اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904184416410723

کوتاه درباره سریال آقازاده

چرا باید سیاسی ترین سریال شبکه نمایش خانگی را ببینیم؟

کد: 139904184416410723

https://bit.ly/31VCYC6

، تهران , (اخبار رسمی): فقط دو قسمت از سریال آقازاده منتشر شده است. سریالی که پر از حاشیه و نکات کنجکاوی برانگیز است و در همین دو قسمت سر و صدای زیادی به پا کرده. از واکنش‌های بینندگان در شبکه‌های مجازی تا واکنش مستقیم مشاور رئیس جمهور نشانه‌هایی است که پیش‌بینی‌ها از پربیننده شدن سریال آقازاده را به واقعیت تبدیل می‌کند.

چرا باید سیاسی ترین سریال شبکه نمایش خانگی را ببینیم؟
چرا باید سیاسی ترین سریال شبکه نمایش خانگی را ببینیم؟

برای تماشای  جدیدترین قسمت سریال آقازاده به فیلیمو مراجعه کنید

فقط دو قسمت از سریال آقازاده  منتشر شده است. سریالی که از اسم تا رسم، پر از حاشیه و نکات کنجکاوی برانگیز است و در همین دو قسمت هم سر و صداهای زیادی به پا کرده است. از واکنش ‌های بینندگان در شبکه­‌های مجازی تا واکنش مستقیم مشاور رئیس جمهور آن هم زمانی که فقط دو قسمت از سریال منتشر شده نشانه‌هایی است که پیش ­بینی‌های قبلی از پربیننده شدن سریال آقازاده را به واقعیت تبدیل می‌کند. بسیاری این سریال­ را سیاسی‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی می‌­دانند که نشانه‌­های زیادی از آن هم در روایت­‌ها و هم در شخصیت ­پردازی‌ها وجود دارد. با این حال هنوز زمان زیادی از سریال باقی مانده و باید منتظر باشیم تا اتفاق‌های هیجان انگیز بسیاری را شاهد باشیم. حالا به سوال اصلی برمی‌­گردیم: چرا باید سریال آقازاده را تماشا کرد؟

صریح و بی ­پرده به روایت حامد عنقا

بعد از سریال پدر و تجربه موفق همکاری حامد عنقا با بهرنگ توفیقی، پیش بینی پروژه موفقیت آمیز دیگری از این زوج تهیه کننده و کارگردان کار سختی نبود. اما کمتر احتمال این را می‌­دادیم که زوج هنری یکی از پربیننده‌­ترین سریال‌­های مدیوم تلویزیون، این­­بار شبکه نمایش خانگی را برای عرضه تازه‌­ترین ساخته خود انتخاب کنند. یک دلیل بزرگ این انتخاب اولین و مهمترین پاسخ به سوال اصلی ابتدای بحث است: شبکه نمایش خانگی برای روایت‌های سیاسی صریح و بی‌پرده سریال آقازاده بهترین انتخاب است. که البته این انتخاب در همین 10 روز ابتدایی انتشار قسمت اول و دوم هم جواب خود را پس داده و با اقبال تماشای بی‌­نظیری از سمت کاربران پلتفرم­‌های آنلاین نمایش رو­ به ­رو شده است. حالا با قطعیت بیشتری می‌توان گفت سریالی که داستان جذاب دارد و هر لحظه با هوشمندی بیشتر بینندگان را درگیر می‌کند، در هر مدیومی که منتشر شود موفق خواهد بود.

آقازاده در مقابل آقازاده

چند وقتی است که آقازاده‌ها در فضای سیاسی اجتماعی ایران صدر اخبار هستند. گاه و بی­گاه اطلاعات تازه‌­ای از آن‌­ها منتشر می‌­شود و افکار عمومی را بسیار ملتهب می‌کند، گاهی هم مدت‌ها در سکوت خبری به سر می‌برند تا نتیجه‌­ای از پرونده­‌های روی میز­شان به دست بیاید. یکی از نقاط قوت سریال آقازاده که توسط حامد عنقا و تیم نویسندگانش به متن فیلمنامه تزریق شده، تقابل آقازاده‌­ها از دو طیف مختلف در مقابل یکدیگر است. به این معنی که گاهی آقازاده‌ای به تقابل آقازاده‌ای دیگر می‌رود و گاهی کنار می‌­ایستد تا در زمان و مکان مناسب واکنش نشان دهد. دنبال کردن داستان هر دو این آقازاده­‌ها در عین پیش ­رفتن داستان اصلی سریال و در عین درگیر شدن با سایر شخصیت­‌ها که آن­‌ها هم ماجراهای بسیار ملتهبی دارند، یکی دیگر از علت‌­های جذابیت سریال آقازاده است.

امیر آقایی و ایفای یک نقش تکرار نشدنی

از همان نشانه­‌های اولیه که در اخبار منتشر شده از سریال آقازاده مشخص بود، می‌­دانستیم که با نقش آفرینی متفاوتی از امیر آقایی رو­به‌­رو هستیم. بازیگری که در روزهای اوج پختگی در کارنامه کاری‌­اش قرار دارد و آخرین آثاری که چه در سینما و چه در نمایش خانگی بازی کرده است در بین بهترین آثار او قرار دارد. نیما بحری سریال آقازاده با خشم درونی‌­اش، عصبانیت توامان با ترس‌­اش، جسارت پیش ­برنده اهدافش و فریادهای در گلویش شخصیتی است که هیچ بازیگر دیگری جز امیر آقایی نمی­‌توانست برای این کاراکتر مناسب باشد. حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با انتخاب امیر آقایی علاوه بر اینکه هوشمندی‌شان را در انتخاب بازیگران نشان دادند؛ در بین تهیه کنند­گان و کارگردان­‌هایی قرار گرفتند که می­‌توانند نقطه عطف کارنامه بازیگری اعضای تیم‌­شان را با این سریال رقم بزنند.

آقازاده را چطور ببینیم؟

سریال آقازاده این روزها از دو طریق پخش می­‌شود. مخاطبان این سریال جمعه هر هفته از طریق فیلیمو قسمت جدید را مشاهده می‌کنند و مخاطبان تماشا از طریق دی­ وی ­دی نیز شنبه‌­ها با قسمت جدید آقازاده در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی رو­ به ­رو می‌شوند. در آقازاده امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی ایفای نقش می‌­کنند. همچنین این سریال با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی و نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم­ پور و محمد حسین لطیفی فیلمبرداری شده است که بازیگری جدید به نام پردیس پورعابدینی را هم به سینما معرفی کرده است.

برای تماشای  جدیدترین قسمت سریال آقازاده روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.filimo.com/m/ir7vE

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | سرگرمی و تفریح