اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139801173586510821

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

کد: 139801173586510821

http://bit.ly/2InIJ1B

، اهواز , (اخبار رسمی): وبسایت پیک خورشید، سامانه‌ای جهت خرید بلیط هواپیمایی است که خدمات ویژه‌ای از جمله ترانسفر رایگان با کد تخفیف را به مسافران ارائه می‌دهد.

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان
مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

علی‌بابا بزرگترین و معتبرترین وبسایت خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در کشور است که در سال ۱۳۹۳ و با شعار تجربه شایسته سفر کار خود را آغاز کرد. فروش بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی اولین خدمتی بود که علی‌بابا به مشتریان عرضه کرد و پس از مدت کوتاهی، بلیط هواپیمای خارجی، بلیط قطار و بلیط اتوبوس هم به سبد محصولات آن اضافه شد، پیک خورشید هم با الگو برداری از موفقیت علی بابا سعی در کسب موفقیت در گسترش بازار خود کرده است.

بخش بزرگی از بازار خرید بلیط سفر به فضای مجازی منتقل شده است و بسیاری از مسافران با مراجعه به وبسایت‌هایی نظیر علی بابا، مستر بلیط، پیک خورشید و سپهر 360 (362) بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را برای سفرهای خود تهیه می‌کنند.

با توجه به حجم زیاد مسافران، رقابت اصلی در این بازار متعلق به آن دسته از سامانه‌های خرید بلیط پرواز است که امکان مقایسه قیمت را برای مشتریان فراهم می‌کنند.

وبسایت پیک خورشید، سامانه‌ای جهت خرید بلیط هواپیمایی است و در حال رقابت با سایت‌های مشابه علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک است.

ترانسفر رایگان با کدتخفیف اسنپ ویژه خریداران پیک خورشید

پیک خورشید جهت ترغیب هر چه بیشتر مشتریان به وفاداری، کد تخفیفی را در نظر گرفته است تا خریداران بلیط هواپیما، با استفاده از آن بتوانند سفر رایگان اسنپ تا فرودگاه دریافت کنند. به این ترتیب که کافی‌ است مشتری پس از خرید بلیط هواپیما، منتظر بماند تا حداکثر تا یک ساعت آینده کد تخفیفی به صورت پیامکی برای آنها  ارسال شود.

پیک خورشید، یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌های خرید بلیط هواپیما از سال 1380

خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل از جمله خدماتی است که مشتریان می‌توانند از وبسایت و یا اپلیکیشن پیک خورشید تهیه کنند.

خریداران و مشتریان بلیط می‌توانند با ترافیک اینترنتی کمتر از سایت‌های علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360، بلیط هواپیما خود را خریداری کنند. کاربران قادر خواهند بود از طریق تمامی ایرلاین‌ها اقدام به تهیه بلیط پرواز ، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس خود کنند و با اعتماد کامل به پیک خورشید و اعتبار آن، جهت خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی، چارتر، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار اقدام کنند.

پیک خورشید برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود به شکل دایم بازیگران دیگر این بازار و به ویژه رقبایی همچون علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 را رصد می‌کند تا همچنان ارزان‌ترین نرخ بلیط را ارائه دهد و از این رو فروش بلیط هواپیما و سایر بلیط‌های عرضه شده در این سایت ارزان‌تر از تمامی سایت‌های خرید بلیط هواپیما میباشد.

پیک خورشید اولین شرکتی است که خرید بلیط هواپیما را با اپلیکیشن اندروید و آی او اس تسهیل بخشیده است.

این اپلیکیشن دارای قابلیت­‌های خاصی است از جمله این که بدون ثبت نام هم می‌توان خرید کرد، اما اگر ثبت‌نام انجام شود برای برخی مسیرها، تخفیف ویژه عضویت ارائه می‌شود.

امکان مقایسه مسیر با انواع وسایل نقلیه به کاربران داده می‌شود.

قیمت‌های یک روز قبل و یک روز بعد را هم می‌توان دید و مقایسه کرد.

قبل از پرداخت، می‌توان صورتحساب خود را دید.

پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و تلفنی داشت.

در اپلیکیشن امکان کنسل کردن و استرداد بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را داشت، حتی چارتر!

خرید بلیط هواپیما را از پیک خورشید

سایت و اپلیکیشن خرید بلیط پیک خورشید با امکاناتی موجب شده تا بتوان ارزان‌ترین نرخ را مشاهده کرد. به روز رسانی دایمی قیمت بلیط هواپیما، قیمت بلیط قطار، به روزرسانی قیمت­ رزرو هتل و رزرو تور از جمله پرمخاطب‌ترین بخش‌های سایت پیک خورشید برای مشتریان خرید بلیط  است.

خرید بلیط هواپیما به ارزان‌ترین قیمت ممکن

در سال­‌های اخیر عملیات خرید بلیط با مبلغ و وقت زیادی به وسیله شرکت­‌های هواپیمایی انجام می­‌شد، ولی ظهور شرکت‌هایی مثل پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 که فروش بلیط هواپیما را بر بستر اینترنت عرضه کرده‌اند، این بازار را متحول کرده است. پیک خورشید قابلیت دسترسی به بیش از نهصد پرواز را در هفتاد کشور مهیا ساخته که این امر برای سفر ارزان‌تر و آسان‌تر به نقاط دیدنی جهان دید گسترده‌تری به گردشگران هدیه می‌کند. به شکلی که بتوانند به سادگی بلیط هواپیما، بلیط چارتر و یا برنامه پروازهای خارجی و داخلی را طراحی و هزینه‌های آن را به صورت غیرحضوری و ریالی بپردازند.

همچنین سامانه رزرواسیون آنلاین پیک خورشید امکان خرید بلیط و رزرو هتل را فراهم کرده است که این خدمت در راستای ارائه سرویس‌­های مناسب سفر  تدارک دیده شده و به مسافران امکان می‌دهد بر پایه سلیقه و نیاز خود نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام کنند.

خرید قطعی بلیط هواپیما

در سایت پیک خورشید فروش بلیط اینترنتی مسافران بدون هدر رفتن زمان و مبلغ زیادی، فقط در چند دقیقه انجام می‌شود و مسافران می‌توانند به سرعت رزرو بلیط هواپیما و یا بلیط قطار و دیگر وسایل حمل و نقل مسافری خود را انجام دهند.

برای خرید بلیط هواپیما، کاربر مشابه سایت‌هایی چون علی بابا، مستر بلیط و سپهر 360 ابتدا، مقصد را تعیین می‌کند و سپس مبدا و تعداد بلیط و در نهایت اقدام به پرداخت قیمت بلیط می‌کند.

بلیط هواپیما لحظه آخری

دانستن قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری هم یکی دیگر از مزایای سایت پیک خورشید است.

شاید در بعضی از سایت‌های فروش بلیط هواپیما مثل الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک 24، سیمرغ 24، تریپ، رسپینا، علی بابا، مستر بلیط، سپهر 360 (362)، سامتیک، تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک هم این امکان برای مشتریان فراهم باشد اما پیک خورشید به خاطر تفاهمنامه‌ها و قراردادهایی که به شکل گسترده با شرکت‌های هوایی دارد، سعی می‌کند همواره آخرین و جدیدترین فهرست بلیط لحظه آخری را به مشتریان بلیط هواپیما عرضه کند.

- خرید بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، بلیط قطار به نقاط مختلف در سراسر ایران از جمله مشهد، کیش، اصفهان، اهواز و ... 

- امکان خرید بلیط خارجی به تمامی کشورها از جمله بلیط استانبول، آنکارا، آنتالیا، دبی، بانکوک، پکن، ونکوور و ...

- قابلیت خرید بلیط پرواز از بیش از نهصد ایرلاین مختلف مثل: هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی تابان، ترکیش ایرلاین، اطلس جت، الامارات، هواپیمایی الاتحاد، هواپیمایی قطر ایرویز، ایر فرانس، هواپیمایی کی ال ام 

- قابلیت خرید سرویس­هایی به همراه بلیط از جمله ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، دریافت ویزا، سرویس تشریفات فرودگاهی

همکاری و رونق اقتصادی آژانس‌های مسافرتی

شرکت پیک خورشید در جهت پیشرفت سطح کیفی امکانات گردشگری و مسافرتی در اقصی نقاط ایران و به منظور توزیع مناسب و ارتقا کیفیت خدمات مسافرتی در عرصه‌ی خدمات­ آنلاین، اقدام به حمایت از شرکت‌های مسافرتی و گردشگری خوش سابقه و معتبر کرده است و از این رو به عنوان یکی از برترین و پیشگامان شرکت‌ها شناخته می‌شود.

خرید بلیط خارجی و داخلی

پیک خورشید تلاش می‌کند همچون علی بابا و مستر بلیط و یا حتی بهتر از رقبا، مناسب‌ترین انتخاب را برای داشتن یک سفر لذت‌بخش ایجاد کند و در سپهر سامانه‌های فروش الکترونیکی بلیط هواپیما همچنان بدرخشد.

گروه مجرب پیک خورشید با استفاده از بزرگترین سامانه رزرواسیون آنلاین، توانسته افزون بر نهصد ایرلاین داخلی و خارجی را در فهرست انتخاب‌های بلیط هواپیما عرضه کند در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

پیک خورشید بستر مقایسه قیمت بلیط هواپیما برای هزاران پرواز داخلی و پروازهای خارجی است تا مسافران با بررسی و انتخاب بهترین گزینه، بلیط هواپیما با قیمت مناسب را بیابند.

قیمت بلیط هواپیما چارتر

همچنین در آژانس هوایی اینترنتی پیک خورشید از طریق خرید بلیط هواپیما سیستمی ارزان قیمت هم می‌توان از قابلیت خرید بلیط چارتر استفاده کرد. بلیط استانبول، بلیط آنتالیا، بلیط کوش آداسی، بلیط آنکارا، بلیط دبی، بلیط پکن، بلیط شانگهای، بلیط کوالالامپور، بلیط بانکوک، بلیط مسکو و ... در سیستم بلیط چارتر ثبت شده و امکان سفر و دسترسی به بلیط هواپیما چارتر ارزان قیمت فراهم شده است.

فرقی نمی­‌کند مسافر در کجای جهان باشد. پیک خورشید با عرضه مناسب‌ترین و بهترین سرویس­‌های مسافرتی به صورت آنلاین سعی­ می­‌کند تا به عنوان یکی از شرکت‌های مسافرتی در کل کشور تجربه عالی یک رزرو اینترنتی را برای مشتریان بلیط هواپیما مهیا کند.

سایت و اپلیکیشن پیک خورشید در هر لحظه از 24 ساعت امکان خرید بلیط هواپیما را فراهم کرده است؛ بلیط ارزان، بلیط چارتر، بلیت لحظه آخری، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری از جمله خدمات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیک خورشید

شرکت خدمات مسافرت هوایی جهانگردی و زیارتی پیک خورشید اهواز با مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری (بندالف)و مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (مجوز ب) و سازمان حج و زیارت (مجوز ب) و نمایندگی فروش رجا و با عضویت در انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی iata از سال 1380 فعالیت خود را آغاز نموده است در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]