اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712123528410821

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما

کد: 139712123528410821

https://goo.gl/3qHxHx

، اهواز , (اخبار رسمی): سامانه پیک خورشید امکان مقایسه پروازهای خطوط هواپیمایی را فراهم می­‌کند تا مناسب‌ترین قیمت­ پرواز را ارائه دهد. استفاده از این اپلیکیشن راحت بوده و این قابلیت وجود دارد که ارزان‌ترین پرواز موردنظر را خرید کرد. پیک خورشید مقرون به صرفه­ است زیرا که ارزان­‌‌ترین پروازها را در هر لحظه اعلام می­‌کند.

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما
پیک خورشید، سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما
پیک خورشید، سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما
پیک خورشید، سامانه خرید بلیط ارزان هواپیما

وب‌سایت پیک خورشید، اگر چه مشابه وبسایت‌های علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان یا تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک، وب‌سایت خرید بلیط هواپیما است اما مزیت‌هایی همچون ترانسفر رایگان و تورهای رایگان ماهیانه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

مزیت‌های پیک خورشید

پیک خورشید به عنوان یک سایت رایگان در حیطه جستجوی بلیط هواپیما شناخته شده است. در ادامه به مزیت‌های این سایت اشاره می‌شود.

به طور کلی پیک خورشید یک سامانه فروش بلیط هواپیما نیست. پیک خورشید یک نرم ­افزار بررسی برای تهیه بلیط هواپیما به شمار می‌­رود و هیچ دخالتی در فروش بلیط هواپیما نمی­‌کند، از این جهت مسافران می‌­توانند بلیط هواپیمای خود را با ارزان­‌ترین قیمت از پیک خورشید خریداری کنند.

پیک خورشید هیچگونه دخالتی در انتخاب قیمت ندارد. در سایت پیک خورشید اکثر قیمت­‌های بلیط هواپیمایی از طرف فروشندگان بلیط هواپیما (شرکت­‌های هواپیمایی) به صورت لحظه‌­ای و آنلاین تغییر می‌­کند، بنابراین احتمال دارد افراد در هنگام رزرو و خرید با قیمت کمتر یا بیشتر از آنچه مشاهده می‌شود روبه­ رو شوند. به علت تغییر سریع قیمت­‌ها از سوی آژانس‌های فروشنده، نمایش قیمت­‌های دقیق مثل قیمت بلیط قطار یا اتوبوس امکان‌­پذیر نیست.

از نظر مرجعیت آژانس‌های فروش بلیط اسناد و مجوزهای شرکت­‌های هواپیمایی برای برای ارائه بلیط هواپیما در پیک خورشید به طور دقیق بازبینی می­‌شود و پس از موافقت همکاران پیک خورشید،  پروازهای این شرکت‌­ها، صلاحیت ارائه برای خرید مشتریان و مسافران را خواهد داشت.

حدود 400 آژانس هواپیمایی و بیشتر از چهل ایرلاین از قبیل ایران ایر، ماهان، آسمان، معراج، ایران ایرتور، کیش ایر، کاسپین، زاگرس، سپهران، تابان، آتا، اترک، قطر، ایرورز، ترکیش فلای دبی، ایرایشیا،، اطلس گلوبال و ...) را در بررسی‌­های خود برای ارائه به خریداراناعلام می­‌کند.

4 ویژگی­ سامانه پیک خورشید، سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما:

  • ارائه قیمت بلیط پروازهای چارتری و سیستمی تا ماه­‌های آینده
  • تهیه بی­‌واسطه بلیط از چارترکنندگان عمده پروازها و کارگزاران فروش ایرلاین‌ها
  • گوناگونی فیلترینگ بر مبنای زمان پرواز، ایرلاین، کلاس­‌های پروازی موجود و شماره پرواز و...
  • بررسی روش‌های فعالیت تهیه­‌کنندگان محصولات و دنبال کردن شکایت­‌های به وجود آمده

5 نکته مهم درباره نام پیک خورشید:

تنها راه ارتباطی با سایت پیک خورشید، به آدرس PEYKKHORSHID.IR است.

همواره یکی از دغدغه­‌هایی که اکثر مردم در سفرهای تابستانی با آن روبه‌­رو هستند انتخاب مطمئن­‌ترین وسیله برای سفر است. مسلما در دسترس­‌ترین و کم‌­هزینه­‌ترین انتخاب، سفر با وسیله نقلیه شخصی یا اتوبوس و قطار است ولی برای مسافت­‌های زیاد (مخصوصا در گرمای طاقت‌­فرسای تابستان) احتمالا سفر با هواپیما هوشمندانه‌­تر است.

با همه­‌ی این­ها ممکن است بیشتر مردم به دلیل هزینه­‌های بالای سفرهای هوایی، از راه­‌های زمینی استقبال بیشتری شود. همه می‌توانند با رزرو بلیط چارتر یا به اصطلاح ساده­‌تر «بلیط‌­های لحظه آخری» با به صرفه­‌ترین قیمت،مطمئن‌­ترین و آسان­‌ترین سفر را امتحان کنند.

حقیقت این است که همه­‌ی بلیط‌های هواپیما قیمت بالایی ندارند.

پیک خورشید به عنوان یک مجموعه بین مردم و آژانس‌­های هواپیمایی ایران، معرفی شده و همه‌­ی پروازهای سیستمی و چارتری را در خود حفظ کرده تا بتوان برای مسافرت­‌ها، مناسب‌ترین و ارزان­‌ترین قیمت بلیط هواپیما را مشاهده کرد.

همچنین پیک خورشید منبعی برای شرکت‌­های هواپیمایی کل کشور به شمار می­‌رود، به صورتی که تمام پرسنل آژانس­‌ها با نظر به اطلاعات ارائه شده در این سایت و وب‌سایت‌­های مشابه، قیمت بلیط­‌های خود را انتخاب کنند.برای جستجوی بلیط ارزان قیمت می­‌توان به سایت پیک خورشید خورشید مراجعه کرد.

پیک خورشید در عملیات فروش هیچگونه دخالتی ندارد، اما تنها به وسیله بهبود فرایند جستجو شرایطی را مهیا ساخته تا بتوان بهترین بلیط را از شرکت هواپیمایی مورد نظر تهیه کرد. لازم به ذکر است برای این منظور3 راه بهره‌­گیری از وب‌سایت، اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن ios پیک خورشید در نظر گرفته شده است، 

فرقی نمی‌­کند که کاربر از کدام راه استفاده کند، به هر حال نخستین انتخاب مبدأ، مقصد و تاریخ سفر است. پیک خورشید ساختار و مجموعه سایت خود را به صورتی طرح­‌ریزی کرده تا برای جستجوی مناسب‌ترین و بهترین بلیط ، کاربر زیاد معطل نشود. کافی است کاربر در صفحه­ نخست پیک خورشید فقط سه جای خالی را پر کند: ازکجا ؟ به کجا ؟ و چه تاریخ و زمانی؟ بررسی شهرها به صورت آسان و دستی انجام می­‌شود، اما برای پروازهایی مانند بلیط تهران مشهد یا بلیط تهران کیش که تقاضاکننده بیشتری دارد گروه مجرب پیک خورشید این موردها را بالاتر از دیگر پروازها نشان می‌­دهد.

با مشخص کردن این موارد می­‌توان در کنار جستجوی مورد نظر اطلاعات تکمیلی را مشاهده کنند از جمله قیمت بلیط هر پرواز، زمان سفر، مدت سفر، تعداد توقف میان سفرها (برای پروازهای خارجی)، نوع هواپیما، شماره پرواز و شرکت هواپیمایی مورد توجه اطلاعاتی هستند که در صفحه نمایش جستجو ارائه شده است.

یکی از ویژگی­‌های منحصر به فرد پیک خورشید،ارائه اطلاعات دقیق هر پرواز در بررسی­‌های موجود است.

فراوانی نتایج جستجو در پیک خورشید احتمال دارد کمی ذهن را درگیر کند اما می‌­توان برای کم شدن نتایج از فیلترها استفاده کرد. فیلترهای اپلیکیشن از قبیل زمان پرواز و آژانس‌­های هواپیمایی از هم مجزا هستند.

گروه پیک خورشید برای اینکه به وارد کردن ساعت دقیق پرواز نیازی نباشد، فیلترهای زمان پروازی را به 6 گروه صبح زود، صبح، ظهر، بعد از ظهر، عصر و شب تفکیک کرده­ که نتایج جستجو را آسان و راحت کرده است.

همراهان پیک خورشید پس از سفر با هریک از آژانس­‌ها می‌­توانند به آن­ها امتیاز دهند. از آنجایی که چگونگی پرواز مثل راحتی و مناسب بودن نوع هواپیما هم به میزان زمان پرواز برای مسافر مهم است. به همین دلیل پیک خورشید 2 فیلتر «شرکت­‌های هواپیمایی» و «کلاس پروازی» را هم در بخش جستجوهایش جای داده و با رده‌­بندی و نمره دادن به هر شرکت هواپیمایی امکانی را مهیا کرده که همراه با رزرو ارزان و مناسب‌ترین بلیط، بهترین شرکت را هم انتخاب کنند. پیک خورشید با توجه به کارکرد هر آژانس هواپیمایی به آن­ها امتیاز می­‌دهد و این امتیازها در لیست نتایج نرم افزار ارائه داده می­‌شوند.

بر این اساس می­‌توان با توجه به زمان پرواز، میان پرواز خوب، متوسط و بد یکی را تعیین کرد. فیلتر کلاس پروازی، بلیط‌­های اقتصادی و ارزان قیمت را از بلیط‌­های بیزنس و فرست کلس مجزا می­‌کند.

کلیه جستجوهای بلیط در صفحه­‌ی «تاریخچه اتصال» حفظ می‌­شود تا کاربر متوجه شودکه از کدام شرکت‌­ها بلیط تهیه کرده­ است.

هنگامی که با استفاده از این فیلترها پرواز مناسب و موردنظر پیدا می‌شود، پیک خورشید، کاربر را به سایت شرکت فروشنده وصل می‌­کند تا فرایند تهیه بلیط را کامل کنند. پس همانطوری که در ابتدای مطلب گفته شد، پیک خورشید هیچ دخالتی در انجام رزرو بلیط ندارد و تنها پروازها را بررسی می‌­کند. پیک خورشید دارای یک ویژگی قابل توجهی است به نام «تاریخچه اتصال» که محل نگهداری جستجوها است.

به لطف این بخش می­‌توان مشاهده کرد که از کدام شرکت­‌ها بلیط رزرو کرده‌­اند و همچنین با ناتمام ماندن فرایند خرید می‌­توان از همین بخش ادامه داد تا برای جستجوی مجدد معطل نشد.

لازم به ذکر است که در کل پیک خورشید نسبت به بیشتر سرویس­‌ها و برنامه‌­های رقیب، خدمات قابل توجهی برای بررسی پروازها نمایش داده و همچنین گروه پشتیبانی متخصصی هم دارد که به وسیله تلفن و تلگرام پاسخگوی سوالات و هرگونه مشکلات احتمالی هستند. همه­ این گزینه­‌ها با هم مرتبط شدند تا پیک خورشید یکی از بزرگترین و مطلوب­‌ترین سایت­‌های اینترنتی موجود برای بررسی بلیط­‌های ارزان لحظه آخری شناخته شود.

امتیازهای پیک خورشید عبارتند از فیلتربندی نتایج جستجو بر طبق قیمت، کلاس کابین انتخابی، خط‌­های هواپیمایی و مدت زمان رسیدن به مقصد و طبقه­‌بندی اطلاعات.

به وسیل‌ه­ی این موارد می‌­توان مناسب‌ترین قیمت‌­ها را در هر زمان پیدا و رزرو کرد. پیک خورشید یک سامانه جستجو و بررسی کننده تمام پروازها با قابلیت جستجوی آنلاین و بسیار راحت است که بلیط­‌های ارزان لحظه آخری را  می‌توان از شرکت‌­های چارترکننده مطمئن و نمایندگان فروش ایرلاین‌­ها مشاهده کرد. و به این ترتیب، مسافران بلیط مورد نظر خود را می‌توانند به صورت مستقیم و بی واسطه از صاحبان مهم و اصلی پروازها تهیه کنند.

از خصوصیات این اپلیکیشن می‌توان به نشان دادن قیمت پروازهای چارتری و سیستمی تا ماه­‌های آینده، تهیه بلیط از شرکت­‌های چارترکننده معتبر پروازها و نمایندگان فروش ایرلاین­‌ها، تنوع در فیلترینگ بر طبق زمان پرواز، ایرلاین و ... بررسی روش فعالیت تامین کنندگان تولیدات و محصولات، جلوگیری و پاسخگویی به شکایات احتمالی اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیک خورشید

شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی پیک خورشید اهواز با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری (بندالف)و مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (مجوز ب) و سازمان حج و زیارت (مجوز ب) و نمایندگی فروش رجا و با عضویت در انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی iata از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نموده است در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]