غیر از کافی شاپ‌ها هماهنگ شده و برای آنها ناهار عصرانه و یا صبحانه تهیه کرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کار در منزل می‌توانند به رسانه امین مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسانه امین

رسانه امین از فرورودین 96 شروع بکارکرده و فعالیت اصلی آن توسعه فروش و بازاریابی برای کسب و کارهای اینترنتی است . مشاوره راه اندازی کسب و کارهای آنلاین و مشاوره بازاریابی برای کسب و کارهای فیزیکی . مهمترین فعالیت رسانه امین تمرکز بر روی بازاریابی کسب و کار هاست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام