اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906094521411396

بسته‌های سنجش و تحلیل ویژه مراکز آموزشی و مشاوران انتخاب رشته کنکور

رونمایی از بسته جامع مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۹ بر مبنای استاندارد O*NET

کد: 139906094521411396

https://bit.ly/31Q2MPF

، تهران , (اخبار رسمی): پروفایل‌سنتر به عنوان اولین و تنها ارائه‌دهنده خدمات استعدادیابی تحصیلی مبتنی بر استاندارد مشاغل O*NET، نتایج آزمون‌های روانشناسی، رفتارسنجی و تحلیل توانمندی‌های کاربران را به صورتی کاربردی در اختیار مشاوران تحصیلی شغلی قرار می‌دهد تا با بررسی دقیق‌تر آن، بهتر بتوانند به مراجعین خود مشاوره دهند.

رونمایی از بسته جامع مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۹ بر مبنای استاندارد O*NET
رونمایی از بسته جامع مشاوره انتخاب رشته کنکور ۹۹ ویژه مراکز آموزشی و مشاوران انتخاب رشته کنکور

با استفاده از دقیق‌ترین و تخصصی‌ترین سیستم استعدادیابی، سنجش و تحلیل سازگاری شغلی، راهنمای مراجعین خود در انتخاب رشته کنکور 99 باشید

بسته‌های سنجش و تحلیل ویژه مراکز آموزشی، مشاوران تحصیلی و مشاوران انتخاب رشته کنکور

پروفایل‌سنتر به‌عنوان یک پلتفرم آنلاین استعدادیابی تحصیلی شغلی، مکملی دانش‌بنیان برای خدمات هدایت تحصیلی، انتخاب رشته و انتخاب مسیر تحصیلی شغلی است.

وجه تمایز اصلی پروفایل‌سنتر با سایر نرم‌افزارها و وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده تست و آزمون‌های روانشناسی، گزارش آنلاین و منحصربه‌فرد استعدادها، ویژگی‌های شناختی-رفتاری و مسیر تحصیلی شغلی فرد در قالب پروفایل °۳۶۰ است که مورد تأیید مرکز اطلاعات مشاغل آمریکا (O*NET) نیز قرار گرفته است.

امکانات ویژه بسته‌های سنجش و تحلیل ویژه مشاوران:

  • تخفیف خرید عمده طراحی بسته‌های اختصاصی با برند مشاور سرویس رزرو وقت مشاوره آنلاین سرویس مشاوره ویدیویی آنلاین

پروفایل‌سنتر نتایج تست‌ها و آزمون‌های روانشناسی، رفتارسنجی و تحلیل توانمندی‌های کاربران را به صورتی کاملاً کاربردی در اختیار مشاوران تحصیلی شغلی قرار می‌دهد تا با بررسی دقیق‌تر آن، بهتر بتوانند به مراجعین خود مشاوره دهند.

امکانات ویژه پروفایل‌سنتر برای مشاوران

  • تخفیف ویژه خرید عمده بسته‌های هدایت تحصیلی و انتخاب رشته امکان طراحی بسته‌های اختصاصی مشاوران، با نام و برند مشاور امکان تعیین دسترسی یا عدم دسترسی کاربر به نتایج امکان یکپارچه‌سازی با سرویس رزرو وقت مشاوره (هزینه جداگانه) امکان یکپارچه‌سازی با سرویس جلسه ویدیویی برای ارائه مشاوره آنلاین (هزینه جداگانه) امکان ارسال بسته‌های سنجش به مراجعین از طریق تلفن همراه بدون نیاز به ثبت‌نام توسط دانش‌آموز

مزایای استفاده از پروفایل‌سنتر در ارائه خدمات مشاوره تحصیلی شغلی

  1. گزارش دقیق، تحلیلی، تعامل‌پذیر و کمّی سنجش سازگاری شغلی فرد دسترسی آنلاین ۲۴ ساعته به پروفایل °۳۶۰، نمایه استعدادها و ویژگی‌های شناختی رفتاری فرد دسترسی آنلاین به داده‌های تفصیلی مشاغل و جزییات سازگاری فرد با هر شغل عدم نیاز به حضور فیزیکی دانش‌آموز جهت انجام آزمون‌ها و تست‌ها استعدادیابی فرصت بیشتر برای ارزیابی گزینه‌های موجود توسط دانش‌آموز، والدین و مشاور، به‌صورت مستقل و جمع‌بندی در جلسات مشاوره

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://prfl.ir/99 مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروفایل‌سنتر

پروفایل‌سنتر نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی و پلتفرمی برای تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه مسیر زندگی است. ابزارهای پروفایل‌سنتر شامل کشف استعدادهای تحصیلی-شغلی، مشاوره و هدایت تحصیلی، سنجش سازگاری شغلی و انتخاب رشته تحصیلی، مبتنی بر علوم روان‌شناختی، هوش مصنوعی و بانک اطلاعات استاندارد مشاغل O*NET هستند. با استفاده از خدمات آنلاین پروفایل‌سنتر می‌توانید به شناختی دقیق از خود، مشاغل مناسب و مسیرهای تحصیلی مناسب دست یابید. پروفایل‌سنتر دقیق‌ترین، جامع‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم استعدادیابی تحصیلی شغلی است که گزارشی منحصربه‌فرد از مشاغل سازگار و ناسازگار با فرد در بیش از ۹۰۰ عنوان شغلی مادر در قالب درصد سازگاری (مبتنی بر ۷ معیار متفاوت)، تناسب با تیپ شخصیتی و تناسب با هوش و استعداد فردی را با بهره‌گیری از فناوری هوشمند انطباق و با فیلترهای متعدد جهت استفاده بهینه از گزارش (سطح تحصیلات، رشته تحصیلی، گروه تحصیلی و...) ارائه می‌دهد. کاربرد اصلی پروفایل‌سنتر در انتخاب گروه آموزشی در رده متوسطه اول و دوم، انتخاب رشته کنکور، انتخاب شغل و تغییر مسیر شغلی برای کارجویان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش