اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139805163935610723

اولین مرحله از تفاهم ایرانسل و صبا ایده اجرایی شد

اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو

کد: 139805163935610723

http://bit.ly/31gCJOq

، تهران , (اخبار رسمی): پس از گذشت چند روز از امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ایرانسل و هلدینگ صبا ایده، نخستین مرحله از این تفاهم بر بستر ایرانسل و با هدف دسترسی آسان به محتوا‌های پلتفرم فیلیمو اجرایی شد.

اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو
اینترنت ایرانسل کلید ورود به فیلیمو

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، در پی تفاهم‌نامه همکاری که میان ایرانسل و هلدینگ صبا ایده در تیر ماه سال جاری با هدف همکاری در ارائه خدمات محتوایی و ویدئویی بر بستر ایرانسل امضا شد، اولین مرحله از این توافق با ایجاد دسترسی رایگان کاربران ایرانسل در پلفترم فیلیمو به اجرا در آمد. طی این همکاری کاربران ایرانسل تنها با استفاده از دیتای سیم‌کارت و با ایجاد حساب کاربری در فیلیمو، بدون نیاز به تهیه اشتراک، به محتوا‌های ویدیویی این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند و پهنای باند آن‌ها به صورت بین‌المللی محاسبه خواهد شد. اقدامی که با کسر هزینه اشتراک فیلیمو و افزایش تعرفه دیتای آن، در مجموع خدمت فیلیمو را حدود 40 درصد ارزان‌تر بر روی بستر ایرانسل به کاربران عرضه می‌کند.

فیلیمو یک سرویس وی‌او‌دی زیرمجموعه هلدینگ صبا ایده است که مجموعه گسترده‌ای از فیلم‌ها، سریال‌ها و محتوا‌های ویدیویی را برای تماشای آنلاین بر روی وبسایت و اپلیکیشن خود قرار داده است. تا پیش از این تفاهم‌نامه، کاربران ایرانسلی فیلیمو با خرید اشتراک و پرداخت نیم‌بهای هزینه پهنای باند به محتوا‌ها دسترسی داشتند و اکنون اشتراک فیلیمو را مهمان ایرانسل هستند. همچنین آن دسته از کاربران ایرانسل که تمایل به پرداخت نیم‌بهای تعرفه اینترنت در هنگام استفاده از فیلیمو را دارند، می‌توانند به روال سابق عمل کرده و با تهیه اشتراک فیلیمو، هزینه پهنای باند مصرفی به ازای تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را در حالت نیم‌بها پرداخت کنند. این نخستین بار است که توافقی کاربر محور میان اپراتور اینترنت همراه و پلتفرم ویدیویی جهت تسهیل دسترسی کاربران اینترنت اجرا می‌شود.

تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و صباایده با گذر از نخستین مرحله در آینده نزدیک گسترش پیدا خواهد کرد و فازهای بعدی خود را در جهت هم افزایی توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتالی کشور به زودی اجرایی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]