اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805193941811396

محصول تازه سامانه مشاوره تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر رونمایی شد

ارائه بسته‌های انتخاب رشته کنکور مبتنی بر اصول روان‌شناختی

کد: 139805193941811396

http://bit.ly/31rUjz5

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه سامانه مشاوره هدایت تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر تحت نام بسته‌های انتخاب رشته در سیستم آنلاین انتخاب آگاهانه مسیر زندگی (پروفایل‌سنتر) رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه بسته‌های انتخاب رشته کنکور مبتنی بر اصول روان‌شناختی
پروفایل‌سنتر، نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی، سامانه آنلاین تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه

پارادایم غلط انتخاب رشته بدون در نظر گرفتن تناسب و سازگاری با ویژگی‌های فرد، امری است که در نهایت منجر به عدم رضایت از شغل، فرسودگی شغلی برای فرد و ناکارآمدی نیروی انسانی در سطح کلان اقتصادی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سامانه هدایت تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر، 19 مرداد 1398، سیستم آنلاین انتخاب آگاهانه مسیر زندگی (پروفایل‌سنتر) میزبان رونمایی از بسته‌های انتخاب رشته کنکور بر مبنای اصول روان‌شناختی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه مشاوره انتخاب رشته تحصیلی ارائه می‌شود، با نیازسنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر محاسبه دقیق میزان انطباق و سازگاری دانش‌آموز با رشته‌های تحصیلی دانشگاهی را ارائه کند تا امکان انتخاب دقیق و آگاهانه مسیر تحصیلی شغلی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این گزارش، بسته انتخاب رشته کنکور دارای محاسنی است که جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه نتایج خام تست‌ها و آزمون‌های شناختی کاربر
  • مناسب‌ترین سطح تحصیلات
  • مناسب‌ترین گروه‌های شغلی برای استخدام
  • درصد تناسب فرد با رشته‌های دانشگاهی
  • گزارش تفصیلی سازگاری شغلی و
  • فهرست 100 شغل سازگار و ناسازگار 

وجود چنین ویژگی‌هایی می‌تواند منجر به انتخاب دقیق و آگاهانه مناسب‌ترین رشته‌های تحصیلی برای هر فرد شود.

دکتر شهرام ثبوتی‌پور بنیان‌گذار سامانه مشاوره تحصیلی شغلی پروفایل‌سنتر، تولید این محصول را نتیجه بالغ بر 8000 نفرساعت کار علمی و تخصصی در این مجموعه دانست و گفت: «پارادایم غلط انتخاب رشته بدون در نظر گرفتن تناسب و سازگاری با ویژگی‌های فرد، امری است که در نهایت منجر به عدم رضایت از شغل، فرسودگی شغلی برای فرد و ناکارآمدی نیروی انسانی در سطح کلان اقتصادی می‌شود. بر همین اساس و با هدف تغییر این پارادایم، این تیم از اواسط 1396 پژوهش‌های لازم در راستای شناسایی الگوهای مناسب، شناسایی و بومی‌سازی استانداردهای شغلی و تدوین داده‌های مسیرهای تحصیلی بر اساس سیستم آموزشی ایران و در نهایت، تحلیل و طراحی نرم‌افزاری برای پاسخگویی به این نیاز را در دستور کار قرار داد که نتیجه فعالیت‌های فوق در قالب یک محصول فناورانه در دسترس عموم قرار گرفته است.»

وی زمان عرضه این محصول به بازار را مردادماه 1398 اعلام و ادامه داد: «این محصول در قالب سامانه‌ای کاملاً آنلاین و در بسته‌های متنوع پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان و کنکوری‌ها بوده و تحت آدرس profile.center در دسترس عموم قرار دارد.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروفایل‌سنتر

پروفایل‌سنتر نسل جدید مشاوره تحصیلی شغلی و پلتفرمی برای تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه مسیر زندگی است. ابزارهای پروفایل‌سنتر شامل کشف استعدادهای تحصیلی-شغلی، مشاوره و هدایت تحصیلی، سنجش سازگاری شغلی و انتخاب رشته تحصیلی، مبتنی بر علوم روان‌شناختی، هوش مصنوعی و بانک اطلاعات استاندارد مشاغل O*NET هستند. با استفاده از خدمات آنلاین پروفایل‌سنتر می‌توانید به شناختی دقیق از خود، مشاغل مناسب و مسیرهای تحصیلی مناسب دست یابید. پروفایل‌سنتر دقیق‌ترین، جامع‌ترین و کاربردی‌ترین سیستم استعدادیابی تحصیلی شغلی است که گزارشی منحصربه‌فرد از مشاغل سازگار و ناسازگار با فرد در بیش از ۹۰۰ عنوان شغلی مادر در قالب درصد سازگاری (مبتنی بر ۷ معیار متفاوت)، تناسب با تیپ شخصیتی و تناسب با هوش و استعداد فردی را با بهره‌گیری از فناوری هوشمند انطباق و با فیلترهای متعدد جهت استفاده بهینه از گزارش (سطح تحصیلات، رشته تحصیلی، گروه تحصیلی و...) ارائه می‌دهد. کاربرد اصلی پروفایل‌سنتر در انتخاب گروه آموزشی در رده متوسطه اول و دوم، انتخاب رشته کنکور، انتخاب شغل و تغییر مسیر شغلی برای کارجویان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]