اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139712273572710723

کمپین نوروزی فیلیمو با جایزه بزرگ 150 میلیون تومانی در آستانه نوروز

کد: 139712273572710723

https://goo.gl/Xjg1GH

، تهران , (اخبار رسمی): فیلیمو با رسیدن نوروز ۹۸ کمپین تازه‌ای را به راه انداخته تا علاوه بر تماشای چند صد محتوای جذاب و جدید در این ایام و تخفیف اشتراک، بینندگان بتوانند برنده جایزه بزرگ ۱۵۰ میلیونی این کمپین شوند.

فیلم میتونه پول بیاره؟
کمپین نوروزی فیلیمو با جایزه بزرگ 150 میلیون تومانی در آستانه نوروز

فیلیمو سال نو را با خبرهای خوش شروع می‌کند. خبر خوش یک جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی برای کاربران و همراهی با آنان در چند صد محتوای جذاب روز به علاوه چندین محتوای اختصاصی. اما این تمام ماجرا نیست و اخرین کمپین فیلیمو هم نخواهد بود.

خیلی‌ها به بهانه نوروز لیست بلند بالایی از فیلم‌هایی که در طول سال ندیده‌اند و کتاب‌هایی که فرصت خواندن‌شان را نداشته‌اند آماده کرده‌اند تا در تعطیلات پیش رو به نوبت کنار آن‌ها تیک بزنند. شاید هم بخواهند اشتراک فیلیمو را به دوستان و اطرافیان عیدی دهند تا آن‌‌ها هم لذت تماشای فیلم آنلاین را تجربه کنند. خبر خوب اینکه فیلیمو برای ایام نوروز یک کمپین جدید در نظر گرفته تا علاوه بر تخفیف خرید اشتراک، دسترسی به فیلم‌ها و سر یال‌های به روز ایرانی و خارجی که برای این ایام تدارک دیده آسان‌تر شود و یک جایزه بزرگ ۱۵۰ میلیونی در پایان فروردین به خوش شانس‌ترین کاربر اهدا شود. 

ببیندگان و علاقه‌مندان از همین امروز  می‌توانند با خرید اشتراک‌های متفاوت ماهانه و بلند مدت فیلیمو در قرعه کشی جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی شرکت کنند. علاوه بر آن تخفیف خرید اشتراک ۳ ماهه در این کمپین در نظر گرفته شده تا بتوان با خیال راحت فیلم‌ها و سریال‌هایی که در ایام نوروز منتشر می‌شوند را پیگیری کرد. کمپین «فیلم پول میاره» به مدت یک ماه و تا 25 فروردین ماه ادامه خواهد داشت و روز اول اردیبهشت جایزه نهایی آن قرعه کشی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع بیشتر از نحوه شرکت در این کمپین و برنده شدن جایزه 150 میلیونی بر روی لینک کلیک کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]