اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971222355959755

طرح تعمیر تلویزیون با تخفیف 50% در دستمزد

کد: 13971222355959755

https://goo.gl/9HAaSz

، تهران , (اخبار رسمی): در روزهای پایانی سال جهت ارائه خدمتی متفاوت به مراجعان خدمات گروه رایان شامل تعمیر تلویزیون، تعمیر سینمای خانگی و تعمیر دی وی دی پلیر با تخفیف 50% در دستمزد انجام می‌شود.

طرح تعمیر تلویزیون با تخفیف 50% در دستمزد
تعمیرتلویزیون

ایجاد خرابی در تلویزیون و یا سایر لوازم صوتی و تصویری ممکن است در تمام ایام سال ناخوشایند باشد اما در روزهای پایانی سال به دلیل ایجاد هزینه‌های متفاوت ناخوشایند‌تر و مشکل‌ساز‌تر است.

گروه تخصصی رایان به‌عنوان یک مجموعه خدماتی که حیات و بقای خود را به ارائه خدمات مطلوب به مشتری می‌داند، وظیفه خود می‌داند که همواره به نقاط ضعف بپردازد. در همین راستا و در روزهای پایانی سال 1397 جهت ارائه خدمتی متفاوت به مراجعان خدمات گروه رایان شامل، تعمیر تلویزیون، تعمیر سینمای خانگی و تعمیر دی وی دی پلیر با تخفیف 50% در دستمزد انجام می‌شود.

علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات طرح تخفیف گروه رایان ابتدا می‌توانند با بخش مشاوره تعمیرات تماس بگیرند و با دریافت نوبت در موعد مقرر برای دریافت خدمات اقدام کنند. بدیهی است اولویت انجام تعمیرات با مراجعینی است که زودتر نسبت به ثبت نوبت اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه تخصصی رایان

خط مشی رایان ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ( LED , LCD , Plasma ) ، تعمیر سینمای خانگی ، تعمیر دی وی دی پلیر و به طور کلی مجموعه لوازم صوتی و تصویری با تکیه بر متخصصین مجرب و متعهد و بالاترین کیفیت ممکن است. رایان نام و علامت تجاری ثبت شده این مجموعه و دارای مجوز فعالیت از اتحادیه فروشندگان و تعمیرکاران لوازم صوتی و تصویری استان تهران می باشد.

اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]