اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712263569311396

دستاوردی نوین در عرصه استعدادیابی و هدایت تحصیلی شغلی:

رونمایی از مرکز استعدادیابی و هدایت تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر

کد: 139712263569311396

https://goo.gl/kff9JC

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه خدمات استعدادیابی شغلی و هدایت تحصیلی، از سایت مرکز استعدادیابی تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر به آدرس https://profile.center در تاریخ 15 اسفند 1397 رونمایی شد.

رونمایی از مرکز استعدادیابی و هدایت تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر
پروفایل‌سنتر، پلتفرم هوشمند استعدادیابی و هدایت تحصیلی شغلی

ما در پروفایل‌سنتر اعتقاد داریم که دستیابی به موفقیت فردی نیازمند نگرشی همه‌جانبه به موفقیت است و در بطن این نگرش، شناخت دقیق استعدادها و درون‌مایه فرد پیش از انتخاب مسیر حرکت به سمت موفقیت است

به گزارش مرکز استعدادیابی تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر، سایت profile.center که ارائه دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم آنلاین سنجش استعدادهای تحصیلی و شغلی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه خدمات استعدادیابی شغلی و هدایت تحصیلی را تسهیل کند.

شهرام ثبوتی‌پور، بنیان‌گذار مرکز استعدادیابی تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «سنجش استعدادهای فرزند از جمله آرزوهایی است که همه پدران و مادران در سر می‌پرورانند. چرا که بر این باورند که با سنجش و سپس شکوفایی استعداد فرزندشان می‌توانند آینده‌ای درخشان برای آنان به ارمغان آورده و نقش خود را به‌عنوان والدین به‌ خوبی ایفا کنند.

ما در پروفایل‌سنتر اعتقاد داریم که دستیابی به موفقیت فردی نیازمند نگرشی همه‌جانبه به موفقیت است و در بطن این نگرش، شناخت دقیق استعدادها و درون‌مایه فرد پیش از انتخاب مسیر، مهم‌ترین و ریشه‌ای‌ترین عامل برای حرکت به سمت موفقیت است.

مرکز استعدادیابی و هدایت تحصیلی شغلی پروفایل سنتر نیز با همین هدف بر پا گردیده است. پروفایل‌سنتر به‌عنوان یک پلتفرم الکترونیک استعدادیابی تحصیلی-شغلی، ابزاری است جهت کمک به والدین در جهت شناسایی بهتر و دقیق‌تر استعدادها و ویژگی‌های فرزندان و در عین حال مکملی است دانش‌بنیان برای خدمات هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، ارائه‌شده توسط مدارس و مؤسسات آموزشی کنکور، اساتید، دبیران، معلمان، مشاوران تحصیلی و مشاوران انتخاب رشته.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «پروفایل‌سنتر ارائه‌دهنده دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین گزارش سازگاری شغلی با بیش از 900 عنوان شغلی مادر است. در این گزارش تناسب افراد با مشاغل در قالب درصد سازگاری، تناسب با تیپ شخصیتی، و تناسب با هوش و استعداد فردی و با بهره‌گیری از فناوری هوشمند انطباق فرد با شغل ارائه می‌شود. گزارش سازگاری شغلی پروفایل سنتر دارای فیلترهای متعدد جهت استفاده بهینه از گزارش (سطح تحصیلات، رشته تحصیلی، گروه تحصیلی و...) بوده که در نوع خود نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهانی نیز منحصربه‌فرد است.

مزیت و نقطه افتراق اصلی پروفایل سنتر نسبت به سرویس‌های مشابه، استفاده از تست‌ها و آزمون‌های شناختی به‌عنوان ابزار تولید گزارش استعدادیابی (نه صرفاً تولید گزارش متنی آزمون) و اتصال نتایج به‌دست‌آمده از تست‌ها و آزمون‌ها به داده‌های استاندارد و طبقه‌بندی‌های بین‌المللی مشاغل است.

در کنار این گزارش، داده‌های استاندارد مشاغل، چشم‌اندازی دقیق از ویژگی‌های واقعی یک شغل در اختیار کاربر می‌گذارد. ویژگی‌هایی که لزوماً محدود به اطلاعات کلیشه‌ای مشاغل نیست و می‌تواند توجه کاربر (یا مشاور) را به نکاتی خاص از شغل جلب کند که در نگاه اول از نظرها دور می‌مانند ولی برای انتخاب شغل آینده فرد می‌توانند بسیار مفید و مؤثر باشند. به‌طور مثال اینکه فرد در یک شغل با آلودگی صوتی زیادی مواجه باشد، یا خطر کار در ارتفاع را داشته باشد و یا با تشعشعات مضر در تماس باشد و... همگی نکاتی جدی هستند که در انتخاب شغل آینده فرد تأثیرگذارند. پروفایل‌سنتر با ارائه اطلاعات جزئی مشاغل در فرمت‌های گرافیکی و نموداری، به کاربران کمک می‌کند تا به درکی عمیق، صحیح و سریع از ویژگی‌های مشاغل دست یابند. همچنین امکان مقایسه مشاغل، می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند در کنار استفاده از دانش مشاوران هدایت تحصیلی، در انتخاب گزینه‌های پیش رو، با چشمی باز و با در نظر گرفتن تمامی ابعاد موردنظر حرکت کنند.

از سایر مزایای استفاده از خدمات پروفایل‌سنتر در دریافت خدمات مشاوره تحصیلی شغلی می‌توان به مواردی همچون عدم نیاز به حضور فیزیکی دانش‌آموز جهت انجام آزمون‌ها و تست‌های استعدادیابی، دسترسی آنلاین 24 ساعته دانش‌آموز و مشاور به گزارش سازگاری شغلی و داده‌های مشاغل، و فرصت بیشتر برای ارزیابی گزینه‌های موجود توسط دانش‌آموز و مشاور و جمع‌بندی در جلسه مشاوره اشاره کرد. »

گفتنی است مرکز استعدادیابی تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه تخفیف نوروزی به دانش‌آموزان و والدین کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مرکز استعدادیابی تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر به آدرس profile.center یا لینک زیر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروفایل‌سنتر

پروفایل‌سنتر نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی و پلتفرمی برای تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه مسیر زندگی است. ابزارهای پروفایل‌سنتر شامل کشف استعدادهای تحصیلی-شغلی، مشاوره و هدایت تحصیلی، سنجش سازگاری شغلی و انتخاب رشته تحصیلی، مبتنی بر علوم روان‌شناختی، هوش مصنوعی و بانک اطلاعات استاندارد مشاغل O*NET هستند. با استفاده از خدمات آنلاین پروفایل‌سنتر می‌توانید به شناختی دقیق از خود، مشاغل مناسب و مسیرهای تحصیلی مناسب دست یابید. پروفایل‌سنتر دقیق‌ترین، جامع‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم استعدادیابی تحصیلی شغلی است که گزارشی منحصربه‌فرد از مشاغل سازگار و ناسازگار با فرد در بیش از ۹۰۰ عنوان شغلی مادر در قالب درصد سازگاری (مبتنی بر ۷ معیار متفاوت)، تناسب با تیپ شخصیتی و تناسب با هوش و استعداد فردی را با بهره‌گیری از فناوری هوشمند انطباق و با فیلترهای متعدد جهت استفاده بهینه از گزارش (سطح تحصیلات، رشته تحصیلی، گروه تحصیلی و...) ارائه می‌دهد. کاربرد اصلی پروفایل‌سنتر در انتخاب گروه آموزشی در رده متوسطه اول و دوم، انتخاب رشته کنکور، انتخاب شغل و تغییر مسیر شغلی برای کارجویان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش