اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139803193747311396

تخفیف ویژه به مناسبت رویداد اینوتکس

تخفیف‌ 30 درصدی خدمات استعدادیابی پروفایل‌سنتر از 19 خرداد 1398

کد: 139803193747311396

http://bit.ly/2K8LGVw

، تهران , (اخبار رسمی): تخفیف‌ 30 درصدی خدمات استعدادیابی تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر به مناسبت رویداد اینوتکس از تاریخ 19 خرداد 1398 آغاز و تا 25 خردادماه ادامه دارد.

تخفیف‌30 درصدی خدمات استعدادیابی تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر از 19 خرداد 1398
پروفایل‌سنتر | سامانه هوشمند استعدادیابی تحصیلی شغلی

به گزارش روابط عمومی پروفایل‌سنتر، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره تخفیف ویژه به مناسبت رویداد اینوتکس و در دوره زمانی یک هفته‌ای برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند تمامی خدمات استعدادیابی تحصیلی و شغلی را از طریق وب‌سایت پروفایل‌سنتر و با 30 تخفیف تهیه کنند.

پروفایل‌سنتر که یک سیستم هوشمند سنجش سازگاری شغلی است که به افراد کمک می‌کند بهتر اهداف شغلی و مسیر تحصیلی خود را پیدا کرده و زمان ارزشمند خود را برای رسیدن به مشاغلی که مناسب نیست هدر ندهند.

شهرام ثبوتی‌پور، بنیان‌گذار استارت‌آپ پروفایل‌سنتر ، مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: «سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.»

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: «در طول جشنواره اینوتکس پروفایل‌سنتر به مناسبت برگزاری رویداد اینوتکس 2019 تخفیفی 30 درصدی در نظر گرفته است. حضور پروفایل‌سنتر با هدف آشنایی هرچه بیشتر کاربران با خدمات استعدادیابی تحصیلی و شغلی است.»

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت پروفایل‌سنتر به آدرس profile.center مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروفایل‌سنتر

پروفایل‌سنتر نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی و پلتفرمی برای تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه مسیر زندگی است. ابزارهای پروفایل‌سنتر شامل کشف استعدادهای تحصیلی-شغلی، مشاوره و هدایت تحصیلی، سنجش سازگاری شغلی و انتخاب رشته تحصیلی، مبتنی بر علوم روان‌شناختی، هوش مصنوعی و بانک اطلاعات استاندارد مشاغل O*NET هستند. با استفاده از خدمات آنلاین پروفایل‌سنتر می‌توانید به شناختی دقیق از خود، مشاغل مناسب و مسیرهای تحصیلی مناسب دست یابید. پروفایل‌سنتر دقیق‌ترین، جامع‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم استعدادیابی تحصیلی شغلی است که گزارشی منحصربه‌فرد از مشاغل سازگار و ناسازگار با فرد در بیش از ۹۰۰ عنوان شغلی مادر در قالب درصد سازگاری (مبتنی بر ۷ معیار متفاوت)، تناسب با تیپ شخصیتی و تناسب با هوش و استعداد فردی را با بهره‌گیری از فناوری هوشمند انطباق و با فیلترهای متعدد جهت استفاده بهینه از گزارش (سطح تحصیلات، رشته تحصیلی، گروه تحصیلی و...) ارائه می‌دهد. کاربرد اصلی پروفایل‌سنتر در انتخاب گروه آموزشی در رده متوسطه اول و دوم، انتخاب رشته کنکور، انتخاب شغل و تغییر مسیر شغلی برای کارجویان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ